Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    O, sorry, ik zie het in je onderschrift staan....op naar 30 mei :D

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@remmar
    wat betreft de kv 2v5
    ik denk niet dat je kan zeggen vanaf wanneer je daarmee posi test, heeft puur te maken met wanneer je lichaam de hcg in je urine aangeeft. Dat verschilt per persoon. Bij mijn vorige zwschap gaf die al heel vroeg een streep, maar bij deze pas 1 dag voor nod. Sommigen hebben pas op nod of soms zelfs een dag erna pas.
    Dus ik zou zeggen gewoon proberen. Wie weet... :D

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Remmar, ik kon 2 dagger voor nod al met ochtemdurine positive testen. 3 dagger voor nod had ik ook al een licht streepje met de testen van zwanger en kids. Spannend hoor!

Pinda, oooeeh, nog eventjes wachten dus.. Ik duim weer voor je!

Alice, nog leuke dingen gedaan vandaag.

T84, nog droog gebleven bij de paarden?

Zo, ga weer even een wasje ophangen. Lusteloos dagje vandaag!

4. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Pinda, spannend meis! Ik duim voor je..

Vandaag eindelijk weer lekker paard gereden.. en het is gelukkig droog gebleven. Heerlijk was het weer. Maar merkte wel dat het een tijd geleden was, hoop dat ik morgen nog kan lopen, haha!

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sweet, een rustig dagje dus....maar dat mag ook wel! Je hebt al je energie straks nog hard nodig!!

@ T84, o leuk leuk leuk, weer gereden!! Ik wil ook!!!!

O, ik vind het echt heerlijk dat het wat frisser is vandaag, vandaag al lekker 2x met de hondjes uitgewaaid, heerlijk!!!

6. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Goeie morgen,

Vanf deze kant even een *Zwaai*
    Vandaag een dagjeopa en oma :)

Gisteren een heerlijk dagje dierentuin gehad, Stan was niet weg te krijgen uit de speeltuin.
    Hebben nu ook maar gelijk een abonnement genomen. We moeten nog 2x gaan en dan hebben we de prijs er al uit.
    Nou dat gaat wel lukken aangezien het hier maar 15min vandaan is :D en het abonnement loopt tot eind mei volgend jaar.

Fijne dag allemaal!!

Liefs vanaf hier

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Remmar, leuk de dierentuin!!!! Geweldig dat Stan het zo mooi vond :)

En het is weer maandag.... Ik zou vandaag eigenlijk naar een vriendinnetje gaan, maar dat is een paar daagjes verplaatst, misschien maar goed ook, want het is me een bende hier in huis....Al moet ik toegeven dat ik met een boekje op de bank in het zonnetje gaan liggen ook wel een heel erg goede optie vind ;)

8. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Haha... ja die optie vindt ik ook beter dan poetsen ;), maar ja... soms moet je wel he??
    Welk boek ben jij aan het lezen??

9. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    T84, haha, waarschijnlijk heb je wel spierpijn! Heb je wel lekker gereden?

Alice, welk boek ben je aan het lezen? Hier moet ik ook weer poetsen hoor, snap niet waar het vandaag komt allemaal. Of eigenlijk wel, een erg verharend hondje dat graag op de bank duikt als wij er niet zijn!

Remmar, leuk, een abbo op de dierentuin. Veel plezier bij je ouders!

Zo, ga me nu even aankleden en dan paardje op de wei zetten. Nog steeds last van mn migraine van gisteravond, dus wordt weer rustig aan doen!

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Remmar, ik ben de Henning Mankell reeks van inspecteur Wallander aan het doorworstelen, heb ik van mijn schoonvader te leen gekregen. Ik ben nu met het 2e boek "Honden van Riga" bezig

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sweet, doe rustig aan met je migraine!!! Hopelijk kan je paardje je even wat opvrolijken :)
    Hihihihi, dat probleem met verharende beestjes hebben wij ook ;)

12. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Renmar, leuk de dierentuin!!
    @Sweet, balen migraine, heb je er meer last van tijdens je zwangerschap? Ik juist niet, nu helaas weer wel.
    @Alice, ik zou zeggen nu even een klusje doen en daarna lekker uitrusten met een boekje in het zonnetje.

Mijn spierpijn valt nog mee, had het erger verwacht. Voel het wel op een paar plekker meer als anders, hihi.
    Ryan ligt in zijn box lekker te kletsen, het is echt een kletskous. En zo grappig, als je tegen hem praat, praat ie terug. (soort van dan he ;) hihi)

13. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Alice, paardje was weer lief, en erg blij dat hij de wei op mocht! Wat is het geworden, heeft je boek gewonnen?

T84, het is de laatste tijd wel raak met de migraine, helaas! Hoop dat het na de beveling meevalt, want ik kan echt bijna nits zien door die sterretjes als het beignet, en dat lijkt me niet handing met een baby. Gelukkig valt je spierpijn mee! Schattig dat Ryan zo aan het kletsen is!

Even mn theetje opdrinken, en dan maar even de klusjes in huis doen. Vanmiddag lekker eventjes slapen!

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, heerlijk zo'n kletskous!!!
    Onze kleine ligt nu ook in de box te kraaien tegen z'n speeltjes, zo gezellig is dat!!

@ Sweet, ik hoop ook echt dat je migraine na de bevalling helemaal weg is!!
    Ik heb het net anderssom, buiten de zwangerschap om last van migraine en tijdens de zwangerschap geen 1 keer hoofdpijn gehad.

Ik ben trots op mezelf ;), heb m'n boekje gelaten voor wat het is en net de hele strijk weggewerkt, hahaha!

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Alice, goed zo! Daarna wel lekker gelezen?

Ik heb het hele huis weer onder handen genomen, echt lekker als het weer zo netjes en fris is! Net boodschappen gedaan, en ik ga nu een cake bakken, heb ik trek in!

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    zo meiden vandaag weer even een redelijk rustige dag gehad!
    morgen weer een drukke dag pffff.

@sweet: ik ben benieuwd wanneer jullie meisje komt :)

@pinda: super dat je ei gesprongen is!! hopelijk is het nu eindelijk raak!

@zwangere: hoe gaat het met jullie??

hier net fotos terug gekeken van mn zwnagerschap, echos en geboorte enz. en owww wat gaat het nu nog meer kriebelen!! maar ik wil toch eigenlijk nog 2 maandjes wachten...
    eerst maar eens een cyclus krijgen want ondanks dat isabel nu nog maar 1 borstvoeding per dag krijgt ben ik nog steeds niet ongi geworden :(
    ik heb 1/2x per maand een dag wat buikkrampen maar ongi word ik niet....
    nu is er wel kans dat ik zwanger ben maar zo voel ik me niet, en omdat ik nog nooit ongi geweest ben verwacht ik het ook niet.

17. nijnonijntje

Nou ik ben er weer terug van de gyn, waar ik vanmiddag een afspraak had. De gyn bleek een vrouw te zijn en niet een man wat ze eerst zeiden haha. Ik kwam binnen en daar zat duidelijk een vrouw.
    Ze heeft even gekeken weer en frummeltje sprong elke keer weg. Hup het donker in haha. Dus ze moest hem elke keer opnieuw opzoeken. Alles zag er goed uit.
    Vrijdag 3 juni de 12 weken echo.
    Al wat afspraken gepland en ook de 20 weken echo al.
    Ik blijf in het ziekenhuis ter observatie en zal daar ook bevallen.
    Vind het wel een fijn gevoel.
    @naomi
    Oh kriebels haha wat leuk.
    Maar je zegt dat de kans er is dat je zwanger bent.
    Denk je dat vanwege de krampen? Of wat anders.
    Misschien een keer testen?
    Spannend joh.
    Je houd het hier wel lekker spannend hihi.

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @nijn:ik zeg dat het kan omdat we niets gebruiken ;)
    maar de kans lijkt mij heeeeeel klein.
    ik voel me totaal niet zwanger, dus ik test lekker niet hihi.

over 2 maanden ong. zullen we er weer voor gaan :)

19. nijnonijntje

O op die manier.
    Ja bij je zwangerschap van isabel voelde je je toch echt zwanger, dan zal dat nu ook wel zo zijn. ;)

20. nijnonijntje

meiden, even een domme vraag.
    Als ik bij mijn werkgever/belastingdienst verlof wil aanvragen voor straks, dan moet ik toch een bewijs van de vk/gyn hebben met de exacte bevaldatum toch?
    Moet ik die zelf aanvragen bij de gyn of krijg je die automatisch?

Deel Deze Pagina