Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, ja ze hadden een topdag gehad saampjes en mama heeft lekker op de bank kunnen hangen!

En vandaag ook weer een heerlijke mama-verwendag :). Mijn mannetjes hebben zo goed hun best gedaan voor me :)

2. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeej onze eerste mamadag gehad vandaag! Heb heerlijk Sushi gekregen.. mmmmm...

Alleen verder echt een K*T dag. Naar stal vanmorgen, me paarden waren al lekker op het land gezet. Krijg ik daar te horen, ja Dills staat een beetje vreemd. Ik ok, ga wel ff kijken. Nou ineens stok en stok kreupel, ze liep echt op 3 benen. Na lang eindelijk binnen gekregen. Nou van alles gedaan, kon nou niet precies zien wat er zat niks dik ofzo.. voede wel de ader hard kloppen. Maar goed dierenarts erbij (ching ching op zondag) hij gekeken, ik dacht een beetje aan hoefzweer. Hij nee waarschijnlijk onstoken strekpees (zat klein wondje, maar niet vies, dik of warm) Ik ok, naja jij bent de dierenarts zal wel. Nou boxrust. Maar het zat me niet lekker. Dus vanavond weer wezen kijken, en nog steeds stok en stokkreupel. Toevallig was er een andere dierenarts, die heeft gekeken en dacht dus ook gelijk aan hoefzweer. IJzer eraf, en met dat ding voelen maar niet echt reageren etc. Nou toen verdoofd dr hoef en ja hoor ze loopt gewoon ok weg. Dus het zit sowieso in de hoef. Zeg ze ineens omdat het zo accuut is kan het ook een hoefbeenfractuur zijn, nou als dat zo is.. is het zowat klaar me haar.. Maar even afwachten, morgen ochtend komt de smid, hoop dat hij een hoefzweer kan vinden en zo niet en nog niet over 3 dagen, dan naar de kliniek voor een foto.. Dus lekker kut.. sorry meiden moest het even kwijt!!!

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@t84
    Wat leuk je eerste mamadag. Lekker genoten lees ik.
    Wat balen van je paard. Schrikken zeg. En dan laat je een da komen geeft die ook nog een verkeerde diagnose.
    Hoe is het nu met haar dan?

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    T84, wat schrikken! Die stomme dierenartsen, geven best wel vaak verkeerde diagnoses. Ik hoop heel erg voor je dat een hoefzweer is. He bah, wat naar zeg! Sta je net op een nieuwe stal, krijg je dit! Hoop dat de hoefsmid iets kan vinden vandaag.

Alice, ben je alweer beter? Lekker verwend gisteren?

Nijn, hoe is het nu met je? Ik voelde ook vaak helemaal niets, betekent niets hoor!

Hier heel druk gehad, ben nu ook niet zo lekker. Hele leuke verjaardag gehad, gisteren ook een hele leuke dag, maar denk wel te druk. Moest gisteravond onwijs overgeven, zo gek! Ga nu weer even naar mn bed toe, ben nog te moe.

5. nijnonijntje

@sweetbel
    Wel rustig aan doen hoor. Luister goed naar je lichaam.
    Ja hier gaat het wel. Soms voel ik van alles en soms niet inderdaad. Zal wel goed zijn. Heb toch niet zo heel veel last van de kwaaltjjes en waarschijnlijk als het dan even minder is voel ik daardoor weinig.
    Morgen echo. Ben heel benieuwd. Hoop een mooi beebje te zien.
    Duimen jullie voor me mee.

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, O shit zeg van je paardje :(, hopelijk toch 'gewoon' een hoefzweer!!
    Hier ook sushi gehad voor moederdag :)

@ Sweetbel, o flink moeten spugen? Dat is naar.....
    Enne, niets over dierenartsen he? ;)

@ Nijn, hoe voelt het allemaal in de buik?

Gister ook een heerlijke mama-dag gehad hier, ik ben zo lekker in het zonnetje gezet door mijn mannen!!! Heerlijk :)

7. nijnonijntje

@alice
    Soms een steekje of een uitrekpijn gevoel.
    Soms misselijk en zere borsten, maar niet constant.
    We zullen het morgen zien. Spannend! Hoop op een goeie echo.

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ik duim voor je morgen Nijn!! Komt vast helemaal goed :) :)

9. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Nijn: hopelijk een goede echo, duim voor je meid ;)

@All: gisteren lekker met ouders en schoonouders een BBQ in onze tuin gehad, was zulk lekker weer..heerlijk :D Morgen weer naar het ziekenhuis voor een echo..hopelijk springt het eitje snel of is al gesprongen :p

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @pinda: ik duim voor je dat je ei of snel springt of inderdaad al geweest is ;)

@alice: fijn dat je 1e moederdag zo geslaagd was :D

@T84: wat vreselijk balen van je paard! ik hoop met je mee dat het 'maar' een hoefzweer is anders ben je verder van huis...

@nijn: spannend morgen je echo maar komt helemaal goed :) je zult een klein kindje zien met armen en benen en het zal misschien ook al wel bewegen (isabel lag toen in ieder geval al niet stil meer hihi)

@sweetbel: pffff doe je rustig aan meid!

hier een hele drukke moederdag gehad gisteren :(
    sochtends gewerkt smiddags huis opgeruimd en gepoetst en naar mn schoonouders geweest en savonds weer gewerkt tot half 12!

vandaag een rustig dagje, alleen vanavond lekker sporten met de hond hihi.

11. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    *zwaait even naar iedereen*:D

Hier gaat het goed we hebben laatst het filmpje terug gekeken van de echo en hebben allemaal grappige dingen eruit gehaald,Zoals het gezichtje en de billen van de kleine en de handjes en voetjes:D
    Zo eerst de hond uitlaten en dan maar is wat opruimen MVM komt morgen ook,Dan kan ik gaan beginnen met plassen in flessen hihi.

Ik kom vanmiddag even reageren op iedereen:)

12. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Even Spammen:p

Als je goed kijkt zie je het gezichtje:DWij konden hem wel direct zien!

Bekijk bijlage 149506

13. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Nijn, het maakt je gewoon flink onzeker als je minder dingen voelt, helemaal omdat het al eens mis gegaan is, maar morgen krijg je gewoon een prachtige echo! Wij waren steeds dolgelukkig om te horen dat het hartje prachtig klopte. Het is gewoon heel erg mooi om te zien!

Alice, haha, sorry!!! Heb gewoon met twee artsen nare ervaringen, die hebben verkeerde diagnoses gesteld, en daardoor is bijvoorbeeld het paard van mijn beste vriendinnetje nu al met pensioen, terwijl hij net 12 is. Kan natuurlijk altijd gebeuren! Ik geloof dat jij heeeeel goed bent! En het is altijd makkelijker oordelen vanaf de wal he? Ik vind het wel jammer dat ik net moederdag gemist heb haha.

Kim, leuk hoor! Ik zie geen gezichtje, maar ben ook net wakker, misschien dringt het niet zo door.

Naomi, jammer dat het zo druk was. Jij had moederdag toch zaterdag gevierd?

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @kim: mooie echo :) ik zie ook geen gezichtje maar zelf zie je het altijd beter hahah.

@sweetbel: ja zaterdag hebben wij moederdag een beetje gevierd ;)

15. nijnonijntje

He meiden,
    Bedankt voor jullie positieve woorden. Heb erg zin in en voel me nu ook wel zeker. Hoopt dat dat beloont wordt.

@naomi
    Ja wij hopen ook een bewegend frummeltje te zien :D

@sweetbel
    Ja dat klopt, maar we proberen positief te blijven. Zij al best ver gekomen, dan hopen we dat dat betekent dat het goed zit :)

@alice
    Lekker hoor zo verwent worden door je mannen. Heb je ook verdient hooor.

@pinda
    Hoe laat heb je morgen echo?
    Duim voor je dat je een prachtige ei ziet of dat hij al gesprongen is. Zou mooi zijn. Doe je zelf nog iets van tempen of ovutestjes?

16. nijnonijntje

He
    Ik weet dus niet of ik morgen een inwendige of uitwendige echo krijg.
    Maakt me in principe niet uit, maar omdat je voor uitwendige een volle blaas moet hebben toch?
    Hoever van te voren gingen jullie toen niet meer plassen ongeveer?

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ik heb 3 uur ofzo van te voren niet geplast, mn blaas was echt overvol hihi het eerste wat we zagen op de echo was een hele volle blaas de vk stond ervan te kijken hoe vol hij was hihi.

maar dan moet je het wel zo lang op kunnen houden he! want als ze iets uitlopen zit je nog wat langer hihi.

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, ik weet niet meer hoe het precies zat, volgens mij was het 2 glazen water drinken en dan 3u niet meer plassen.....Ik kreeg een uitwendige echo en daar was alles wel goed op te zien, maar voor onderzoek wilde ze alsnog een inwendige doen....viel me goed mee trouwens ;)

@ Naomi, dat is inderdaad een drukke moederdag!!! Vandaag dan maar eens lekker uitrusten!!

@ Pinda, heb je zelf al gevoeld of hij misschien gesprongen kan zijn?

@ Sweetbel, geeft niet joh ;), erg vervelend dat er dingen mis zijn gegaan in je directe omgeving.
    Enne, volgend jaar moederdag dus maar dubbel en dwars inhalen ;)

@ Kim, grappig dat gezichtje!!!

@ Nijn, komt inderdaad helemaal goed morgen!!

Hier echt een lekker rustig dagje vandaag, beetje lezen, beetje studeren, kleine man is net in bad geweest en slaapt nu lekker. Wat kan het leven soms toch heerlijk zijn :D

19. nijnonijntje

Ja ik heb natuurlijk al twee inwendige echo's gehad. En dat valt me wel mee ook.
    Maar als ze uitwendig willen proberen zou wel handig zijn als ik dan de blaas vol heb. Hoop alleen wel dat als ze toch inwendig doen dat ik eeerst mag plassen :(

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja als ze inwendig doen moet je eerst plassen anders zit je volle blaas in de weg ;)
    bij mij deden ze het eerst uitwendig, we zagen het wel maar wilde beter resultaat dus ik gaan plassen en toen inwendig gedaan dan is het een heeeeeel stuk duidelijker!

hier net koekjes versierd :) met marsepein en daarna glazuur en versieren hihi.
    heb er 5 gemaakt, dan kan ik er nu alvast 1 opeten hahaha (erg hoor, zo raak ik die kilos nooit kwijt...)
    had de koekjes zelf gemaakt, recept staat in de lounge in een topic ze zijn echt geweldig!

isabel rolt van buik naar rug en van rug naar buik :D ik ben zooo trots hihi, ze is nu weer bezig met kruipen:p
    ze gooit haar kont in de lucht en trekt haar benen eronder, met als gevolg dat ze op haar gezicht knikkert want haar armen gaan nog niet naar voren haha.

Deel Deze Pagina