Hoi meiden, @naomi Ah dat klinkt heel zielig. Gelukkig deed isabel goed mee. Dan ben je wel trots @alice Ja als het niet goed voelt, dan moet je het niet doen,n anders moet je over een maand alsnog die beslissing maken terwijl je er al werkt. En dat is veel moeilijker. @pinda Dat klinkt echt als een ei die op springen staat. Hoop dat je morgenochten een hogere temp hebt. @remmar Veel plezier vandaag met je kleine man
@ Nijn en Pinda, thanks voor jullie advies! Ja, als ik mezelf er nu al niet prettig bij voel lijkt het me niet handig om een overeenkomst aan te gaan.... Wat betreft de training, ik heb ooit zo'n sollicitatie-training gedaan en ik vind het ook niet erg om zo'n gesprek aan te gaan. Ik bedoelde dat ik het gesprek om te zeggen dat ik NIET wil lastig vind.... @ Pinda, oooooo, ik voel het, het gaat helemaal goed komen met jou en je ei!!! @ T84, wat fijn dat Ryan zo lief was!! Nu ga ik snel poetsen nu de kleine nog slaapt....
Ryan slaapt hier ook weer. Dus snel even het huishouden beneden gedaan. Was had ik gister al gedaan, zit alleen nog 1 wasje in de droger. Ben weer helemaal bij.. Maar wat een rotweer zeg.. regent echt veel en hard.. blegh.. denk maar niet zoveel doen vandaag.. @Alice, als je eenmaal gebeld hebt, lucht het op!
@alice Ja ik begreep wel dat je tegen het afzeggesprek op zag. Maar als je het telefonisch gaat doen, dan zien ze je niet toch? Of ga je langs? @t84 Ja het is regenachtig en wat kouder. Maar ik hoorde dat het tegen het weekend alweer mooi weer werd. En dan vind ik als het tussendoor wat kouder en regenachtiger is prima. Even bijkomen en opladen en dan heeft de tuin ook even lekker wat water. @
@alice: ik ken het begin april moest ik er ook 1 afbellen omdat ik ander werk had ondertussen, vond het zooooo moeilijk. maar die man was hartstikke vriendelijk en begreep het helemaal en was echt geinteresseerd hihi. suc6 in ieder geval! @T84: ja we moesten inderdaad in haar gezichtje blazen, maar mevrouw draaide elke keer haar gezicht weg. ze deed haar ogen wel dicht maar haar mond ging alleen maar open haha heb me een gek staan blazen daar maar het was elke keer niet hard genoeg hihi. hier vanmorgen gebeld van een andere instantie dat ik morgenochtend op sollicitatiegesprek mag komen daar kan ik als het goed is een contract voor 16 uur krijgen! beter dan een 0uren nu ik had vorige week nog maar weinig hoop toen ik belde want er waren al zoveel sollicitanten geweest dat ze me deze week terug zouden bellen of ze plek over hebben of niet.... vanmiddag lekker even de stad in met mijn moeder hopelijk wordt het wel droog want we gaan lopend naar de stad (15/20 minuten lopen)...
Naomi, wat leuk zeg, haar eerste zwemles. Lekker eigenwijsje heb je dus haha. Alice, gelijk heb je hoor, als het niet goed voelt, moet je afbellen. Begrijp ik goed dat je wel aangenomen bent, maar dat je het niet wilt? Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen schoonmaken. Pinda, ik duim ook voor een springend eitje. Nijn, ga je een geslachtsbepaling laten doen? Kan al vanaf 16 weken! Kim, hoe is het met jou? Remmar, nog eventjes dus, en ja mag weer testen. Fijn zeg, dat Stan bijna zindelijk is. Zal je zien, kan je daarna weer beginnen met luiertjes. Maar dat is helemaal niet erg natuurlijk. T84, hoe is het met je paard? Regen, hier ook steeds! Hoop dat het vanmiddag tussen 2 en 4 droog is, want dan moet mn paard naar buiten. Mag helaas de wei niet op, zijn bang dat ze al het gras stuktrappen na al die droogte. Vanochtend al om 8 uur wakker, helaas weer een migraineaanval gehad. Het is nu een beetje aan het wegtrekken gelukkig. Vanavond laatste lesje van mn zwangerschapscursus, en dan mag beebje wat mij betreft vanaf zondag komen. Heb steeds van de ongikrampen, dus het is wel een beetje aan het rommelen. Verder druk weekje, woensdag is mn moeder jarig, morgen wordt haar sarahpop bezorgd, met zo'n heerlijk lange bezorgtijd, donderdag ook weer met zo'n handige tijd opgehaald. Zaterdag haar surprise-etentje, dus vanaf zondag is het bevaltijd hahaha.
@sweetbel: hihihi laat jullie meisje dan inderdaad maar even zitten tot na het weekend hier van het weekend een feestweekend zaterdag de verjaardag van mn zwager en zondag van mezelf! volgende week 1x werken en dan weekendje naar de camping
hoi hoi ik ben 5dec 2010 gestopt met de pil hierna 1keer ongesteld geweest en nu 16mei nog steeds geen volgende ongesteldheid gehad.duurt nu wel beetje lang haha. hebben andere dat ook ? ze zeggen dat het wel een jaar kan duren voor je ongi terug is .
hoi mrdam!! ja als je net gestopt bent met de pil kan het even duren voordat je ongi wordt! je kunt altijd even langs de huisarts als je dat fijn vind.
@ Naomi, wat goed!!! Zou wel heerlijk zijn een 16-uren contract!!! @ Sweet, druk druk druk dus.....En rommels in de buik....spannend!!!! Nou, ik weet niet of ik aangenomen ben, maar ik wil gewoon netjes afbellen, zodat ze niet nog langer over mij na hoeven te denken, wel zo net naar die mensen toe en naar de overige kandidaten. @ mrdam, ik had het niet deze ronde met stoppen met de pil dat het zo lang duurde voordat ik weer ongi werd. Maar de keer daarvoor dat ik stopt heeft het 7 maanden geduurd totdat mijn 1e ongi weer kwam. Welke pil heb je gebruikt? En inderdaad, net als Naomi zegt, anders even je huisarts bellen... Zo, hier begint m'n ventje weer te mopperen, zal hem zo eens op bedje leggen en weer gaan poetsen....(lang leven het huismoeder zijn )
Naomi, lekker druk weekend dus voor de boeg, gezellig! Alice, ja daar heb je wel gelijk in. Gewoon zeggen dat je er vanaf ziet. En dan weer aan de schoonmaak.. succes!
@naomi O dat is mooi voor 16 uur. Heb je inderdaad ook meer zekerheid dan met een 0uren contract @sweetbel Nou wij gaan proberen het een verassing te laten. Is de wens van mijn mannetje. En het maakt mij niet zoveel uit. Al is het wel makkelijk met dingen uitzoeken. Maar we zullen het wel zien hoe lang we het volhouden. We gaan het in ieder geval proberen. @mrdam Ja het kan even duren totdat je ongesteld wordt, maar anders ga je even naar de ha. Dan weet hij in ieder geval van de situatie af en als het heel lang duurt kan hij je tenminste sneller doorsturen. Bij mij duurde het niet lang totdat ik ongi werd na het stoppen met de pil. Dat kwam later pas, maar dat kwam ook door wat anders.
@Sweet, leuke dingen in het vooruitzicht! Alvast gefeliciteerd met je mama! Met mijn paardje gaat het goed, ze loopt al bijna weer goed. Dus das fijn. @Nijn, leuk dat jullie het een verassing laten. Ik was daar te nieuwsgierig voor. @Naomi, ook een leuk weekend voor de boeg. en ook alvast gefeliciteerd! Even naar boven, me mannetje wordt wakker!
@t84 Ja ik ben ook heel nieuwsgierig. Maar omdat deze zwangerschap een verassing willen we het proberen een verassing te laten. We gaan het iig proberen. En als het niet lukt is dat ook niet erg
@ Nijn, bij ons was het geslacht ook een verrassing!! Vonden we beiden extra leuk, zelfs tot op het moment dat hij geboren was is het spannend voor ons geweest. We hebben wel een echo laten maken, maar de echo-scopist had de uitslag voor ons in een envelop gedaan. Zo konden we die open maken als we dat zouden willen, maar we hebben hem mooi dicht gelaten!
Goedemorgen meiden Zag 2 hele leuke en lieve foto's voorbij komen toen ik aan het terug lezen was Nijntje,nee wij laten geen combinatietest doen,dit omdat de uitslag verkeerd kan vallen omdat ik nog jong ben dit heeft de gyn tegen mij gezegd en omdat de kans klein was,maar sowieso zouden we het kind wel houden ondanks dat het het downsyndroom heeft het is toch een leven. Naomi,hoe is het met Isabel en haar tandjes? Dat lijkt me ook eng zo'n kleintje onder water!Maar leuk zeg dat ze het geweldig vondHahaha grappig zeg zie het zo voor me. Dat word een gezellige weekend! Remmar,wow wat een mooie stijging en nu wel goed eindigen he MVM is inderdaad geweest test was wel licht maar heb een mooie echo gehad natuurlijk,ondertussen ben ik nu met de 3 de kan bezig die bijna vol is dus op naar de 4 de. Nog eventjes volhouden en dan kan je ook genieten van je vakantie op de camping. T84,gelukkig is het maar een gekneusde hoef! Hopelijk gaat het binnenkort al een stuk beter met je paard! Wat leuk zeg dat hij voor zijn brone teddybeerdiploma mag afzwemmen eind juni. Wian,jeetje ik hoop voor je dat het straks wel een beetje wegtrekt voor je Zo 7 weken op zijn minst!Het is inderdaad niet goedkoop als je het zelf moet betalen. Dikke knuffel meis! Pindakoek,heel veel succes straks in het ziekenhuis hopelijk is je eitje nu wel gesprongen. Dat klinkt zeker een stuk positiever! Alice,lekker hoor even een weekendje weg geweest! Als je je eigen er niet goed bij voelt moet je het niet doen meis! Mrdam,het kan zijn dat je cyclus van slag af is,als je het niet vertrouwd zou ik toch maar even langs de huisarts gaan. Sweetbel,nog maar eventjes Hoe voel je je?Zag staan dat het een beetje rommelde. Hier gaat goed alleen laatst kon ik het hartje niet vinden met de angelsound maar dit zou kunnen komen doordat me placenta ervoor ligt. Laatst bij me vriendin erg gezellig gehad en het was een mooie box!Dus hebben we hem ook meegenomen en we hebben een aankleedkussen gehad en er komen ook nog 2 kruiken deze kant op en eventueel kruikenzakken.Heb haar een bosje bloemen gegeven en ze vond het erg lief!
Nijn, spannend hoor, en knap dat je het ook kan volhouden. Kim, lief dat je al die dingen hebt gekregen. Nog veranderingen aan de kinderkamer aangebracht? T84, gelukkig loopt je paard weer en stuk beter. Gisteren dus laatste lesje zwangerschapscursus, vanavond bv-voorlichtingsavond. Ben benieuwd!
@ Steph, succes op de bv-avond! Die van mij was op de avond dat mijn vliezen braken, dus we zijn uiteindelijk niet meer geweest. Laatste cursusdagje....wow...wat gaat het toch snel zeg!! @ Kim, fijn dat ze het bosje bloemen kon waarderen! Hopelijk vind je snel toch het hartje!! Is toch wel altijd fijn om te horen! Hier heeft mijn kleine vent net al zijn bloemkool opgegeten, ben trots op hem!! Verder een erg slechte nacht gehad, ik kan niet zo goed in slaap komen en slaap heel licht. Ach ja, gelukkig ben ik toch vrij en hoef ik alleen maar het huishouden te doen
@all: ben helemaal happy en mijn dag kan niet meer stuk!! Heb een eitje van 11mm en 18mm en ze zijn waarschijnlijk nog niet gesprongen..wist de gyn. niet zeker. Samenlevingstest gedaan en deze was positief!! Mocht zelf op het beeldscherm ook kijken en je zag de zwemmers zwemmen..grappig gezicht zeg 26 mei bloedprikken en 31 mei voortgangsgesprek met de gyn. Oh ben zooo blij