Goedemorgen , Naomi , doe wel rustig aan hoor meis ! Sstephanie , fijn dat je je al wat beter voelt . Pindakoek , ik zie hem nog steeds hoor !! Doe je vandaag weer een test of wacht je hier nog mee . Hier verwacht ik morgen me ongi , temp is flink gedaald en heb de hele nacht buikpijn gehad Dus op naar ronde 11
@Kim: ik wacht nog even een paar dagen. Als je in mijn album kijkt zie je de plusjes beter als dat je hier kijkt Hoop het zo Is wel raar dat er 3 CB plus zijn die licht positief aangeven toch?? Maar genoeg over mij hoe gaat het met jou? Fijn dat je vriend je probeerd te begrijpen. Heb je nog vervolgafspraken bij GGZ of was dit eenmalig?
Ik vind ze daar inderdaad duidelijker te zien , ik hoop het voor je meid! Me duimen draaien hard !! Weet niet of je het had gelezen maar hier ga ik ongi worden, maar verder gaat het wel goed hier. De GGZ was een intake gesprek er komen nu wel andere afspraken nog voor een psycholoog
Thx voor het duimen draaien Balen dat je weer ongi wordt Als we nou gelijktijdig zwanger werden dan had ik tenminste nog iemand die ongeveer gelijk met mij loopt..die andere meiden zijn al zo ver Mjah ik hoop binnenkort op meer duidelijkheid door de digitale te gebruiken..al ben ik echt bang dat er straks 'niet zwanger' op komt te staan dat zou echt weer een domper zijn! Hoop dat jij snel zwanger wordt!! Na het intake gesprek moet je altijd zo lang wachten vind ik voor een vervolggesprek, althans dat is hier in Almere zo. Zo vervelend vind ik!
Pinda, ik zie nu ook een licht streepje.. Spannend hoor! Wanneer is je NOD? Kim, jammer meis.. Gelukkig voel je je goed, dat scheelt tenminste weer!
@Pinda, ik zie ook nog steeds een streepje.. spannend!! @Kim, jammer meis! Hoop echt dat het snel raak is voor je!!
@kim: balen meid!!! hopelijk is het toch echt snel raak voor jullie... @pinda: jippie ik zie weer een streepje!!! hopelijk is het nu echt raak voor jullie hier gaat het momenteel wel met mn rugpijn, ben benieuwd hoe het de rest van de dag zal gaan. vanmiddag naar het bos met de honden en mn oppaskinderen.
@kim, balen zeg! @pinda: Oeh het word wel spannend! ik zie het ook ja! Hoop dat het duidelijker word, ik teste 2 dagen voor nod wel negatief!! Vind het wel hoopvol! Anders nog kv test? duim duim! @naomi, wel rustig aan doen met je rug he! te veel doen, heb je het zo weer! maar gelukkig gaat het nu nog ok! @all k ga vanmiddag naar arnhem, naar een jurken winkel, eens kijken of ze wat leuks hebben voor het trouwen! Moet natuurlijk nog wel wat groei ruimte hebben! want moet passen op 24 nov en 11 dec ook nog! Morgen in ondertrouw, alles komt steeds dichterbij
@wian: ja ik probeer het rustig aan te doen echt maar het lukt me niet echt hihi. morgen weer een rustdag al wil ik nog heel veel doen heeel veel plezier in arnhem vandaag, veel pasplezier! het is echt een leuke winkel met giga veel jurken
@Naomi, goed rusthouden hoor!! @Wian, wat leuk!! Heel veel plezier vandaag.. Ik moet vanmiddag naar de gyn toe.. zoals jullie weten heb ik natuurlijk nog steeds last van het bloedverlies. Maar gister had ik tot 2x toe het idee van he, ik word ineens nat van onder..dus vochtverlies.. vanmorgen weer bloedverlies en best wel veel en goed rood, dus voor de zekerheid de gyn gebeld.. en nu willen ze me vanmiddag toch even zien.. dus hoop dat alles nog goed is..
Bekijk bijlage 104127 mijn 18 weken buik nog! er begint nu schot in te komen... morgen al weer 19 weekjes. vind het eigenlijk best snel gaan!
getsie t84: klink niet echt fijn! zou daar ook onzeker van worden! goed dat je zo snel terecht kan bij de gyn! hoop ook dat alles goed is
Goedemorgen meiden, Ben ik weer. Het gaat gelukkig iets beter met mijn vader. Ik ga hier dood van de zenuwen. Als het goed is wordt ik vandaag gebeld over de zaadtest. Odf de uitslag al binnen is en zo ja, wat dat natuurlijk is. pff wat een zenuwen zeg.
spannend nijn! Gelukkig gaat het met je vader iets beter! hoop dat de uitslag goed is! mijn duimen draaien!
@wian: wat een bescheiden buikje heb je nog maar hij begint zeker te komen!! na de 20 weken groeien ze lekker hard haahha. @T84: bah wat een onzekerheid weer!! hopelijk is er niets aan de hand en kan de gyn jullie geruststellen. @nijn: gelukkig gaat het met je vader beter! spannend hoor vanmiddag de uitslag!! mijn duimen draaien voor jullie, maar verwacht een positieve uitslag!
@Nijn, zeker spannend meis! Hoe laat wordt je ongeveer gebeld?En fijn dat het beter gaat met je vader!! @Wian, ja dat dacht ik ook. Ik ben ook blij dat ik vanmiddag al langs kan komen..
Dankje, ik vind het ook te spannend. @Pinda Ik hoop dat het nu echt raak is meid. Mijn duimen draaien overuren voor je @T84 Wat spannend meid. De zenuwen gieren vast door je lichaam. Komt vast helemaal goed. Wel fijn dat je zo snel al terecht kan he.
T84, wat vervelend zeg, nog steeds dat bloedverlies! Gelukkig kan je vanmiddag al terecht, kan je gyn je geruststellen. Gelukkig ga je al hard richting de 26 weken, lijkt me ook wel een fijn idee.. Wian, het begint te komen he! Ik vind de tijd ook heel hard gaan, ik had het idee dat de weken vorige keer echt voorbij kropen. En heel veel plezier met het jurken passen! Echt leuk! Naomi, rustig aan doen zit niet in je bloed he! Hahaha. Lekker vanmiddag naar het bos. Nijn, spannend de uitslag. Ik denk ook wel dat het goed is hoor! Pinda, slijm had en heb ik ook veel 'last'' van. Goed teken! Alice, hoe is het met jou? Is je blaasontsteking al weg? Ik ga weer leren meiden, byee! ben er vast vanmiddag nog even!