@ Pinda, wat een fijn nieuws zeg!!!! @ Naomi, mijn oude conditie vind ik denk ik nooit meer terug....en heb ook nog flink wat zwangerschapskilo's te gaan....ach ja, het komt allemaal wel goed @ Nijn, hoe is het met je kwaaltjes? Mijn kleine boef heeft vandaag alweer bloemkool op (nou ja, hij vindt het echt niet lekker en spuugt alles uit) en peer (dat vindt hij reuze lekker!!). Het wordt echt al meer een jongetje dan een baby zeg.....
hihihi leuk he die groente en fruit hapjes hier is peer en meloen erg geliefd! vooral meloen vind ze erg lekker. ze krijgt sinds gisteren een papflesje als laatste, dat gaat er erg goed in ze vind het geweldig lekker hihi. hier trouwens ook nog 6,5 kilo eraan zitten hoor
@alice Ja de kwaaltjes zijn er de enige mooi aanwezig en andere dag helemaal niet. Raar he! Ach ja, zolang ze maar terugkomen ben ik wel wat gerustgesteld. Hoop echt op een hele mooie echo dinsdag. He meiden mij niet hier ontmoedigen hoor met jullie zwangerschapskilo's. Straks maak ik me alleen daar druk om ipv dat ik ga genieten van een groeiende buik
Nu we er toch over hebben, bereid me er maar vast op voor. Hoeveel kilo zijn jullie aangekomen tijdens de zwangerschap en wat is normaal? Heb ik echt geen flauw benul van.
Oo nog mooi binnen de lijntjes dus. Hoop dat mij dat ook lukt. Heb nu elke keer zo zin in patat dat ik denk dat straks de misseelijkheid over is ik me echt er in doodvreet :s
ik at in het begin fruit, friet en pizza hahaha meer lukte niet en toch ben ik eerst 4 kg afgevallen hihi wonderbaarlijk he.
Wow echt? Best goed gedaan dus? Ja de friet smaakt echt heerlijk hoor, kan 's morgens al wel friett eten haha erg he!
@ Nijn, ik ben 21 kg aangekomen. Dus dat is niet echt gemiddeld....maar ik woog ook maar 53kg en volgens de verloskundige is het normaal als je veel aan komt als je wat lichter bent. @ Naomi, papfles gaat er hier ook goed in!! Hij krijgt nu 's ochtends en 's avonds 220ml borstvoeding met rijstebloem. 2x borstvoeding gedurende dag en 1x groente en 1x fruit. Gebruik jij dan die galiameloen?
canteloupe meloen heb ik hihi. isabel drinkt nog zo een 6x per dag! laatste dagen 5x eigenlijk ze krijgt 2/3x borstvoeding en dan 2/3x flesvoeding tussendoor krijgt ze een ijsblokje groot fruithapje, de laatste fles doe ik met rijstebloem erin.
Ik was ook 22 kilo aangekomen, ik woog voorheen 58kilo. Moet nog wel wat vanaf hoor, maar omdat ik ook een half jaar op de bank moest liggen is alles slap geworden, dus ben begonnen met trainen om het allemaal weer wat strakker te krijgen en de laatste kilo'tjes eraf natuurlijk. Maar Nijn, je moet vooral gewoon genieten!! Naomi, vanaf wanneer heb jij je rijstebloem aan de fles toegevoegd? En hoe heb je dat opgebouwd? Met 1 theelepeltje per keer? Ryan kijkt mijn eten zowat uit mijn mond, had hem gister aan een stukje meloen laten likken, hij vond het lekker.. En de 4 flessen gaan goed, hij slaapt nu van 20.00 tot 6 a half 7.
Hee meiden, Nijn, zou me ook niet drukmaken om mn gewicht hoor! Ik ben tot nu toe 9 kilo aangekomen, hoop dat het zo blijft! Ben ook nog wel aan het bewegen: zwangerschapsgym, fietsen en zwemmen, meer dan dat ik voor de zwangerschap deed haha. Alice, ik hoorde dat inderdaad ook, dat je dan wat sneller aankomt. Ach, als je kindje maar gezond en gelukkig is, volgens mij maakt het dan allemaal wat minder uit toch? T84, heb je alweer gereden op een van je paardjes? Of blijven ze het hele seizoen op de wei staan? Naomi, maak jij de fruithapjes zelf dan, dat je ijsblokjesformaat kan geven? Wel handig dat je het zo kan afmeten! Gisteren dus die fotoshoot gehad, dinsdag kunnen we de dvd ophalen met alle foto's erop. Was heel leuk, en volgens mij zijn de foto's wel mooi geworden, dus heb geen spijt! Vanavond vieren we samen onze verjaardag, en morgen sta ik met mn moeder, oma en zusje op de rommelmarkt, hopelijk een zooi oude spullen verkopen, scheelt weer ruimte op zolder! Dus lekker druk hier! Geniet van het weer allemaal!
Meiden... Sorry dat ik hier weer met mijn ongerustheid kom Hier vanmorgen totaal geen last van misselijkheid gehad en geen zere borsten Had tot 12 uur niks gegeten omdat ik eerst even de badkamer wilde schoonmaken. En had nergens last van. Nu heb ik een boterham gehad en ook niet misselijk. Glas melk gehad.... En ook niet misselijk. Pffff niet leuk hoor die onzekerheid.
Vervelend die onderzekerheid, maar niks aan de hand, ik heb ook wel is dagen gehad van huh ben ik wel zwanger. Komt goed meis, maak je niet druk.. sweet, fijn dat je shoot gelukt is, hoop dat je blij bent met het resultaat. Ik heb nog niet gereden, ze staan idd op het land nu. Maar ben uiteindelijk naar een andere stal gegaan waar ook een bak is. Dus ga morgen weer rijden denk ik.. heb er wel zin in!!
@ Sweet, ik maak de hapjes ook allemaal zelf, ik heb een stomer-blender-gekocht en vries dan alles in bewaarbekers in die ook in de flessenwarmer kunnen. Ben benieuwd naar de foto's! @ Nijn, ik hoop dat je ongerustheid snel weg is. Ik snap wel hoor dat je het soms nog steeds onwerkelijk vindt en dat je bang bent. @ T84, leuk!! Morgen lekker rijden Hier een beetje ziekig vandaag..... Manlief en zoonlief zijn nu de deur uit en samen bootje varen.
Aah wat leuk dat ze samen weg zijn. Heb jij ook even lekker tijd voor jezelf en even uit te zieken, gaat anders toch moeilijk he met een kleintje.
@nijn: maak je maar iet ongerust! klachten komen en gaan nu eenmaal @sweetbel: ja ik maak de hapjes zelf, ik pureer best veel en dat vries ik dan in, scheelt een hoop werk op den duur. isabel krijgt geen potjes maar alles lekker vers @T84: ik ben sinds 3 dagen begonnen met rijstebloem, heb het niet opgebouwd gewoon gelijk 2 eetlepels erin. ik moet er weer vandoor moet gaan werken....