Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Oo kruipen. Wat gaat dat snel!!

Ik ga morgen met een volle blaas denk ik en dan zie ik het wel.

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ze doet een poging tot he ;) zal nog wel ff duren voordat ze het kan hoor!

3. nijnonijntje

Ja maar is toch leuk dat ze dat nu al probeert. Voor je het weet kruipt ze al. Kan heel snel gaan.

Ik heb even het zh gebeld, voordat ik morgen uit elkaar knap haha.
    Ik moet een uur van te voren 1 liter water drinken (veel!) En daaran niet meer pplassen.
    Gelukkig niet 3 uur ;) vandaar dat je blaas zo overvol was naomi haha

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    pff 1 liter in 1 keer dat is veel! maar op zich best te doen, ik doe dat regelmatig haha.
    hihi ja inderdaad logisch dat ik op knappen stond:p

5. nijnonijntje

Ja ik drink heel veel, maar 1 liter in 1 keer is wel heel veel.
    Verdeel het wel een beetje denk ik. Over een half uur ofzo.
    Een half uuur voor dat uurtje.
    Snap je het nog ;)?

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja ik snap je ;) dat kun je ook prima doen! als je die liter maar binnen krijgt hihi.

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Nijn, bij mijn echobureau deden ze sowieso voor de 12 weken alleen inwendige echo's, omdat het zoveel mooier en beter te zien is dan. En een liter valt wel mee. Veel plezier morgen!

Naomi, knap van haar zeg!

Alice, heerlijk leven zo! Kan wel wennen aan die rust hoor!

Zo naar zwangerschapscursus, partnerles hihi.

8. nijnonijntje

@sweetbel
    Ja ik krijg nog echo's in het ziekenhuis.
    Maar ze zeiden mij dat ze eerst uitwendig wilden proberen. Plassen kan ik altijd nog. Blaas vol krijgen wat moeilijker ;)
    Hoe is het verder met je? Nesteldrang z'n toppunt al bereikt of heb je alles al schoon. Wel lekker hoor, ben je straks helemaal klaar als de kleine meid komt.

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hier kruipt of draait die van ons nog lang niet hoor....hij gaat wel eens op zijn zij liggen, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Hij kan wel van buik naar rug, maar dat is denk ik meer toevallig, de beweging die hij volgens de fysiotherapeut moet maken maakt hij nog niet....

Hier net heerlijk vis gegeten, o wat ben ik daar toch dol op!!! Kleine man is zichzelf in slaap aan het jengelen, dat klinkt altijd zo zielig...maar je merkt wel dat het een slaapjengeltje is...hij heeft zijn ogen ook al gewoon dicht hoor ;)

10. nijnonijntje

Ooh dan is hij echt moe!
    Ik vvind vis ook heerlijk. Nu even wat minder, maar komt vast weer terug ;)

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, hij slaapt inmiddels al lekker hoor ;), gelukkig maar :)
    Toen ik net zwanger was, toen deed ik echt een moord voor makreel en zalm, hihihihi....

12. nijnonijntje

Ja makreel is ook heerlijk. Zalm ook trouwens, maar wel jammer dat ik de gerookte uit de winkel niet meer mag hebben. Dat is ook heerlijk.
    Ik eet erg veel makreel. Ook voor de zwangerschap. Alleen sinds twee weken niet zo'n trek in vis.

13. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Nijn: ik temp nog steeds hoor, onderin mijn handtekening staat mijn kaartje ;) Hoewel het ZH zei dat ovutestjes beter waren..vind ik tempen fijner en goedkoper..:) Ik moet om 10.30 uur in het ZH zijn..spannend en hoop dat ie gesprongen is..maar temp. is vanmorgen weer omlaag gegaan :( Jij veel succes straks in het ZH en niet teveel piekeren..stress hebben is niet goed voor de baby!!

14. nijnonijntje

Ja maar na een lange tijd heb je goed inzicht in je cyclus en kun je redelijk op je temp vertrouwen. Het is alleen natuurlijk gevoelig voor alles in je lichaam.
    Ik moet om 10.45 uur in het ziekenhuis zijn. Redelijk achter elkaar dus ;)
    Nu je temp omlaag is gegaan heb je denk ik je ei nog niet gehad. Maar wie weet zie je een mooie rijpe ei. Zou mooi zijn.
    Ik duim voor je!

15. nijnonijntje

O ik zie dat je vandaag ook de samenlevingstest hebt. Wat spannend!

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn & Pinda, heel veel succes!!!!!!!!!!

Hier een heerlijk avondje en nachtje gehad. Lekker rustig allemaal :).
    Vandaag maar eens even kijken wat ik ga doen, moet stofzuigen en strijken en ik wil ook nog wat gestudeerd hebben...

17. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Nijn, alles is wel redelijk op orde. Blijven natuurlijk altijd dingen komen, er heeft weer een vogel op mn raam gescheten en er ligt een was die getreken moet worden. Maar heb wel echt alle kasten en lades in huis leeg gehaald, schoongemaakt en uitgezocht, heb een zooitje weggegooid! Dus de klassieke nesteldrang is er wel haha. Veel plezier met de echo!

Pinda, jij ook succes met de echo!

Alice, vind het echt heel knap dat je toch nog wil studeren! Ik heb daar echt totaal geen behoefte aan. Heb wel al het studiewerk uitgezocht en in mappen gedaan, zodat ik alles zo kan pakken, maar die drang heb ik helaas nog niet gehad. Succes met het huishouden!

Les gisteren was wel grappig. Er werd vanalles verteld over ademhalingstechnieken enzo, mannen konden vragen stellen, sommige echt grappig! Ben wel klaar voor de bevalling, ben zo benieuwd naar mn dochtertje!

18. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden..
    Nijn en pinda succes straks!!

Hoefsmid geweest gister, niks kunnen vinden maar nog zo kreupel als wat. Toen gelijk met spoed naar de kliniek voor foto's, die waren gelukkig goed. Hoef uit verdoofd en ze loopt dan wel goed, dus ook niet de strekpees aan de voorkant. Dus miss dan toch een onvindbare hoefzweer, maar ze reageert helemaal niet op de tang en de hamer enzo ook niet op de kroonrand, Hoefsmid daar ook nog even gekeken, kon hem ook niet vinden. Waarschijnlijk zit ie heel hoog als dat het is. Ze staat in nat verband. Morgen weer terug naar de kliniek en hopen of ze dan iets kunnen vinden. Het is echt zo zielig als ze pijn hebben.
    Vandaag lekker een dagje niks doen, heerlijk!
    Ryan had zondag een klein beetje geprakte banaan en sinasappel gehad, hij vond het heerlijk! Echt zo leuk!

19. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    #3739 kim1990, 10 mei 2011
    Laatst bewerkt: 10 mei 2011
    Goedemorgen:D

Pinda,heel veel succes straks in het ziekenhuis,hoop dat de samenlevingstest goed is.

Nijntje,maak je niet te veel zorgen,duim voor een mooie echo.

Alice,druk druk vandaag!

Sweetbel,nog eventjes geduld:D Alweer bijna 36 weken wat ga je hard!

T84,Wat sneu zeg voor je paard dat ze niks kunnen vinden:(Hopelijk gaat het snel beter.
    Wat leuk zeg van Ryan:D

Hier vandaag nog een beetje opruimen en MVM komt om 16.00 uur langs en vanavond gaan we op visite bij een vriendin ze had gebeld of we interesse hadden in een box en aankleedkussen hoes en nog een paar dingen,zegt ze bereid je maar vast voor wat ik nog allemaal heb voor je ze zou het opschrijven voor me en dan moest ik kijken wat ik wou:$
    Maar ze wilt er niks voor hebben,heb het al gevraagd.

20. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Klinkt nu al lekker:pPak zo gauw maar even een boterham hihi.
    De kilo's gaan er straks wel af;)

Wat leuk zeg dat ze dat nu al kan:DZie het al helemaal voor hoe ze het doet:p

Deel Deze Pagina