Nijn, je moet een zwangerschapsverklaring hebben, ik heb die gewoon van mn verloskundige gekregen. Naomi, spannend hoor, over twee maanden weer beginnen! Echt leuk, zo kort op elkaar!
Goooooodmorning ladies!!!!!! @ Nijn, fijn dat alles goed was!! Toch leuk om Frummel weer even te zien (ook al springt die steeds weg) @ Sweet, hoe was je cake? @ Naomi, oooo, het is vervroegd naar over 2 maanden dus? Nou, ik hoop voor je dat je cyclus snel op gang komt . Enne, je moet even testen, al is het alleen maar even omdat wij allemaal zo in spanning zitten , hahahahaha..... (Nee, je moet natuurlijk gewoon doen waar je jezelf fijn bij voelt, maar we zijn gewoon heeeeeeel nieuwsgierig)..... Hier gister een enorme depri avond gehad....mijn hormonen vliegen nog steeds alle kanten op.... Ik baalde zo dat het allemaal nog niet loopt zoals ik wil en toen werd ik heel chagrijnig...niet echt leuk voor m'n man .... Maar gelukkig ben ik vanochtend iets vrolijker opgestaan , nu dat gevoel maar vast zien te houden vandaag
Hahah, ja Naomi, haal ons uit de spanning! Alice, wat vervelend! Naar is dat he, van die hormonen. Ik kan er ook zo door overvallen worden, en ik weet dat ik dan heel onredelijk en vervelend ben, maar ik kan er gewoon niets aan doen, alleen maar heeeeel chaggo zijn. Gelukkig voel je je nu wat beter! Ik had cupcakes gemaakt, en die waren heerlijk! Kreeg nog visite gisteravond, dus ze zijn alweer op haha. Vandaag is mn lieverd jarig! Alleen erg jammer dat ik hem niet zie vandaag. Hij is werken, dan om 1 uur thuis tot half 2, en dan naar school tot laat, dus waarschijnlijk is hij pas om 10 uur thuis. Dan ben ik al af. Maar goed, ik ga dus straks maar lekker boodschappen doen om een heeeele snelle lunch te maken.
@alice O wat vervelend. Dat je nog zo'n last hebt van die hormonen. Hoop dat je er snel van af bent. @sweetbel Gefeliciteerd met je lief. Maak maar een lekkere (snelle) lunch om het toch nog even met hem te vieren.
Hey meiden, Sorry dat ik niks meer heb laten horen van me! Hoe is het hier? Sweetbel,Van harte gefeliciteerd!! Hier gaat het goed,op dit moment erg duizelig en slaap ook best wel slecht maar dat komt wel helemaal goed Gister gebeld voor werk of ik interesse had dit was jammer genoeg 2 ploegendienst en dat wilde ik dus niet.Ze hadden gezegd dat er een rondleiding was vandaag zodat ik er eens kon kijken, dat ga ik straks ook doen ben erg benieuwd het was in ieder geval lampen in elkaar zetten. Ik zal vandaag even reageren. Liefs van mij!
Hey meisjes, Alles goed hier? @nijn, ik kreeg mijn zw.verklaring ook van de vk. Maken ze gelijk.. @Naomi, spannend hoor.. misschien is het nu al raak? Haha.. Wij wachten nog even, zowieso 2 jaar.. @sweet, gefeliciteerd! Alvast eet smakelijk bij de lunch. Net met Ryan geoefend in de buggy. We hebben een buggy voor hem gekocht als we op vakantie gaan. Want de kinderwagen moet je gelijk bij je koffers afgeven en omdat het 2 losse delen zijn moet het in een of andere speciale (dure) tas.. en als ik zie hoe ze met mijn koffers altijd omgaan.. zie ik het niet zitten om mijn mooie kinderwagen in 3 stukken ofzo terug te krijgen. En dan ook nog tot in italie waar je je koffers weer krijgt heb ik ryan in mijn armen. Dus toen een buggy gekocht die ook helemaal plat kan en tot in het vliegtuig mee mag. Net dus een rondje gelopen en hij vond het prachtig gelukkig! Dus dat gaat helemaal goedkomen! Nu alleen hopen dat de aswolk wegblijft!!
@sweetbel: gefeliciteerd met je ventje @alice: hihi uhmmm is het vervroegd? geen idee eigenlijk hahaha. ik wil er rond eind augustus of september weer mee beginnen ik mocht kiezen van manlief haha lekker makkelijk dus! hier vandaag ook jarig manlief heeft me nog eens niet gefeliciteerd ben er toch wel beetje pissig over (stom he) net gewerkt, zo huisje weer wat poetsen en dan komt er nog wat visite en dan vanavond weer cursus babymassage
dank je wel wat leuk ryan in de buggy! isabel heeft er gisteren ook voor het eerst in gezeten en vond het erg leuk, kunnen ze lekker kijken he hihi. ik ga eerst ff eten pffff val om van de honger!
Naomi, van harte gefelciteerd! Hoe oud ben je geworden? Wat voor buggy heb jij? Heeft je man je ondertussen al gefeliciteerd? T84, leuk dat Ryan zo genoot in de buggy. Logisch dat je je kinderwagen daar niet wilt afgeven, zou ook bang zijn dat ie helemaal stuk zou terugkomen. Toch wel raar dat ze op de luchthavens allemaal andere regels hebben, want je ziet toch wel regelmatig mensen met kinderwagens lopen. Kim, lees ik nou goed dat je alweer 13 weken bent? Wat gaat dat hard. Toch lekker denk ik om die 12weken grens over te zijn! Bedankt voor de felicitaties. Broodjes staan klaar, nu alleen mannetje nog haha.
@sweetbel: we gebruiken nu de inzet van de wandelwagen maar is in principe hetzelfde als een buggy. de buggy komt binnenkort nog, moet eerst een goede tegen komenm. ik ben 24 geworden nee mn man heeft me nog niet gefeliciteerd.... zal m zo eens een smsje sturen, bedankt voor je felicitatie vanmorgen
inmiddels heeft hij me wel gefeliciteerd.... ik kreeg een sms met op het einde: ps gefeliciteerd! heb hem toch nog maar ff laten weten wat ik ervan vind...
@Naomi: gefeliciteerd!! enne lekkere taart..krijg spontaan trek @Sweet: gefeliciteerd met je mannetje @Kim: vervelend als je je niet lekker voelt..maar begrijpelijk er gebeurd zoveel in je lichaam @All: vandaag naar de GGD geweest met dat meisje die zwanger is. Ze heeft inwendige echo gehad en is 8w4d. Abortuspil ging dus niet..kon wel maar dan zou ze heelveel pijn ervaren, dus nu moet ze vlg week vrijdag een curretage ondergaan naar allemaal hoor, ook voor mij want ik stond er echt zo bij van 'tja ehh..' later vroeg ze aan mij: wil jij eigenlijk ook kinderen? dat was nog het moeilijkst maar heb me kranig gehouden..en nu ik dit schrijf kan ik toch wel afstand bewaren dus dat is alleen maar goed Met mij gaat het goed..pijnlijke b00bs en pijnlijke onderrug..ben nu 5dpo dus afwachten maar...
@pinda: pffff heftig hoor meis!! jullie willen zo graag en moeten lang wachten en dan dit.... heel goed dat je afstand kon houden! ik hoop zo voor je dat het nu eindelijk raak is he
@ Naomi, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Mooie taart , jammie, bokkepootjes!! Ik zou ook niet zo blij zijn als m'n man me zou vergeten te feliciteren.... Uhm...ja ik dacht dat je in augustus ofzo wilde, maar dat is inderdaad al bijna , hihihi, ik ben vast blond @ Pinda, ik vind het heel erg knap van je dat je dit zo bent ondergaan... Heel proffessioneel!! Hopelijk kan je nu die afspraak geweest is het ook van je afzetten... @ Sweet, en, hoe vond je mannetje de lunch? , wat heb je gemaakt? @ T84, ik zou dat ook niet willen, dat ze zo met m'n kinderwagen lopen smijten.... Groot gelijk dat je de buggy hebt gekocht!! Wat voor iets heb je? Ik ben benieuwd @ Kim, wauwie, ben je alweer 13 weken , wat gaat dat hard!!!! Ik snap goed dat je jezelf niet helemaal lekker voelt, had ik ook zo met de zwangerschap, het doet toch veel met je. Wel positief dat je binnenkort een rondleiding hebt voor werk Mijn kleine ventje is echt een veelvraat, hihihi, had vanochtend appel- met perenmoes voor hem gemaakt, binnen 3 minuten was het op. En net heeft hij rijst met wortels op, dat was nog sneller weg, hihihi.... Het is zo leuk die hapjes!! Alleen wat wordt mijn kleine ventje al snel groot zeg .... Het is gewoon al meer een jongetje dan een baby
@Naomi, mm die taart ziet er lekker uit!! En goed om je man nog even laten weten! Ja, idd leuk dat ze alles kunnen zien. Ze zijn nu ook lekker nieuwsgierig, ze willen niks missen, hihi.. @Pinda, knap van je hoor dat je dit kan. Mijn duimen draaien voor je. @Alice, we hebben de Koelstra Simba, heel fijn ding. Lekker dat ie zo goed eet! Hoeveel weegt en hoe lang is je ventje nu? Ik moet na de vakantie (op mijn eerste werkdag, haha) weer naar het CB met Ryan, ben benieuwd hoeveel hij nu weer gegroeid is, gaat idd zo hard. @Sweet, hoe was de lunch?
Zo even reageren vanaf me laatste berichtje. Alice,wat knap zeg dat hij nu al bloemkool en dat soort dingen eet. Mango is ook wel erg lekker hihi. Zeker is dat een goede optie. Pindakoek,Mooi stijging en dat eitje van 18 mm is een mooie grote geweest Dat heb ik nog nooit gezien ziet er wel apart zeg die foto's met het spermacelletje. Nog maar 2 daagjes wachten en dan kan je bloedprikken of het een goeie eisprong is geweest. T84,hihi ryan dacht zeker ik ben lief geweest en speciaal thuis een lekkere peopluier voor mama Remmar,ook gezellig weer op het wachtbankje!Je hebt ook al zo'n mooie stijging. Ja het is hier zeker de laatste tijd rustig. Pff ik heb iets van 2/3 dagen voor Nod een streepje op de kruidvat en waarschijnlijk zelfs eerder. Wat gezellig dat je naar de dierentuin bent geweest!Dat heb je er inderdaad snel uit. Nijntje,morgen alweer 11 weken!!Wat gaat dit toch hard! De artsen schrijven natuurlijk niet zomaar een antibiotica uit je hebt er een aantal die je speciaal mag tijdens de zwangerschap en geen kwaad kan voor je kindje. Hoe is het nu met de blaasontsteking. Wel een mooie echo Naomi,het is een beetje laat maar alsnog Gefeliciteerd met je baan! wat lief zeg dat ze bijna in slaap viel van de massage. Je weet maar nooit wanneer het gebeurt dat je ineens zwanger bent! Misschien toch een idee voor de zekerheid een testje te doen? Gefeliciteerd met je verjaardag Dat is geen goed idee om naar de taart te kijken krijg er gewoon trek van haha. Ziet er erg leuk uit meis! Sweetbel,bijna 38 weken zwanger! Het komt steeds dichterbijer zag dat er al een paar waren bevallen bij de juni mama's Elja,hoe is het met je? Lynn,welkom hier! Nou de rondleiding was dus helemaal niks,het was echt technisch,assembleren en dat soort dingen en daarbij kwam ook nog dat er een gedeelte chemisch was in het bedrijf en heb dus ook nee gezegd.En meerendeels was het ook staan en dan zegt UWV ja het is wel wat voor je. Vandaag ben ik echt heel blijMe zus zegt we gaan kijken of we de kleine kunnen vinden, was eerst even zoeken en toen hadden we hem en het ging alleen maar heen en weer. Toen hoorde we heel duidelijk het hartje!! De kleine kwam speciaal naar boven toe. En me zus maar lachen dat de kleine zo druk was. Ze had het ervover of we het niet konden opnemen,wij naar de huiskamer bij haar kussens op de grond bij de computer stekker aangesloten op de angelsound naar de computer. Wat hebben we toch gelachen alleen me zus kon luisteren en zag haar hard lachen tot ik wist waarom,het was zo druk in me buik Gelukkig hebben we stukken opgenomen waar je de kleine hoort! Daar gaat ze straks mee aan de gang aangezien zelf vandaag de Pretecho heeft