Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @stephanie: nou eigenlijk ben ik liever lui dan moe hihi. maar ik wil zoveel en het lukt me gewoon niet meer en dat is frustrerend!

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Naomi, oh hahaha. Dat is dan ook niet handig. Maar doe toch maar een beetje rustig aan. Straks krijg je het druk genoeg!

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@T84
    Ja dat hebben ze dus niet gezegd.
    Zit dus elke keer naar dat ding te staren. Heel verveleend, maar zal het toch moeten afwachten denk ik.

4. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Steph, ja gelukkig ga ik idd richting de 26 weken..Vorige keer dat ik bij de gyn was, zei die van in rotterdam kunnen ze het tegenwoordig zelfs met 24 wkn doen.. ik zo o, nou nee dank je.. hij blijft mooi zitten!!
    @Nijn, ow vervelend zeg!! Hoop dat je snel wat hoort..

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @T84: natuurlijk blijft jullie kleintje nog even zitten!! maar het is wel geruststellend dat ze het in rotterdam vanaf 24 weken kunnen, mocht het moeten is er toch nog een kans dat jullie ventje het overleeft nu!

@nijn: al wat gehoord???

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    T84, dat is dan helemaal een geruststellende gedachte. Natuurlijk wil je dat hij de 40 weken blijft zitten, maar als het dan toch niet tegen te houden is, dan weet je tenminste dat hij een goede kans heeft! Maar ik ga ervan uit dat het goed gaat hoor!!!

Nijn, ik ben ook wel benieuwd.. Hoop voor je dat ze al gebeld hebben met goed nieuws.

Krijg net een ping van mn moeder, de tweede tas strijkwerk is klaar. Echt lief van haar, ze zag die berg gisteren liggen en heeft meteen een zooitje meegenomen. Ik moet vanavond de laatste tas meenemen, en dan ben ik door het strijkwerk heen. Normaal laat ik het niet zo oplopen, maar nu.. Ben zo onrustig! Heb geen zin meer om te leren, maar vind het ook zonde om er niets meer aan te doen en voor de herkansing te gaan, omdat ik er al veel aan gedaan heb, en zeker weet dat ik het haal als ik nog even doorzet. Dus ga maar weer wat doornemen, misschien lukt het nog haha.

7. nijnonijntje

Nee ze hebben nog niet gebeld.
    Heb net zelf even gebeld en ze waren me vergeten.
    Ze zouden me snel opbellen. maar inmiddels zijn we alweer 1,5 uur verder. Begin me goed zorgen te maken.
    Denk dat er dan wel iets is waardoor ze even wat langer met me aan de telefoon willen zitten en ze dus wachten totdat ze even meer tijd hebben :(

8. nijnonijntje

Meiden, ik heb net een telefoontje gehad met de uitslag.
    Ik kreeg de assistente van mijn arts eraan.
    Ze zei dat de test goed genoeg was voor iui en ivf, maar natuurlijke manier werd wat lastig :(
    Ik zit er dus even helemaal doorheen.
    Do 4 nov heb ik een tel consult met mijn fert. arts en die zal mij dan vertellen hoe nu verder.:(
    Ik ga naar huis. Heb het even helemaal gehad.
    Maar wilde jullie dit toch even meedelen.
    Wat een dubbele pech zeg voor ons.
    Ik moet het vanavond mijn mannetje nog vertellen en ik kan daar nu al om janken. :(
    Morgen ben ik vrij en dan hobbel ik wel weer langs. Misschien vanavond ook nog wel.
    Tot later meiden.

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn....hele dikke knuffel voor jou meid!!! Dat zal dan inderdaad wel rauw op je dak vallen :(.....heel veel succes met het vertellen aan je mannetje vanavond!
    En blijf positief!!! Jullie zijn al 1x zwanger geweest en het is goed voor IUI en IVF...komt helemaal helemaal helemaal goed met jullie!! Het is even een tegenslag, maar positief blijven denken....ook al heb je natuurlijk het gevoel dat de wereld nu ineenstort :(
    Sterkte meid!! En een hele dikke knuffel!!!!

10. nijnonijntje

ja dat vinden wij dus ook zo raar.
    ben al wel een keer zwanger geweest.
    We hebben toen zelfs iets van een vruchtzakje gezien, heel vaag op de echo, maar ja.
    We vertrowuen er maar op dat eht met ivf en iui wl wat wordt :(
    Bedankt voor je knuffel alice.
    Die kan wel ik wel gebruiken.
    heb mijn moeder gebeld en ga even lekker flink bij haar uithuilen.

11. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Nijn: balen van de uitslag!! Hoewel het dan niet op de natuurlijke manier kan is het wel positief dat je dan wel zwanger kan worden met IVF en IUI..veel sterkte met vertellen vanavond aan je mannetje :(

@All: heb net de vk gesproken. Had de afspraak voor 11 november nog niet afgebeld en haar het verhaal uitgelegd..over mijn vorige cyclus en deze cyclus en dat ik nu opnieuw positief getest heb. Mocht van haar de afdeling gyn. bellen voor een vroege termijn echo. Heb nu een afspraak daar gemaakt voor 10 november in de hoop op meer duidelijkheid. Ik ga er nu maar echt vanuit dat ik zwanger ben...had vanmiddag weer een CB Plus gedaan en daar kwam opnieuw een plusje tevoorschijn, niet duidelijker als de vorige maar het is nog pril. Ik ga nu mijn banner even aanpassen en dan kijk ik uit naar 10 november :D

12. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Nijn, shit meis toch!! Wat rot om te horen, kan begrijpen dat je er helemaal doorheen zit. Maar idd blijf positief!! Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!!!
    @Pinda, dat is goed nieuws meid!! Hoop dat het zo blijft..:D:D

Ik ben net bij de gyn geweest.. en gelukkig is het geen vruchtwater wat lekt. Hij zit daar binnen nog goed. Dus ben ik weer een beetje opgelucht.. Moet gewoon doen wat ik al doe, niks dus. Dinsdag weer voor controle naar de gyn.

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, fijn dat het geen vruchtwater was!!! Toch weer een opluchting...

@ Pinda...hoop zo dat je een plakpinda hebt!!! En het is 10 november voordat je het weet!!!

@ Nijn...fijn dat je even naar je mams kan...nogmaals een dikke knuffie voor jou!!!

@ hier...had dus flink wat bacteriën in m'n urinewegen...morgen nogmaals urine laten controleren en anders op afspraak of alles wel goed gaat, want ik ben nog steeds niet fit en nog steeds flinke rugpijn....:(

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Joehoe!!!!!!!! Had een 8.0 voor m'n tentamen van maandag!!!!!

15. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    WOW gefeliciteerd Alice :D:D:D

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hihi, ja, ik ben zo blij als een klein kind!!!

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @nijn: een heeele dikke knuffel voor jou meid!!!
    ik had deze uitslag niet verwacht omdat jullie al zwanger zijn geweest. gelukkig is het goed genoeg voor ivf en die andere.
    jullie zijn snel hartstikke zwanger!!

@pinda: jippie!!! super dat je 10 november al mag komen voor een echo! dit wordt een plakpinda!

@T84: gelukkig is het geen vruchtwater meid!

@alice: gefeliciteerd super goed!

18. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @All: meiden ben met vlagen supermisselijk en heb steeds een soort van metaalsmaak in mijn mond, als ik mijn tanden poets is het even weg en niet veel later is het er weer..wat kan ik daar tegen doen??

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    je misselijkheid is een goed teken :)
    metaalsmaak ik heb geen idee!

20. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Alice, wat goed! Gefeliciteerd!!
    @Pinda, idd misselijk is goed teken. Maar geen idee over de metaalsmaak.. zelf nooit gehad..

Deel Deze Pagina