@alice waarom twijfel je of je wil? Heeft dat te maken met dat je nog niet klaar bent om te gaan werken? Of omdat je geen geod gevoel had bij het bedrijf waar je eventueel zou gaan werken?
he meiden, sorry dat ik al weer zolang niets van me heb laten horen... wilde jullie even laten weten dat met jurre alles goed gaat! helaas gaat het mijn bekken nog steeds niet goed, en zondag zelfs 's nachts bij de huisartsenpost geweest. Kon mijn benen niet meer omhoog krijgen en had zoo veel pijn. Toen gekeken of mijn reflexen wel goed werkte... en die werkte allemaal prima,... dus werd het toch weer op mn bekken terug geschoven, en spieren kwestie. Wel diclofenac pijnstiller gehad, en verder moest ik het met de fysio maar gaan opbouwen. Dinsdag bij de fysio geweest, gaat nog wel een tijdje duren ben ik bang! ze geeft in iedergeval aan dat het minimaal 7 weken duurt voor dat het bekken weer wat stabieler is, en verder kan ze er nog weinig over zeggen, omdat ze ook niet weet hoe het loopt en hoe mij lichaam er op gaat reageren. Weinig zitten, beetje lopen, en verder liggen is het advies... (heb nog maar 8 vergoedingen voor dit jaar) en bekkeninstabilliteit kan niet onder chronisch worden geschreven... dus de rest gaat mn eigen kosten worden ! Erg klote als je emotioneel gezien al een tijdje toe bent om van alles te ondernemen, maar dat het nogsteeds niet gaat! Sorry voor dit ego bericht...
@wian o meid, wat een pech. Hoop dat je snel hier van af bent. Dit is toch ook niet wat nu je net een kleintje hebt. Je moet gewoon naar de ha gaan en hem dit voorleggen. DIe kan je als het goed is fysio behandelingen voorschrijven en dan krijg je ze wel vergoed hoor. Zou het toch even gaan proberen. Want dit is inderdaad een klap geld. En natuurlijk niet heel leuk. Het is al neit leuk en dan al dat geld erbij. Dikke knuffel meis!
@ Nijn, ik denk dat het de hormonen wel zullen zijn. Was echt een prima bedrijf hoor , twijfel gewoon meer aan mijn eigen kunnen en de combi mama zijn + werken..... @ Wian, zo, dat is schrikken zeg van je bekken! Wat erg!! Ik wist wel dat je op het eind van de zwangerschap last had....maar wist niet dat het zooo erg was. Ik moet afkloppen dat hij bij mij na de geboorte van ons zoontje zo goed als verdwenen is, al merk ik wel dat het nog steeds wat zwak is allemaal daar.... Heel veel beterschap!!! Zo, net even een ommetje gemaakt met de kleine, was wel even prettig, maar het is toch echt een stukje frisser geworden....brrrrr... O, hij spuugt nu net wortels en melk over me uit..even ons beiden maar verschonen, hihi...
T84, wat een geluk zeg. Heel vervelend voor je paard, maar mazzel dat het niet verschrikkelijk ernstig is. Hele opluchting! Wian, ik wist ook niet dat het zo ernstig was, wat naar! Echt balen dat je de rest van de behandelingen zelf moet betalen, zit je echt niet op te wachten als je net een kleintje hebt.Ik hoop dat het snel beter gaat, want dit is echt verschrikkelijk verrot! Alice, heb de foto's van de shoot ja. Zal even kijken voor een beetje anonieme foto hihi. Spannend dan nog eventjes tot vrijdag! Net allerlei versieringen gekocht voor mn moeders 50ste verjaardag. Lachen!
@Alice o dat begrijp ik wel. maar ik ben wel van het proberen. Als het niet lukt heb je het tenminste geprobeerd en weet je waar je aan toe bent en wat je wilt. @Sweetbel o ik ben ook heel benieuwd naar de shoot
@ Sweet, o leuk! Feestje voor je mams!! Uhm, kan ik je niet spotten op hyves ofzo? Ben heel benieuwd naar de foto's, hihihihi.... @ Nijn, je hebt wel gelijk, als je niet probeert, dan weet je het ook niet Zo meteen na-scholing, heb er echt heel veel zin in!
He meisjes, alles goed hier? Wij zijn net terug van teddybeerzwemmen, Ryan deed het echt super, hij vindt het zo leuk! Eind juni mag hij al voor zijn bronse teddybeerdiploma afzwemmen, cool he! Haha, trotse mama!
@T84: wat een lieve foto @Wian: vervelend zeg!! veel succes! @Alice: baat het niet schaad het niet toch?! hopelijk vind je snel je ideale baan @All: nou kom net weer terug uit het ZH. Ei nog niet gesprongen dus moet dinsdag opnieuw terugkomen. Was benieuwd wat de uitslag van het 2e zaadonderzoek van mn vriend was..dokter mocht het eigenlijk niet zeggen..maar dit was goed exacte details weet ik niet maar dit klinkt al een stuk positiever. Nu hopen dat mijn ei de juiste grootte bereikt
T84, wat een schattige foto! En nu al afzwemmen, gaaf! Pinda, wat goed dat de uitslag goed was. Hoop dat je eitje dinsdag is gesprongen dan! Straks naar de verloskundige, verder alles goed hier. Ben een beetje aan het opruimen en schoonmaken, stopt ook nooit helaas!
@pinda: ik had altijd 90C en nu 90D maar hij is vrij krap ze zijn flink gegroeid dus en mn gewone bh's pas ik ook nog niet hihi. fijn dat het zaad nu wel goed was! hopelijk snel een gesprongen eitje! @T84: lieve foto!!!!! en leuk zeg al voor de 1e x afzwemmen hihihi wij gaan zondag voor het eerst zwemmen met isabel
@ Cupmaat.... Ik had 70E, maar die is zelfs naar 75G gegaan....op het moment draag ik 75F, maar die is inmiddels ook weer te groot aan het worden en heb net een BH van voor de zwangerschap gepast (70E) en die past weer....het schommelt dus echt gigantisch
@t84 Aah wat een leuke foto. En nu al afzwemmen. Tuurlijk dat je een trotse moeder bent. Dat geloof ik wel @pinda O balen. Had gedacht dat ie nu wel gesprongen zou zijn, maar dinsdag is dat zeker weten het geval hoor.
Pinda, ik zie niet op tegen de bevalling, wil heel gaag mn baby vasthouden. Tuurlijk heb ik geen zin in de pijn, maar weet niet wat ik moet verwachten, dus verwacht gewoon niks haha. Ben al een tijdje wakker, zo vervelend. Kan dan gewoon niet meer slapen. Verloskundige gisteren was weer goed. Buik/baby waren erg gegroeid, moet rekenen op een baby van 7/7.5 pond. Nou, ik vind alles prima, als ze maar snel komt haha. Jullie nog plannen voor het weekend? Ik moet zo naar stal, de paardentandarts komt, en vanavond naar een etentje voor de verjaardag van een vriendin.