@kim: oww dat is leuk zo een vriendin die nog spullen heeft alleen moeilijk he als ze er niets voor willen hebben, ik heb daar altijd moeite mee. @T84: wat balen dat ze niets kunnen vinden bij je paard, hopelijk vinden ze het snel wel en kunnen ze het goed genezen! heeft ryan sinaasappel op? ik dacht dat je dat beter niet kon geven zo jong. @pinda: suc6 in het ziekenhuis!! @nijn: heel veel plezier met de echo @sweetbel: nog even dan mag jullie meisje komen @alice: zwaai! hier heerlijk geslapen vannacht isabel lag om half 10 in bed bij mn ouders om half 11 hebben we haar eruit gehaald en zijn we richting huis gegaan. thuis heb ik haar slaapzak aangedaan en vitamines gegeven en weer terug in bed gelegd en ze is gewoon weer gaan slapen! ze werd pas om 9 uur vanmorgen weer wakker in ieder geval denk ik dat dat de 1e keer is dat ze wakker is geworden, kwam er vanmorgen achter dat het geluid van de babyfoon niet aan stond! dat schiet natuurlijk niet op. ik hoor haar op onze kamer niet goed, tenzij ze echt ligt te gillen.
@Naomi, lekker dat ze zo heeft geslapen. Ik hoor Ryan wel snachts, hij maakt soms nogal herrie in zijn slaap.. op de een of andere manier staat mijn radar aan als hij geluid maakt, haha. Sinaasappel maakt niet zoveel uit als het maar niet veel is. En het was gemengd met banaan. En ik leef ook nog en kreeg het vroeger ook vroeg. Maar goed ik moet het niet elke dag al geven. @Sweet, nog eventjes geduld en dan komt jullie kleine meid. Ben je al helemaal voorbereid met alles? @Kim, handig van die spullen. Je gaat lekker vanaf vanmiddag in bakjes plassen, succes. En als je last hebt van de geur als je het overgiet in de containers, doe dan een knijper op je neus. Dat hielp bij mij heel goed.
@T84: ja kwaad zal het niet kunnen en als je het mengt met banaan is het al minder scherp natuurlijk het enigste wat ze echt niet mogen hebben is honing
@All: nou terug van het ZH...ff de staaf erin gehad en binnen 5 minuten weer klaar! Ei is nog niet gesprongen, baarmoederlaagje was goed en je zag de eitjes aan beide kanten..8.5 mm of zoiets..nu moet ik vrijdag de 13e weer terugkomen want ze kon geen samenlevingstest doen ofzo..dus donderdagavond opnieuw klussen..vind ik niet erg hoor haha @Nijn: en en?? hoop dat alles ok is!
Naomi,ik vind het ook heel lastig hoor pff. T84,dat is een goeie tip,heb het wel is geroken bij me zus bah Pindakoek,dat is goed nieuws! voordat ik zwanger raakte was mijn eitje 16 mm bijna 17 mm.Oei vrijdag de 13 de,haha nee begrijp ik dat je het niet erg vind. Nijn,hoe was je echo?
He meiden, ik hobbel even snel langs. Ben namelijk bij mijn moeder. Echo was goed. Helemaal blij. Mooi bewegend kindje gezien. Ben 1 dag vooruit gezet, maar ik laat de banner zo staan. 1 dag vooruit kan denk ik niet ivm geen sex haha. Maar ja is een schatting natuurlijk.
@ Sweet, stomme vogel! Hahaha, heb ik zo'n hekel aan he? Aan ramen wassen.... Studeren vind ik (bijna) altijd wel leuk. Ik ben trouwens gestopt op de VU, maar ben nu aan het studeren voor m'n sollicitatie van morgen en omdat ik sowieso weer een beetje op peil wil blijven. Ik snap heel goed dat je zin hebt om je dochtertje te zien!!! Fijn dat je helemaal klaar bent voor de bevalling , ben je er ook relaxed onder? @ Kim, wat fijn dat je spulletjes bij je vriendin mag uitzoeken!! @ T84, nog niet zo heel veel verder dus met je paard....gelukkig wel goede foto's!! @ Pinda, oei spannend!!! Konden ze die test niet doen omdat het eitje nog niet gesprongen was? (ik weet eigenlijk niets van hoe zo'n test werkt trouwens....) @ Nijn, wat fijn dat alles zo goed was!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat zul jij opgelucht zijn!!!! Mannetje hier is weer lekker een slaapje aan het doen, lekker ding dat het is . Hij heeft weer lekker banaan gegeten en vandaag voor het eerst een echte drol geproduceerd...zal toch wel door de vaste voeding komen denk ik....als hij maar wel genoeg drinkt...
@alice: dat is fijn een vaste drol haha hier zijn het nog steeds dunne luiers..... het is altijd heel snel verschonen anders schiet het langs de randen hihi.
hier een foto van isabel net na haar fruithapje hihi. ze heeft uitgevonden dat het leuk is om pffft te doen als ik het in haar mondje stop want dan vliegt alles alle kanten op
Hee meiden, T84, wat stom dat ze niets kunnen vinden! Hoop dat ze dan toch een hoge hoefzweer heeft, is het gunstigste denk ik. Wat schattig, Ryan ook al aan de fruithapjes. Gaat zo snel allemaal! Alice, oeh, spannend, een sollicitatiegesprek! Heel veel succes, hoop echt dat je wordt aangenomen en lekker naar Brabant kan verhuizen. Hihi, een echte drol, waar je als moeder niet blij van kan worden. Ik ben gelukkig wel relaxed met de bevalling in het vooruitzicht, kan er toch niets aan doen haha. Maar misschien komt het nog als ik nog verder ben! Nijn, hoera! Gefeliciteerd! Hoe vond je man het? Pinda, bij jou ook goed nieuws dus. Fijn! Kim, lief van je vriendin. En dat ze er niets voor wil hebben.. Ze is waarschijnlijk heel blij dat het gelukt is om zelf zwanger te worden, en gunt je die spullen. Neem gewoon een enorme bos bloemen mee, wordt altijd wel gewaardeerd haha. Het is toch nog lekker weer geworden he! Zonnetje schijnt weer, paardje staat op de wei, heerlijK!
He meiden, Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ja het was heel mooi. Mijn man was helemaal gefasineerd aan het kijken. Alleen duurde even totdat hijj het zag haha hij was van de spanning wat druk Hij/zij was al behoorlijk met z'n voetje aan het trappelen. Dus wordt wat als ik het straks ga voelen Wij denken trouwens dat het een jongetje wordt
Meiden, even een andere vraag. Wie van jullie heeft de combinatietest laten doen. En waarom wel of niet? Wij moeten die keuze ook gaan maken. Best lastig. @kim En jij dan meid. Laat jij het doen?
@ Nijn, combinatie-test is dat op syndroom van Down? Die hebben wij niet laten doen. Willen straks wel weten wat het geslacht is? Of gaan jullie voor een verrassing. @ Naomi, hahaha, lekkere smeerfoto! @ Sweet, ik was ook totaal relaxed voor de bevalling, zelfs op het laatste moment, dus hopelijk blijf jij ook zo in die modus hangen! Mijn lieve binkie is in slaap gevallen in de box, zo schattig!!!
@alice Ja klopt dat is. Inderdaad die test. Ik ben 27 dus de kans is klein, maar we twijfelen of we het wel of nietmoeten laten doen. Wat is de reden dat jullie het niet gedaan hebben? Wij laten het inderdaad een verassing. Het was zo'n verassing dat we zwanger waren, dus we houden de verassing er even in .
@nijn: wij hebben het niet laten doen. de reden is heel simpel, het maakt mij niet uit of het kindje down heeft of niet. de zw.schap ervoor afbreken zou ik nooit doen vandaar dat wij het niet gedaan hebben. daarbij ben ik nog maar 23 dus is de kans nog kleiner...
@Naomi, leuk de foto van Isabel. @Nijn, wij hebben het wel gedaan, om te weten wat de kansen waren. @Alice, ahh schattig is dat he! @Sweet, lekker he de paardjes op de wei. Hoop zo dat het eruit komt morgen en dan zijn de zorgen voorbij, je weet dan wat het is.. Ryan is nog niet def. aan de fruithapjes gewoon af en toe, mij hij vind het heel lekker. Hij zit nu op 4 flessen per dag.. dus iets lekkers erbij kan geen kwaad. Hij zit nu lekker de brabbelen in zn wippertje, echt grappig, armen en benen doen allemaal mee..