@sweet: he bah dat is vervelend!! jij bent zwanger dus jij mag slapen haha. @nijn: nee ik werk me niet kapot het is als het goed is alleen deze week. omdat ik dus veranderd ben van werk vanavond nog een dienst van mn oude werk (laatste). zie er allemaal tegen op deze week omdat ik dus mn verjaardag vier en nog een verjaardag heb en mn taart moet maken en cupcakes..... dus morgen na het werk de taart en cc alvast bakken dan hoef ik zaterdag na het werk alleen maar te vullen en bekleden pfff.
@naomi Je klinkt erg druk meid. Denk je wel een beetje aan jezelf. Je moet ook kunnen genieten op je eigen verjaardag!
All, heb heerlijk geslapen haha, wil weer! Zie op de bank ook een heerlijk plekje in de zon dat me roept haha. Naomi, pff, wel druk hoor! Maar gelukkig kan je die cc goed bewaren! Werkse vanavond!
@naomi: werkse en let erop dat je niet te overwerkt raakt!! @sweet: niet fijn om wakker te worden met herrie in de straat. Bij ons staat het raam op een kier en horen dus elke ochtend om 5.30 uur de buurman weggaan met de auto...zwaar irritant! @nijn: bedankt voor je knuffel ! Tja wat moet ik zeggen..zie lijk wel elke dag een zwangere vrouw lopen..niet fijn maar heb er minder moeite mee als voorheen..heb de hoop eigenlijk een beetje opgegeven en denk eigenlijk iedere maand nu 'zal wel weer ongi worden'. Ooit zal het lukken daar ben ik overtuigd van
Pinda, aaargh, daar wordt je toch gek van! Helaas moet die man ook gewoon naar zn werk, maar toch... Het komt zeker goed, ze houden jullie nu goed onder controle, dus je bent heel snel zwanger, ik weet het zeker!!!!! Ga nu nog even een wasje ophangen, douchen en dan lekker naar bed! Fijne nacht meiden!
Goede morgen lady's Pinda: Ik denk dat je ei gisteren is geweest Hopelijk is het klussen niet voor niets geweest. Mn duimen draaien voor je meisje. Naomi: Druk weekend dus. Succes met de laatste keer werken voor je "oude" baas. Mag ik vragen met wat voor beslag je die cupcake maakt?? Zou dat graag een keer met Stan willen doen, maar kon in de winkel niet het juiste beslag vinden :x Nijn: Fijn dat je echo goed was!! Schrok wel hoor toen ik het las, maar het is waarschijnlijk gewoon je baarmoeder die aan het oprekken is. Sweet: Fijn dat je zo lekker kunt slapen. Haha. ik heb daar op het moment ook last van en ben niet eens zwanger. (tenminste niet dat ik weet) Lig al 2 avonden om 7uur te slapen en ben eigenlijk halverwege de dag alweer gebroken. Maar nog goed 1 weekje en dan lekker vakantie. Hier vandaag een rustig dagje, nouja rustig... moet het huisje poetsen met een kleine om je heen. Dus even kijken hoe het vandaag loopt. En vanmiddag moet ik nog 3uurtjes werken. Liefs van mij
@Remmar: weet wel zeker dat mijn ei gisteren is geweest ! Succes met schoonmaken vandaag! @Sweet: hopelijk zijn we snel zwanger idd..zou mooi zijn!
Goedemorgen meiden! @Nijn, jeetje meis dat was schrikken. Gelukkig is alles goed met de beeb. En een mooie echo. @Pinda, ik hoop ook zo dat het raak is voor jullie. Mijn duimen draaien! @Renmar, voor jou ook spannend meis. Lekker bijna op vakantie. Waar gaan jullie heen? Wij gaan volgende week voor het eerst op vakantie en we gaan vliegen naar Italie. Dus niet zo lang.. iemand nog tips voor de reis? Net weer met Ryan wezen zwemmen hij vind het zo leuk. Krijgt al helemaal praatjes, haha. Nu ligt ie knock- out in zijn box. Fijne dag meiden!
Phoeh...ben zo down kom net van een client vandaan. Meisje van 19..ze moest me wat vertellen..ze is zwanger ze heeft as dinsdag een afspraak gemaakt bij de GGD met de intentie om een abortus te laten plegen. Ze vroeg of ik met haar mee kon gaan...ik: 'ja dat is goed'. Waarschijnlijk doen ze eerst een intake en daarna echo om t kijken hoe ver ze is. Heb ik weer, wil god me straffen ofzo
@ Pinda....heftig voor jou zeg om zo meegevraagd te worden....Zeker met jouw kinderwens... @ Remmar, je temp is goed zie ik @ T84, wij zijn nog niet weg geweest met het vliegtuig, dus ik heb zo snel geen tips voor je eigenlijk.... @ Kim, Naomi & Sweet * zwaai zwaai * Hier ook even een rustig dagje, ik ben supermoe...dus lekker luieren maar vandaag
Hey, T84: Wij gaan voor het vierde jaar naar dezelfde camping. Ter Spegelt in Eersel. Heerlijk bijna 2 weken een beetje voor de caravan hangen En aangezien er dan geen schoolvakanties zijn is het door de weeks heerlijk rustig en hebben dan het zwembad vaak voor ons alleen. Alleen met hemelvaart en pinksteren is het wel vaak heeeeeel druk, maar ach dat mag de pret niet drukken. Ben alleen wel heel blij dat we dit jaar prive-sanitair hebben gekozen, aangezien Stan zindelijk begint te worden en tegenwoordig alleen in bed nog een luier aan heeft. Zie mezelf al rennen met hem op de arm over het veld heen omdat hij moet plassen Alice: Jij ook al lui dus?? Ik heb vandaag in elk geval gestoft en stof gezogen, de wc's gedaan en de keuken en de wc gedweild. Zo even met de kleine man nog een boterhammetje nuttigen en dan hopen dat mannetje zo thuis komt, want dan kan ik naar het werk. Ja mn temp is vrij stabiel, maar zou graag willen dat mn temp eens een keertje goed doorsteeg en dan ook eens hoog bleef ipv 2 dagen voor mn ongi als een kaartenhuis in te storten :x Vandaag overgens wel wat ongikrampen gehad, maar misschien zijn het ook wel gewoon mn darmen geweest. Heb altijd een moeilijke stoelgang na mn ei Pinda: Ach meisje toch Ik snap heel goed dat dat rauw op je dak is komen vallen. Kun je niet weigeren en vragen aan een collega of die mee kan?? Ik kan me voorstellen dat je daar dus echt niet op zit te wachten gezien jullie kinderwens.
@remmar Stabiel is ook goed toch? Bij mij was mijn temp in de maand dat ik zwanger werd na mijn ei giga stabiel. ook om gek van te worden, maar dat was bij mij een heel goed teken. Dus wie weet
Pinda, kan je het niet afzeggen? Zou er ook echt niet tegenkunnen hoor, ookal is het haar eigen beslissing (en waarschijnlijk de beste beslissing). Vervelend weer!! T84, heb geen tips voor je haha, nog geen baby.. Schijnt handig te zijn om de baby de fles te geven bij het stijgen en dalen. Misschien de aerosleep van het bedje mee voor daar, als je die hebt? Alice, lekker toch, een lui dagje? Geniet ervan! Remmar, ik duim voor een hoge temperatuur. Wanneer ga je op vakantie? Net terug van verloskundige en boodschapjes. Had allemaal ici parisbonnen gekregen voor mn verjaardag, dus mooie make-up gekocht, bij de action geparfumeerde luierzakjes, mooi nachthemd bij de hunkemoller, en bij de babyzaak nog een hoeslakentje voor in de kinderwagen. Net werd de flessenwarmer bezorgd, en bij mn ouders thuis is de babyfoon al bezorgd. We hebben de luvion grand elite gekregen, en die is met terugspreekfunctie en camera. Gaan hem eerst gebruiken om de hond af te leren dat ze 's nachts op de bank duikt haha. Nu even lekker tv kijken/slapen.
@ Sweet, o goed verwend en goede inkopen gedaan lees ik!!! Hoe is het met de rommels in je buik??? Ik ben zooooo benieuwd!! Mijn kleine jongetje is nog steeds lekker aan het slapen, had eigenlijk wel verwacht dat hij al om 14u wakker zou worden. Ach, is ook wel lekker dan mama even mama-tijd heeft, hihi.... Al ga ik nu maar aan de strijk beginnen voordat hij wakker wordt...
@All: het is idd een behoorlijke confrontatie maar denk wel dat ik het aankan. Vind het sneu om haar alleen te laten gaan. Heb nog getracht, hoewel haar situatie nu niet stabiel is, om haar het kindje te laten houden maar dat wilde ze echt niet Collega weet dat ik meega as dinsdag en is het niet met mij eens en zegt dat ik niet moet gaan. Zit nu echt in tweestrijd...
@pinda Ja dat bedoelde ik ook al. Het lijkt mij niet jou taak om met dat soort dingen mee te gaan. Dan wordt het contact tussen jullie wel heel intiem/prive. Zou je haar niet aan moeten sporen om iemand anders vertrouwelijk mee te nemen?
Alice, lekker hoor, zo onverwacht eventjes wat tijd voor jezelf, vooral als je zo moe bent. Rommels zijn wat afgenomen helaas.. Pinda, tja, het is moeilijk, maar als je zelf denkt dat je het aankan.. Succes! Net moest ik overgeven! Bleegh! Lag te slapen en moest ineens rennen. Gatver, en het doet altijd zo'n zeer!