Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Goedemorgen allemaal :D

Met mij gaat alles goed hoor met jullie ook? Ben alleen wat minder aanwezig hier. Druk met mijn werk, wat een goede afleiding is, en kom bewust niet meer zo vaak hier. Ik kan niet meer zo goed met jullie meepraten en word er eerlijk gezegd een beetje verdrietig van iedere keer.
    Vrijdag weer een echo om te zien of er een eitje aan het groeien is..dan een week na mijn eisprong nog een keer bloed prikken en dan hebben we gezamenlijk een afspraak om het plan te bespreken..best spannend!

Iedereen leuke koninginnedag gehad? Ik was in Amsterdam en het was megadruk daar!! veel gedronken, gegeten, gelachen..daarna nog uitgeweest hier in Almere..erg gezellige dag gehad ;) :D

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Pinda, heel veel succes straks!! Komt helemaal goed met je eitje :)

Hier ook even een beetje afwezig geweest, ik lees wel steeds mee (al was het even een paar daagjes stil hier), maar ik heb ook gewoon even niet zoveel 'nieuws'.
    Maandag heeft de kleine voorlopig even de laatste prikjes gehad. Hij weegt nu 6820gram en is 62.5cm lang, eigenlijk is het dus maar een mini....(mama is ook maar een mini hoor ;) ), maar zijn gewicht is wel goed.
    Verder krijgt hij nu 's ochtends en 's avonds pap en overdag wat hapjes groente en fruit. Erg leuk allemaal, maar wel tijdrovend, want ik kolf nu dus 2x per dag.
    Ook ben ik druk bezig met sollicitatiebrieven schrijven.....hopelijk snel een leuke baan!!!

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@lucindalice
    zozo druk bij jullie thuis. Spannend dat je aan het solliciteren bent.
    Voor hoeveel uur per week wil je gaan werken?

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Pinda, klinkt erg gezellig. Leuke afleiding in ieder geval. Ik duim voor een goed ei tijdens de echo!

Alice, hier hetzelfde hoor, niet veel te melden. Aan, lijkt me zo leuk, die eerste hapjes, die gezichten die ze trekken! Succes met brieven schrijven, vind dat altijd een vervelend werkje.

Nijn, bij jou nog alles goed?

5. nijnonijntje

Ja hier gaat het wel hoor.
    Ik doe gewoon de dingen die ik kan doen en soms wel heel traag haha, maar als ik me teveel inspan dan krijg ik buikpijn of eht gevoel elk moment van mijn stokje te gaan. Ben wel erg moe enzo. Beetje misselijk. Dat soms ook ineens heel plotseling verdwijnt:(
    Eigenlijk heb ik niks te klagen hoor. Als ik op deze manier het eerste trimester doorkom, ben ik een heel gelukkig mens haha.
    Ben al wel zat het in de maatbeker plassen voor MvM.
    Pff had nooit gedacht dat ik het lekker op de wc zitten zo zou missen hihi. Ik blijf het wel doen hoor het is voor het goede doel, maar ben blij als ik eind juni klaar ben haha.

Hoe is het met jou dan?
    De laatste loodjes zijn nu echt aangebroken of niet?
    Ben je het al zat of ga je je buikje missen?:)

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wow, tot eind juni??? Wel heel goed dat je eraan meedoet hoor. Ik wilde het ook, maar vergat me steeds aan te melden *schaam*. Volgende keer doe ik ook mee. Oh, je kwaaltjes vallen wel mee, heerlijk! Ik had ook bijna nergens last van, alleen moe, en ik zit al bijna aan het einde, betekent niets dus!
    Ik ben het met vlagen wel zat, maar het is ook een heerlijk gevoel, zo'n klein meisje in mn buik. Nu is ze nog van mij alleen, staks moet ik haar delen, kan ik nu al hebberig van worden haha. Ben vooral heel benieuwd hoe ze eruit ziet enzo, wil haar gewoon vasthouden!

Net alweer druk aan de schoonmaak geweest, zit nu te wachten tot mn vloer droog is, kan dus even niet door huis lopen haha. Zaterdag verjaardag, dus ga niet teveel doen, wordt toch allemaal weer wat viezer.

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, 2 dagen werken lijkt me het fijnst, maar niet echt reeël, dus ik solliciteer voornamelijk voor 3 dagen. Maar ik heb ook een sollicitatie naar een fulltime baan gedaan.
    Ik zie net dat je 14 december uitgerekend bent. Ik was op 15 december uitgerekend bij mijn zoon en op 16 december bevallen :), misschien hebben we straks kindjes met een zelfde verjaardagsdatum :D

@ Sweetbel en het meeste van de hapjes eindigt op mijn kleding ;), hahahaha.....maar wel leuk :)
    Die brieven schrijven is inderdaad geen grote hobby van me, maar ja, het is natuurlijk wel noodzakelijk.
    Dat "hebberige" herken ik wel hoor....had ik ook heel erg met mijn zoon.....en ook de 1e dagen vond ik dat hij vooral bij mij moest zijn, want ik had hem immers 9 maanden gedragen + het zware werk van een bevalling moeten leveren ;)....
    Al goed gepoetst zo te horen!!

Hier moet ik eigenlijk gaan strijken en stofzuigen. Zoontjelief slaapt nu, dus dat zou een goed tijdstip zijn om dat nu te gaan doen....alleen de zin ontbreekt me een beetje ;) (gek he? hahaha)

8. nijnonijntje

@Sweetbel
    Ja tot eind juni. Het is tot 16 weken. Ja het is best een hele tijd hoor. Dan doe je er dik 10 weken aan mee. Ach ja, als het me echt teveel wordt zeg ik het wel af, maar ik blijf het doen zolang ik het kan doen.

@lucindalice
    Dat meen je niet haha, grappig. Wie weet. ben benieuwd.
    Denk zelf dat ik nog wel 2 dagen terug gezet wordt met de termijnecho, maar dat zien we dan wel weer. Zou idd leuk zijn. Kindjes met dezelfde verjaardagsdatum hihi.

9. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    De echo was mooi! Kleine was goed gegroeid en heb direct een termijn echo gehad.
    Hieruit is gekomen dat ik 27-11-2011 officieel ben uitgerekend dus 5 dagen vooruit gezet.
    De kleine was lekker eigenwijs en lag doodleuk met de rug naar het echo apparaat toe, we hebben wel het hartje horen kloppen en voorzichtig de kleine zien bewegen :D.

Bekijk bijlage 148304

10. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Kim, volgens mij is dat wel snel hoor, dat je het hartje hebt horen kloppen! Gaaf! En weer 5 dagen vooruit, scheelt toch he!

Alice, haha, dus je hebt er super veel werk bij: je eigen kleding extra wassen en nog ns speciaal hapjes maken voor je kleintje. Ik zou lekker niet gaan werken, een baby is volgens mij een baan op zich haha. Grapje hoor. Ik zou als ik afgestudeerd ben ook iets van 2 a 3 dagen willen werken, maar volgens mij zijn er nauwelijks banen voor 2 dagen! Ik hoop dat je snel uitgenodigd wordt voor een gesprek, is ook al fijn!

Nijn, goed hoor!

Pff, ben al de hele dag aan het schoonmaken. Allemaal van die dingen die ik normaal niet echt doe, zoals de deuren en het houtwerk in huis schoonmaken haha. Heb een lijstje dat ik afwerk, en daar staat nu alleen nog de badkamer en koelkast op. Morgen weer verder, ben echt gebroken nu!

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Kim, wat goed van de echo!!!!!!!!

@ Sweetbel, nesteldrang? Hihihi, je hebt er al flink wat poetswerk op zitten!!

@ Nijn, nou ik ben benieuwd wat de termijnecho over de uitgerekende datum zegt :)

12. nijnonijntje

@alice
    Ja ik ook. Dinsdag zullen we het wel horen :)

13. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Goedemorgen meisjes!

Het blijft gewoon mooi weer he, echt lekker!
    Ga zo even op pad met mn zusje voor een moederdagcadeautje, daarna wat in huis rommelen. Ik verzin er steeds iets bij wat wel schoon kan haha. Morgen naar de fotograaf, dus maar even kijken wat ik aan wil.. Moeilijk hoor!

14. nijnonijntje

@sweetbel
    O leuk morgen naar de fotograaf. Ben benieuwd.
    Krijg je een hele sessie?

15. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meisjes,
    Alles goed?
    @Kim, mooie echo meis!
    @Sweet, leuk morgen de fotoshoot. Had ik ook wel willen doen. Maar liep iets anders. ;)

Vanaf vandaag mogen we proberen Ryan 4 flessen te geven. Want hij slaapt van 20.00/.30 en dan moeten we hem wakker maken voor zijn laatste fles, en dan wordt hij amper wakker en drinkt nauwelijks. Dus bij CB besproken, en vanaf vandaag proberen voor 4 flessen, misschien gaat ie ze dan ook opdrinken, doet ie nu meestal niet. Dus ben benieuwd.. Tot nu toe werkt het, hij is zelfs weer in slaap gevallen, haha. Ben benieuwd hie het vannacht gaat, hij slaapt meestal tot 06.30/07.00.

16. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
  17. nijnonijntje

Ooooooh ik ben helemaal verliefd. Wat een schat!!!!!
    Ben helemaal verliefd.

18. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedemiddag!

Pindakoek,mooi dat alles goed gaat met je!begrijp het hoor meis dat je er verdrietig over word.
    Spannend hoop dat er een mooi eitje te zien is morgen:D

Alice,wat gaat dat hard zeg en voorlopig de laatste prikjes.
    Duim voor je dat je gauw een leuke baan hebt!

Sweetbel,alweer 35 weken wat ga je toch snel!Ben benieuwd wanneer de kleine zich meld.

Nee hoor is niet snel met het hartje;) Was echt heel mooi had een traan in me ogen staan.

Veel succes met shoppen voor een moederdag cadeautjes:)

T84,hoop dat het wil lukken met 4 flessen maar dat zal vast wel!

Wat een schatje!!:D
    En met zijn slofjes aan lief hoor!

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    wat een schatje T84!!!

@kim: mooie echo :D

gisteren weer lekker naar de camping geweest en zaterdag gaan we weer, alvast voor moederdag bij mn ma.
    zondag ochtend en avonddienst dus niet veel tijd voor moederdag.... mn 1e moederdag en ben gelijk de hele dag werken hihi ach ja heb het zelf gedaan.

20. nijnonijntje

Aaah naomi daty is jammer. Je eerste moederdag. Ach ja er is heus wel een moment op de dag dat je even moederdag kan vieren :)

Deel Deze Pagina