Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    T84, dat schiet op dan! Ben benieuwd hoe het eruit ziet..;)

Vriendlief is bezig om boven een toilet te plaatsen. Dat zat er niet in, en hij vond het wel handig om er nu eentje in de badkamer te plaatsen, aangezien ik nu al 2-3 keer per nacht moet plassen. Het hele huis zit dus onder een stoflaagje, lekker weer:).

Ik kan verder niet wachten tot de 23ste, dan hebben we een echo. Ben best wel zenuwachtig. Heb veel vertrouwen, maar droom ook heel naar.

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Dag Meiden,

Ik ben weer terug van een heerlijk weekje turkije.

Moest jullie wel zoeke, was jullie kwijt, maar we zijn er weer :D
    Hoe is het met iedereen.

Ik heb momenteel zere borsten, dus ben benieuwd of ik nu weer ongi ga worden of dat ik spontaan een ei krijg. We zien het wel
    Moet donderdag iig weer naar het ziekenhuis. Denk dat ik dan aan de clomid mag.

@Steph
    meid hoe is het met jou?
    Ik heb je hier zwanger achtergelaten ;)
    En ik zie dat je alweeer 5 weken bent:D

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Nijn, gezellig dat je er weer bent! Heb je het lekker gehad? Nog een beetje bruin geworden? Spannend dat je donderdag weer naar het ziekenhuis moet, ik duim voor je dat je aan de Clomid mag, daar hoor ik zoveel positieve verhalen over. Dan ben je vast heel snel zwanger!
    Met mij is alles super, ben nog steeds dolgelukkig! Alleen af en toe behoorlijk bang, maar dat kan je je wel voorstellen denk ik! Ben al helemaal druk met alles regelen in mn hoofd haha, maar dat zijn allemaal leuke dingen.

Pinda, hoe is het met jou? Gaat alles nog goed?

4. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Steph
    ja ik begrijp heel goed dat je bang bent.
    maar het gaat vast helemaal goed komen hoor. Dis is een plakbeebje.
    Leuk he al dat regelen. Spannend!! :D

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Joehoe!!!! Ik heb jullie ook weer gevonden!!! Volgens mij heb ik iedereen al getraceerd behalve Pindakoek? Klopt dat? En Rosa Canina en Miranda natuurlijk. Misschien moeten we even pb-en dat we een nieuw topic hebben?

O, ik ben helemaal blij dat we weer een nieuw topic hebben. Ik mistte jullie al zo!!

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Haha Alice! Ik vond het ook echt verschrikkelijk toen de site een dag uit de lucht was. Ik miste het ook echt!
    Je bent al over de 30 weken! Gaaf joh! Hoe is het met de beebkamer? Is je presentatie goed gegaan?

Nijn, ik hoop ook heel erg dat het een plakbeebie is. Het voelt zo goed!!

Hier is het nog steeds een bende. Durf de badkamer niet in, de scheldwoorden vliegen heen en weer haha. Niet tegen mij hoor, maar over het aansluiten. gaat niet helemaal vlekkeloos geloof ik! Straks maar lekker koken voor hem, dat heeft hij wel verdient!

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Steph, klussen gaat helaas bijna nooit zonder slag of stoot ;). Maar wel echt superlief dat hij een toilet voor je maakt boven!!!

De presentatie ging heel erg goed, ik ben zo blij dat ik er vanaf ben!! De andere groepjes moeten allemaal nog, maar ik hoef alleen nog maar te luisteren gelukkig :)

En yes, alweer over de 30 weken...het gaat de goede kant op!! Gelukkig voel ik me de afgelopen dagen ietsje beter, dus dat is fijn.

Mijn ouders zijn nu hier op dit moment, manlief en mama zijn de kamer aan het verven. Het wordt nog echt eens wat :), daar ben ik wel heel erg blij mee!!! Hopelijk kan mannie dan deze week 's avonds wat de meubels in elkaar zetten. Dan nog gordijnen kopen en laatste inkopen doen en dan mag de kleine komen!!!!! Ik krijg er steeds meer zin in!!!

Hoe voel jij je nu Steph....nog helemaal happy op je roze wolk?

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Heerlijk dat je moeder helpt, schiet het op en het is ook nog eens gezellig! Gordijnen zijn zo opgehangen, en de rest heb je toch al? Komt inderdaad het einde in zicht.. Wel raar af en toe hoor, we liepen natuurlijk bijna gelijk.. Ik heb er wel meer vrede mee nu ik weer zwanger ben, maar het blijft toch een beetje 'raar'.
    Wat lekker dat je presentatie goed ging! Heerlijk als jij al geweest bent en de rest nog moet! Dat is altijd genieten!

Ik zit zeker op een roze wolk, jammer dat ik er af en toe af moet om te studeren haha. Tentamens zijn weer in zicht dus kan niet meer de hele dag aan beebjes denken helaas!

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Steph, toch een prima bezigheid in je pauze ;), lekker aan je beebje denken...
    Ja, we liepen echt bijna gelijk :(....het leek me zo leuk om opeens iemand met net zo'n buik als ik tegen het lijf te lopen op de VU en dan te zeggen..."Jij bent Steph!!!!"
    Begrijp dat het heel 'dubbel' voor je moet zijn, je bent natuurlijk zielsgelukkig....maar jullie vlindertje zal je natuurlijk ook nog altijd bij blijven...

Ja, echt wel even leuk dat mijn ouders er zijn. Ik kan niet meer zo lang in de auto zitten, dus ik was vanaf ergens half september ofzo al niet meer daar geweest, terwijl ik toch regelmatig daar te vinden ben....mijn paardjes staan daar ook natuurlijk...
    De kamer is echt heel mooi licht geworden, ze gaan nu daar even opruimen en dweilen enzo...

Het begint allemaal steeds leuker te worden. Door de lichamelijke klachten zat ik er vorige week echt een beetje doorheen, maar nu dat beter gaat begin af en toe een heel licht roze wolk te zien....

10. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    jaaaaaaaaaa gevonden!! :D,gelukkig zeg,kon jullie echt niet meer vinden haha.

ook al praat ik niet meer zoveel mee hier,toch mis ik het wel en wil wel op de hoogte blijven,en zo af n toe met jullie kletsen :p.

hoe gaat het met iedereen?
    mijn verlof is ingegaan,ik ben zo blij! ik had echt gn puf meer en ht word me nu wel te zwaar (goh wat een piepert lijk ik) haha,maar dze zwangrschap vergt veel meer van me dan mijn eerste,mijn kleintje is ook al ingedaald en dat maakt het er niet makkelijker op :).

ga er nu even vandoor,mijn ouders zijn op bezoek.
    ik kom later weer even kletsen.

liefs

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Jeej Miran, jij bent er ook weer!! Wat fijn dat je verlof is ingegaan :)

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Gezellig dat je ons weer gevonden hebt Miranda. Geniet van je verlof! Wanneer denk je dat je mannetje komt?

Alice, gelukkig dat je een licht roze wolk ziet haha. Ga er lekker van genieten. We kunnen elkaar nog steeds tegen het lijf lopen op de Vu hoor! Spreken gewoon een keertje af als je bevallen bent en je weer op de Vu bent om een bakkie thee te drinken! Kan jij lekker over je kleintje vertelllen en weet ik wat me te wachten staat.
    Lekker dat ze de kamer meteen opruimen. Kan je man meteen aan de slag met de meubels als hij daar tijd voor heeft.

13. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

leuk en gezellig dat iedereen de weg weer terug vind naar het nieuwe toppic! echt irritand dat zp er de laatste dagen steeds uit lag... maar niets aan te doen!

14. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Gelukkig we zijn weer bijna compleet :D

Wie heeft er nog wat van pindakoek en van rosa gehoord ?

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Steph, doen we een keertje :)

Begin het nu wel allemaal moe te worden...ben echt heel dankbaar dat er aan de kamer gewerkt wordt...maar ik begin een beetje moe te worden....manlief is aan het klagen dat hij wil eten (logisch), maar ik heb maar voor 2 pers. in huis, dus moet dan nog even naar de AH....
    Heb eigenlijk de hele dag niets gedaan, maar ben toch moe....oe, kamertje wordt mooi!!!

16. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Meiden , zie staan in de handtekening van pindakoek dat ze in ronde 10 zit :(

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ow....wat een rotnieuws!!!!

@ Kim, had je mijn pb nog gehad? Of is gaat dat ook niet meer helemaal goed sinds de crash?

18. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Alice , ja ik heb je pb gehad , vanmorgen gelezen maar niet beantwoord omdat we optijd weg waren gegaan naar de verjaardag van me vriend zijn oma .

En zijn net sinds 18.45 thuis, zal hem even beantwoorden :)

19. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Alice , je hebt pb terug;)

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Kim, jij ook weer ;)

Manlief is mijn ouders nu naar het station aan het brengen...ow, wat waren we allemaal moe zeg!!! En zij moeten nu nog helemaal met de trein naar brabant...en er is die ns-winterregeling, beetje sneu want nu moeten ze extra overstappen...en dan vanaf Eindhoven nog een stuk met de auto, die zijn niet voor 22u thuis....

Maar ik ben zooo blij met de kamer!! Mama heeft ook de lamellen schoongemaakt en het ziet er echt al een beetje als een kamertje uit :). Manlief heeft er ook helemaal zin in om wat meubeltjes te gaan klussen...dus komt helemaal goed!!!

Deel Deze Pagina