@alice: nee wij gebruiken niets we zouden eigenlijk condooms gaan gebruiken maar gisteravond hadden we iets van we zien het wel, ben nog niet ongi geweest na de bevalling dus verwacht nog geen cyclus en is het nu raak dan zijn we toch alleen maar blij je hoort vaak verhalen dat de 1e keer pijn doet na de bevalling maar dat was hier juist helemaal niet! normaal wel maar nu niet de vk had het ook iets wijder gelaten zei ze met hechten haha daar ben ik wel blij om @nijn: ja het ging hier heel snel dus verwacht nu ook weinig problemen, wanneer alles weer op gang is gekome tenminste! @T84: auwts klinkt pijnlijk! hopelijk een goede uitslag over 2 weken! en 2 jaar wachten ivm ks pffffff ik dacht altijd dat dat 1 jaar was maar 2 is lang! @nijn: beterschap!! @remmar: hopen dat je straks posi test! @sweetbel: heerlijk verlof geniet ervan meid!!
@ Naomi, wij gebruiken hier ook niets. Ik wil niet weer eerst moeten ontpillen o.i.d en daarnaast ben ik blij dat ik van die hormonen van de pil af ben.... De 1e keren vond ik het trouwens niet prettig, door de borstvoeding was alles wat stroever en ik heb echt een mega-knip tot ver in m'n bil gehad en dat was ook gevoelig. Gelukkig heb ik nu geen last meer en zijn mijn borsten ondertussen ook zindelijk . Tja, en wat betreft mijn cyclus, ik weet het allemaal zo net nog niet....het lijkt wel weer op gang, maar of ik daadwerkelijk een eisprong heb??? Ik wilde eerst ovu-testen aan schaffen, maar ik vind ze toch wel duur voor als je niet gericht bezig bent, dus wij zien nu ook maar wat er gebeurd......
@alice: ik had geen knip maar wel naar alle kanten toe ingescheurd.. ze is bijna 1 uur aan het hechten geweest hahah. had er geen last van dat het droger vanwege bv haha lekker he zindelijke borsten ik wil inderdaad ook geen hormonen meer en dat vond manlief prima hihi.
@alice en naomi Dat begrijp ik. Hier ook nu al afgesproken nooit meer aan de pil te gaan en die rare hormonen. We laten de natuur zijn werk doen. En hopen dat dit kleintje het begin is
@nijn: dit kleintje blijft plakken echt waar, heb er vertrouwen in wij laten de natuur ook zijn gang gaan, als dat inhoud dat ik nu weer zwanger raak, nou prima hahaha. vind het toch wel weer erg spannend nu we gisteren onveilig geklust hebben haha
Ja dat begrijp ik. Maar denk maar zo als het zo moet zijn dan gebeurt het wel en anders op eeen ander moment. Maar je hebt dus nog helemaal geen ongi gehad? Voel je je niet giga opgeblazen? Of is dat anders kwa gevoel dan hoe is het had met mijn pco? En voelde je aan als je een eisprong had?
mn ei heb ik nog nooit gevoeld, ik heb al wel een paar keer heftige steken gehad daar na een dagje waren die weg. zat ong. 3/4 weken tussen misschien toch een ei? voel me helemaal niet opgeblazen eigenlijk. gewoon heel normaal alleen zonder mn ongi hihi.
O oke,maar dan toch niet ongi geworden? Wel fijn dat je je goed voelt. Ik ging kapot aan dat gevoel en dan de pijn alsof je eierstokken klem zitten. Maar ja pco zijn een soort van verkleving dat zal ook wel anders zijn. Hoop wel voor je dat je snel ongi wordt. Des te sneller je weer inzicht hebt op alles. Is toch iets makkelijker en fijner denk ik.
nee nog geen ongi nee. ik hoop ook eigenlijk wel dat ie snel komt dan heb ik inderdaad weer een beetje inzicht. ach ja we zien het wel hoor hihi we hebben geen haast net isabel weer fruithapje gegeven... ze snapt nog niet dat ze moet slikken ipv alles naar buiten duwen met haar tong haha en vieze gezichten die ze trekt terwijl ze het niet vies vind want als ik haar speentje in het fruithapje dompel en geef vind ze het wel lekker, het is puur het lepeltje waar ze zo op reageerd hihi.
Haha wat schattig. Grappig dat ze het lepeltje nog een beetje raar vind. Kan me voorstellen hoor als je eerst alles door de speen van een fles kreeg. Heb jij trouwens bv gegeven? En geef je haar al lang fruithapjes met een lepel zeg maar?
ja ik heb bv gegeven en nog steeds. ze krijgt het wel gecombineerd met flesvoeding nu hoor. als ik merk dat ik nog maar weinig heb dan krijgt ze flesje soms heeft ze niet genoeg gedronken aan de borst en vul ik het bij met flesvoeding is ook geen probleem. ik heb vorige week voor het eerst haar een fruithapje gegeven, het cb zei dat ik mocht beginnen dus hebben we ook gedaan het duurt toch even voordat ze snapt wat ze moet doen. ze krijgt geen potjes hoor van me, ik maak alles vers en vries het dan in in een ijsblokjeshouder. ze krijgt nu 1 blokje per keer en dat is nog teveel
Ja goed idee dat invriezen. Deed mijn moeder ook altijd. Aah als ze straks weet wat ze met de lepel moet heb je aan 1 blokje vast niet meer genoeg. Hihi. Tot wanneer wil je bv geven? Ik las laatst hier op de site dat iemand al 16 maanden bv gaf daar schrok ik wel van hoor. Iedereen moet het zelf weten, maar ik vind dat niet " gezond" haha
zolang het lukt wil ik het wel blijven geven. maar mn productie blijft afnemen dus zal geen jaar worden. en wanneer haar tandjes doorkomen denk ik zomaar dat ik over ga op de fles hahaa ze ligt nl nooit stil met drinken dus dat gaat pijnlijk worden dan. je hoort het inderdaad weleens, heb laatst gehoord dat mn zus op een verjaardag was ergens en dat kindje van 3 dronk ook nog bij mama aan de borst. kindje had honger liep naar mama, trok shirt omhoog en begon te drinken. tja dat vind ik toch echt niet normaal hoor!! ja dat invriezen vind ik erg handig!! ga ik straks doen met groente, vlees en aardappelen. en dan alles apart zodat ik genoeg kan varieren. wil jij bv of fles gaan geven?
Waaah 3 jaar. Daar schrik ik nog maar van. Hoe mooi borstvoeding is, hoe "smerig" dat wordt als zo'n groot kind dat doet. Bah. Ik wil ook graag bv geven. Hoop dat het lukt. Mijn moeder kon het niet ivm pijn, ontstekingen en geen melk . Dus ben benieuwd hoe dat bij mij gaat. Maar ik wil het wel en ga het zeker proberen.
het is altijd maar afwachten of het lukt, is ook niet erfelijk bepaalt dus misschien lukt het bij jou wel! ik vind zo een groot kind ook echt te ver gaan hoor!! een maand of 8 tot een jaar kan nog maar daarna.... ze eten dan toch gewoon normaal mee dus ik zie niet in waarom je dan nog bv geeft...
Haha leuke foto. Ze ziet er daar nog wel uit alsof ze gretig aan het happen is. Ja dat klopt van de bv, maar je houd het inderdaad wel in je achtehoofd, maar wie weet gaat het bij mij probleemloos.
weet iemand misschien wat dit is? mijn konijn is beetje ziek denk ik. heb haar net eten gegeven en nieuw water, ze begon gelijk te eten. toen ik terug kwam met het water was ze alweer gestopt en zat ze in een hoekje. ik bleef even kijken want ze ademt erg zwaar (alsof ze buikpijn heeft) ze heeft ook over gegeven.... ze blijft nu in eht hoekje zitten.