Nijn, dat is heel normaal hoor! Je baarmoeder moet ook groeien, en helaas kan dat af en toe best zeer doen. Niet al te druk maken! Alice, pfff, erg he! Ik heb hier ook al zoveel gedaan! Denk je klaar te zijn, zie je weer iets liggen.. Tegen de tijd dat mijn baby hapjes moet moet je me maar wat recepjes geven hoor, volgens mij ben je er hartstikke creatief mee. Wat staat er voor vandaag op het menu? Gisteren nog lekker gegeten? Even een stomme vraag hoor! Ik heb gisteren geboortezegels gehaald, en er zitten er 50 in een pakje. We gaan ongeveer 70 kaartjes versturen, staat het dan erg 'cheap' als ik op de overige 20 een gewone postzegel plak? Of zal ik gewoon nog zo'n zegelvel halen? Je kan er niet minder dan 50 halen toch? Zit nu te wachten op de verhuurservice van de Sarapop van mn moeder. Ze komen tussen 11 en 2, echt zo'n rottijd! GElukkig net al boodschappen gedaan, en heb schoongemaakt, dus daar ben ik lekker klaar mee. Wil eigenlijk even gaan slapen, maar dat vind ik zo stom staan als die man zo aan de deur komt.
He meiden, Ik wil jullie eeven laten weten dat ik nu op weg naar het ziekenhuis ben. Er wordt een echo gemaakt omdat de krampen en steken in mijn buik erger zijn geworden en ik van mijn werk naar huis moest. Laat weten hoe heet is gegaan!
@Nijn: jeetje succes meid, hoop dat alles goed zit van binnen!! @All: mijn b00bs zijn super gevoelig niet normaal... Hopelijk hebben die 6 dagen seks achter elkaar succes gehad hihi Ben lekker vrij vandaag en zit nog steeds in mijn pyjama.. zo maar ff douchen en het huisje schoonmaken! Gisteren naar Pirates of the carribean 3D deel 4 geweest..was een superfilm
Hier is gelukkig alles goed. Beebje was mooi rondjes aan het draaien. Hartje klopte mooi. Ze kon al wel zien dat mijn baarmoeder de boel flink aan de kant drukte. Dus dat kan de pijn zijn. Maar omdat ik steken heb met plassen denkt ze ook aan een blaasontsteking. Urine ingeleverd en krijg de uitslag nog. Maar in hoeverre is die antibiotica daarvoor schadelijk voor beebje? Beebje was al mooi gegroeid. De contouren worden steeds duidelijker. Zo mooi! ________________
ja dat is het ook. Maar nu het buikje iets begint te groeien en je dus van alles voelt begint het wel ,eer werkelijkheid te worden. Hoop dat het voor jou ook snel zover is Ik ken het gevoel van overal echo's zien en dikke buiken en zelf in het zieknhuis lopen omdat de zoveelste poging mislukt is. Maar het gaat echt een keer komen hoor. Dat weet ik zeker. Je wordt nu ind e gaten gehouden en dan gaat het heel veel sneller. DIkke knuffel!
Heb de uitslag binnen van de urinetest. Ik heb inderdaad een blaasontsteking Kan dat wel zo vroeg in de zwangerschap? En in hoeverre is blaasontsteking schadelijk voor de beeb?
@ Nijn, ik heb ook op en af blaas- ontsteking gehad. Veel water drinken en je aan de medicatie houden. Eventueel goed bij jezelf nagaan of je wel goed uitplast. Ik had bekkenbodemproblemen en daardoor sneller blaasontsteking....
Mag ik dan nog wel meedoen aan mvM? Ik heb idd het idee dat ik niet goed kan uitplassen. Moet vaak na het plassen vrij snel nog een paar keer achter elkaar!
@nijn: super mooie foto!! balen van je blaasontsteking, gelukkig is er goede ab voor die je mag hebben. je mag dan niet meedoen aan mvm, die periode in iedergeval niet. hier druk druk druk en moe! vanmorgen gewerkt en vanavond weer, net dus ff leeker 2,5 uur met isabel geslapen hihi. morgenochtend ook weer pfff.
@ Naomi, druk druk druk dus..... @ Nijn, ik denk dat je niet mag meedoen dan...maar ik zou je consulente anders even bellen voor de zekerheid... Ik moest ook in 'meerdere keren' plassen....omdat het gewoon 'blokkeerde' en ik het er niet uit kon persen...ik bleek dus bekkenbodemproblemen te hebben
O dan ga ik haar zeker even bellen. Ja ik heb het gevoel uitgeplast te hebben, maar als ik opsta voele ik het weer. Als ik dan weer ga zitten, lukt het niet. Maar als ik dan even weg ga zeg maar dan moet ik binnen 5 min weer. Soms zelfs 3 keer achter elkaar.
He, wat vervelend Nijn! Maar wel een hele mooie echo!! Wat goed! Naomi, lekker even slapen! Ik heb net ook twee uurtjes op bed gelegen, lekker tijdschriftje gelezen en even geslapen. Werd helaas weer wakker door de asfaltaandrilmachine, asfalt in de straat wordt vernieuwd, en ik trilde gewoon mn bed uit! Honden helemaal gek, logisch, schrokken zich rot! Werke vanavond!
haha is je dochter er nog niet uitgetrild Logisch dat de honden schrokken. Dat is echt heel naar geluid!
@ Sweet, goedzo, even lekker je slaap pakken!! Even alvast wat hamsteren voor straks! Met de bevalling kun je straks alle energie wel gebruiken . Alleen jammer dat je wakker werd getrild....