@pinda: geweldig!!!!!!! haha leuk zeg dat je de zwemmers hebt kunnen zien wel heel bijzonder zeg! ik hoop zoooo voor je dat het nu eindelijk raak is @kim: wauwie alweer 12 weken! time flies hier vanmorgen sollicitatiegesprek gehad en heb er wel een goed gevoel over! morgenochtend moet ik mee lopen met iemand en dan bespreken we daarna hoe het gegaan is en dan wordt er gelijk beslist of ik aangenomen wordt of niet, spannend dus hihi. ik hoop het zo!! ik krijg dan een contract voor 16 uur en krijg per uur iets meer als ik nu verdien
@ Pinda, wat goed zeg!!!!!!! Dus 26e bloedprikken op hcg neem ik aan?? @ Naomi, ook jij brengt positief nieuws!!! Zoonlief is niet helemaal in zijn hum. Ik zit onder de peer, spuug, (afgekoelde) thee en met een driftkikkertje. Heb hem even in zijn wippertje gezet, kan mama even afkoelen. (Ik ben echt niet boos hoor, maar wel even fijn om niet met een spartelaar in m'n armen te zitten). En dan ruim ik straks de zooi aan tafel wel op, hihihihi. Ze worden ook steeds beweeglijker , wacht maar totdat hij straks kan lopen, dan mag ik echt gaan rennen gok ik zo
@pinda Wow goed nieuws. En super om die zwemmers te zien. Dit gaat hem worden. Dat weet ik zeker. Wij hebben tijdens mijn kijkoperatie een rijpende eicel gezien, dat nu ons groeiende kindje is geworden. Jij hebt nou mooie zwemmers gezien en die gaan echt richtingg je ei @naomi O wat spannend. Hoop dat je meteen aangenomen wordt. Maar dat je mag meelopen is vast een goed teken. @alice Ja ik kan me voorstellen dat je even geen spartelende baby op je arm wilt. Ik denk dat het straks als je ventje gaat lopen voor jou inderdaad rennen geblazen wordt. @kim Nee wij doen de test ook niet. Het kindje komt er gewoon.
@ Nijn, blijkbaar was hij gewoon heel erg moe en daarom zo ontzettend druk. Hij had ook maar een uurtje geslapen net, terwijl het normaal een flinke slaapkop is. Ow, geweldig zeg, dat dat ene eitje nu jullie groeiende kindje is!!!!!
Ja we hebben daar nog over gegrapt, maar later bleek dat dus echt zo te zijn. Zo grappig. Zelfs de gyn was daar onder de indruk van en hij attendeerde ons er zelf op.
@Pinda, wat een top nieuws super!! @Naomi, leuk.. hoop dat het meelopen goed gaat. Altijd fijn wat meer centjes en meer vastigheid. @Alice, dat doet Ryan ook. Als hij moe is wordt hij een beetje vervelend. Dan kan ik hem het beste neerleggen zodat hij kan slapen. @KIm, gaat snel meis alweer 12 weekjes.. Vandaag naar einhoven geweest op bezoek bij oma van bijna 93. Ryan was gelukkig heel lief weer. De heen en terugweg heeft ie lekker geslapen in de auto. Net thuis produceerde ie lekker een hele volle poepluier.. Haha.. Nu ligt ie lekker geluiden te maken en probeert zijn hand op te eten geloof ik in de box.
@t84 Ja de poepluier was speciaal voor mama. Hij dacht in ruil voor dat ik rustig blij vandaag geef ik mama een lekkere volle luier
@ T84, wat heerlijk dat Ryan zo lief was!! Hier is het driftbuitje nog steeds niet over, hij heeft een half uurtje geslapen en was toen weer verdrietig. Heb hem nog een keer borstvoeding gegeven, nog een keer pamper, blijf knuffelen, maar toch is hij nog niet in zijn hummetje. Denk dat hij echt heel erg moe is van afgelopen weekend en dat dat er nu pas uit komt....
Hey meiden, Pinda: Wat een geweldig nieuws meisje!! Hopelijk gebeurd hetzelfde met jullie zwemmertje op de echo als met nijntje haar groeiende eitje!! Mijn duimen draaien in elk geval heel hard voor je. Alice: Heb je je driftkikkertje nog een beetje rustig kunnen houden?? T84: Fijn dat de kleine zo lief was en ook wel prettig dat die luier pas thuis kwam Je had wel op de koffie kunnen komen, woon maar een min of 10 van eindhoven vandaan Naomi: Heel veel succes morgen!! Hopelijk nemen ze je aan! Mijn duimen draaien nu ook voor jou. Kim: Wauw alweer 12 weken Waar blijft die tijd toch Fijn dat je zoveel spulletjes krijgt. Ben wel heel benieuwd naar jullie babykamer. Sweet: Veel plezier bij je bv cursus!! En hopelijk kun je je kleintje gauw begroetten. Hier eigenlijk weinig te melden. Vandaag heel duf gewerkt en vanavond even cadeautjes op wezen halen voor ons neefje die dit weekend alweer een jaar wordt. Zo lekker onder de douche en dan op tijd mn bedje in. Kon er vanmorgen weer eens niet uit Liefs van mij
Bedankt allemaal voor het duimen, echt lief!!! Zit de hele dag met mijn hoofd in de wolken haha typ dit bericht nu op mijn blackberry dus is een beetje lastig reageren op iedereen. Zal dat morgen doen! Hier nog een andere foto van een andere zwemmer met ernaast een rode of witte bloedlichaam!
@ Pinda, ik vind je foto's prachtig!! Maar eigenlijk snap ik niet zo goed hoe die test werkt.....kun je het ons misschien uitleggen? @ Remmar, lekker geslapen?? Nog 10 dagen tot de testdatum!!
Goedemorgen ladies Hier vandaag 10 weken Hoop dat de laatste twee weken sneller gaan. Nu ben ik echt klachten vrij. Heb het tussendoor weleens gehad, maar dan kwam het wel weer terug, maar nu echt sinds een paar dagen niks meer. Hoop dat dat betekent dat mijn lichaam aan de hcg gewend is geraakt!
@ Nijn, ik weet het niet helemaal zeker, maar wanneer is je piek in hcg? Iets met 9 weken ofzo, dat het daarna weer daalt? Misschien dat je dus inderdaad gewend bent? Ik weet het niet.... Het zit vast helemaal goed bij je!! Nog 2 weken, dan ben je bij de 12-weken-grens . Wanneer is je volgende echo trouwens?
Ja ik dacht in week 10. Maar ja er kan natuurlijk een paar dagen verschil in zitten. Ik heb maandag een afspraak bij de gyn en als goed is wordt er dan een echo gepland. Maar dan ben ik bijna 11 weken. Dus misschien dat ik door drukte de echo wat later krijg. Ach we zien wel. Ik probeer er wel wat druk achter te zetten. Hoop dat dat lukt.
@ Nijn, maar ik denk dat het sowieso individueel wat schommelt. Ik kreeg bij mijn zoon bij 7 weken voor het eerst last. Ik heb tot week 23 dagelijks gespuugd met de piek op week 17 en 18. Terwijl ze zeggen dat je normaal met 12 weken weer vrij bent van de misselijkheid. Ach ja..... Hopelijk krijg je maandag je echo!! Is toch altijd wel fijn , ik snap heel goed dat je er niet helemaal gerust op bent. Zo, ik heb net grote hoeveelheden mango, en bruine bonen met appel voor ons kleintje klaar gemaakt, ben er toch wel even mee kwijt geweest! Hij heeft al 1 potje mango op en hij vond het heerlijk!!!!
Ja dat verschilt inderdaad per persoon. Ik ben week 7 heel beroerd geweest en heel moe. Ach ik hoor het maandag wel. Kan me wel voorstellen dat je zoon mango lekker vind. Is ook heerlijk
@Alice, lekker die hapjes maken voor je zoon. Ik ga ook de hapjes zelf maken voor Ryan. @Nijn, ik had de eerste paar weken nergens last van en toen ineens elke dag kotsmisselijk tot week 16 dacht ik.. Zo volgend weekend gaan we al lekker op vakantie! Zin in!!
goedemiddag meiden @pinda: mooie foto hoor! @nijn: wow ook alweer 10 weken je hebt er 1/4 al opzitten hihi hier goed nieuws! ik ben aangenomen voor 16 uur in de week ik begin zaterdag al hahaha. donderdagavond werk ik nog wel voor de andere maar daarna is het afgelopen! heb een 0urencontract dus kan gelijk opstappen dat is wel lekker!
@ Naomi, wat goed!!!!!!!!! Proficiat!! @ Nijn, proficiat!! Hihihi, inderdaad, al 1/4e deel erop zitten!! @ T84, waar gaan jullie op vakantie?
@alice: dank je hihi. net een mail gestuurd naar de andere dat ik ga stoppen per 20 mei... heb gewoon buikpijn omdat ik niet weet hoe de reactie zal zijn hihi.