Ja ik hoop het ook. Zolang ik misselijk blijf enzo heb ik vertrouwen maar som heb ik een dag of als ik pech heb twee dagen niks en dan raak ik wel even in paniek. Ik hoop dat de 10 dagen inderdaad snel voorbij zijn. Pfff maar ik begrijp dus dat het net andersom is: als je wilt dat de tijjd snel gaat, gaat het langzaam en als het langzaam moet gaan juist snel. Jammer haha
haha ja het zit raar in elkaar he maar je zult het vanzelf wel gaan merken hihi. lekker eigenlijk als je eens ergens geen last van hebt! ik ben best lang echt misselijk geweest en kreeg dus echt elke dag niets naar binnen. hier nog niet gebeld dus ga er maar vanuit dat ik niet hoef te werken!!
Denk dat je me verkeerd hebt begrepen Hun hadden gezegd dat de kraamzorg elke kamer af zou gaan voor controle.
@Nijn, voor je het weet is het alweer 10 mei. Tijd vliegt voorbij. Ryan is morgen alweer 12 wkn. Het lijkt wel gisteren dat we zaten te wachten wisten dat ie morgen zou komen. @Naomi, balen zeg van je werk. Ik vind ook dat ze die uren moeten betalen.. Vandaag drukke dag gehad.. we hebben de paarden naar een nieuwe stal verhuisd.. ze mochten ook gelijk lekker het land op.. ze vonden het heerlijk.. ze staan nu op een wenweidje.. over een week ofzo mogen ze het grote land op..
Naomi,ja natuurlijk dat snap ik ook wel dat je even hebt zitten huilen.Maakt toch niks uit ook als is het voor zoiets raars. Hoop het ook voor je dat de uren worden betaald tegenwoordig heb je overal geld voor nodig. Goed zo dat is een lekkere traktatie,de appel-peer milkshake vond ik ook lekker de New York Crispy ken ik nog niet.
@naomi Dat heb ik nog niet gehad. Wel veel misselijk en weinig zinn in eten. Vaak als ik een paar hapjes eet kan ik al niet meer. Opgeblazen en knetterharde darmenbuik. En beroerd. Of nou ja nu ik dit zo lees heb ik toch wel hetzelfde haha. Maar soms zit er een dag bij dat het veel minder is tot helemaal niks. Wordt ik wel onzeker van. @kim O haha sorry. Verkeerd begrepen. Maar waaom doet de kraamzorg dat dan? @t84 Ik hoop het. Zou mooi zijn. Die van jou alweer 12 weken. Gaat idd erg snel.
Nijn,je gaat inderdaad snel!Voor je het weet heb je je echo. Ik heb hem volgende week woensdag alweer!Pff sommige dagen gaan echt snel. T84,ze moeten nog even geduld hebben dus.Mooi dat ze het heerlijk vonden. Eten dat gaat hier al weer wat wat beter vanaf morgen ga ik het weer proberen om aardappels te eten,dit is ook beter voor de kleine en voor mij
Nijntje,dat deden ze volgens mij voor de veiligheid en hygiëne.Ik weet het verder ook niet.Schoonouders zijn af en toe ook raar
Hey meisjes, alles goed hier? Hier wel, vanmiddag met Ryan naar CB. Ben weer benieuwd hoeveel hij is gegroeid.. En hij krijgt ook weer prikjes, zo zielig..!
Heei meiden, Alles gaat nog steeds goed met de zwangere dames lees ik, gelukkig maar, leuk! T84, agos, hoop dat de prikjes meevallen! Lekker dat je paarden meteen de wei op mochten, is echt lekker met dit weer. Hier ook nog steeds alles goed, wordt alleen wat zwaarder allemaal. Langer lopen wordt echt zwaar, stilstaan helemaal. Lig nu ook lekker op de bank, ga even slapen zo denk ik. Vanavond zwangerschapscursus.
Net terug van CB, alles was weer goed met Ryan. Hij is precies een kilo aangekomen en bijna 2cm gegroeid weer. De prikjes gingen ok, de eerste viel mee, maar de 2e liep ie helemaal rood aan. Ahh gossie.. maar lekker geknuffeld en nu slaapt ie lekker.. Zal denk ik nooit wennen als ze prikken krijgen.. @Sweet, doe je lekker rustig aan meis! Nog ff en het is zover..
@T84: het blijft zielig ja die prikjes! Isabel hoeft met 11 maanden gelukkig pas weer. Ryan al 6,5kg jeetje!! isabel pas 5250 ze zijn bijna even lang momenteel hihi.
Ja Ryan groeit goed, hihi! Ben ook blij als het even klaar is met de prikjes. Meiden, wat een stilte hier zeg!!!
Sweetbel,dat word lekker rustig aan doen! T84,jeetje wat gaat het toch hard met ryan,wel zielig zeg met die hiel prikjes. Naomi,Hoe is het nog gegaan met je werk?
Het is zeker stil hier! Hier gisteravond geschrokken,verloor ineens bruin wat overging in helderrood bloed! Ik in paniek me zus gebeld aangezien ze ook zwanger is,ze zei al als je het niet vertrouwd dan bel je even de VK.Toch maar gedaan en uitgelegd wat er aan de hand was ze zei het kunnen 2 dingen zijn 1 of je krijgt een abortus of 2 het hoort er gewoon bij. Stond naderhand met tranen in me ogen en gevraagd wat ik nu kon doen ze vertelde me dat er geen medicijnen waren om het bloed te stoppenDat snapte ik ook nog wel.Mochten toch komen voor een echo het ging uitwendig was best lastig aangezien ik best wel flink was. Ze probeerde het hartje te vinden ze had hem even gevonden en toen was hij weer weg moest wel een beetje lachen door de opmerking wat ze zei dat de kleine eigenwijs isNog even doorgezocht want anders wou ze inwendig gaan doen maar toen was hij daar een mooi stevig hartje had gelijk weer de tranen in me ogen staan wat was dat mooi om te horen! We zagen het hartje ook knipperen op het beeld en dat had ze ook aangewezen.Ze heeft ons gerust gesteld en dat het vaker voorkwam vooral in het begin.Had het kunnen weten maar ben er zo van geschrokken!Morgen gelukkig de echo! Sorry voor ego bericht!
@kim: jeetje logisch dat je geschrokken bent!! gelukkig kreeg je een echo is heb je kunnen zien dat het hartje mooi klopt ik heb uiteindelijke niet hoeven te werken. mn regiocoordinator is momenteel op vakantie volgende week is ze er weer dus dan bespreek ik het.
Hè bah, druk weer op een verkeerd knopje.. Kim, wat schrikken, gelukkig heb je een mooi hartje gezien en heb je al snel weer een echo! Ik maak niet zoveel mee, dus heb ook niet zoveel te melden.. Had een bakfiets gekregen voor m'n verjaardag, dus vandaag gefietst, en daarna lekker in de tuin gezeten met een boek. Vrijdag die zw. Fotoshoot, zaterdag verjaardag vieren en zondag op de rommelmarkt staan met al m'n oude kleding en spullen.