@ T84, mooie buggy!! Heb hem even gegoogled en hij ziet er wel tof uit De laatste meting was op 21 april ofzo en toen was hij 62.5cm lang en woog hij 6280 gram, het is maar een mini-ventje, hihi... @ Kim, jammer dat het werk niets was....ach meid er komt vanzelf iets langs!! Wat fijn dat je je het hartje kunt vinden met de angelsound
Dag meiden. Vandaag de angelsound binnen gekregen. Ik ga hem vanavond in bed even uittesten @naomi Gefliciteerd!!! Lekker hoor een taart met bokkepootjes vulling yummie. Kan me voorstellen dat je even niet amused was toen je man je verjaardag had vergeten. Hoop dat hij het na thuiskomst goed heeft gemaakt, met een heel groot cadeau. @Kim Balen meid, maar er komt echt wel weer wat anders op je pad. Dat weet ik zeker. @alice jou ventje lust alles he Wel handig hoor, dat hij alles eet. Hier morgen 11 weken. Nou ik ga even na mijn drukke werkdag op de bank luieren en daarna vroeg het bed in. Morgen lekker vrij en dan shoppen met een vriendin. Gezellig!!
@nijn: wauw alweer 11 weken mn man heeft een mooie plant voor me gekocht en me een dikke knuffel gegeven, tja dan kan ik niet boos blijven he ik zal het hem vanavond extra goed laten maken haahha
Goedemorgen! Het is weer prachtig weer, echt lekker om steeds wakker te worden door het zonnetje. Kim, jammer dat het werk niets was, op naar de volgende baan! Nijn, en heb je het hartje kunnen vinden? Ik wilde in eerste instantie ook een Angelsound, maar heb het toch maar niet gedaan, omdat ik helemaal gek zou worden als ik het een keer niet zou vinden, en dat schijnt ook heel normaal te zijn met de angelsound. Maar het lijkt me zo gaaf om zelf even te kunnen luisteren! Naomi, was je verjaardag nog gezellig? Alice, lekker geslapen? Is je boek al uit? Vandaag weer een rustig dagje. Paardje moet naar de wei, moet een stapel boodschappen hebben, stofzuigen en dweilen, en verder verzin ik vast nog wel wat. Nu eerst even een broodje eten!
@ Sweet, eet smakelijk!!! Heerlijk dat je zo vrolijk wakker bent geworden Hahaha, genoeg te doen voor jou dus vandaag! Hier wel een lekker nachtje gehad. Gisteravond een flinke wandeling met manlief en de kleine gemaakt. Ukkie was er flink moe van, die werd pas om 8u wakker vandaag . Hopelijk gaan we vanavond weer, het is toch wel lekker om zo'n stuk te lopen
Goedemorgen meiden, Nee ikk heb gisteren geen hartje kunnen vinden. Maar ik probeer over een paar dagen nog een keer. Frummeltje is nu nog erg klein en kan overal zitten. Haha en omdat hij maandag zo wegsprong...is de kkans groot dat hij dat nu ook de hele tijd doet. Lekker ontdeugend dus. Hier vandaag 4 jaar getrouwd
Nijn, gefeliciteerd! Alweer 4 jaar, klinkt echt heel lang haha. Alice, lekker is dat he, een eindje lopen. Wij hebben dat ma en di ook gedaan, heerlijk een uur met de hond weg. Gisteravond kon het niet omdat hij laat thuis was, maar hoop ook dat hij vanavond zin heeft om te lopen. Lekker dat Uk ook heeft uitgeslapen! Vanavond komt mn vriendinnetje lekker langs, gezellig!
@alice: oww lekker als de kleine zolang slaapt! @sweetbel: lekker zulke lange wandelingen maken! lukt dat allemaal nog goed? @nijn: gefeliciteerd meid!! al 4 jaar hier gisteravond mn laatste les babymassage gehad, was erg leuk weer. heb mn bewijs van deelname gehad hihi toch wel leuk om te hebben!
@ Sweet, jij dus ook nog lekker vlot aan de wandel mat je buikie , wat goed!!! @ Naomi, wat leuk dat je een bewijs daarvan krijgt Net zelf even een uurtje met de kleine gewandeld. Ik ben trots op mezelf, hihihi
Leuk Naomi! De vrouw die mijn zw.cursus geeft, geeft ook lessen babymassage. Na de bevalling krijgen we nog 4 lessen van haar, oa een babymassageles. Lijkt me zo gaaf! En jaaaa, ga testjes halen! Spannend! Alice, lopen gaat nog prima, daarna wel een vermoeid gevoel in mn onderrug, maar gelukkig wil mn liefje vaak wel even lekker masseren. Ik ga nu even een brief posten, neem de hondjes ook mee. Ligt Uk trouwens nog in de wagenbak, of zit hij al in de buggyinzet?
heb een testje gedaan hoor meiden maar 1 streepje dus (helaas) niet zwanger.... als ik over een paar weken nog niet ongi ben nog maar eens een testje doen!
@naomi: gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een mooie taart heb je gemaakt, ik krijg er spontaan trek van @sweetbel: oh, wat schiet het al op voor jou. Ik ben erg benieuwd naar jullie kleine prinses. Je hebt een buddy toch, zodat we snel het laatste nieuws horen als het zover is? @alice: lekker dat veelvraatje van je, heerlijk dat 'ie alles eet. @nijn: gefeliciteerd met jullie 4-jarig huwelijk, dat is al weer een hele tijd. Met mij gaat het wel prima. Ik heb alleen deze ronde wat moeite om mijn temperatuur te snappen, het fluctueert nogal en er is dus niet veel duidelijkheid. Dus maar flink klussen en hopen dat het werkt! Ik wil liever niet meer van die ovutestjes, daar word ik nogal kriegel van... Daarnaast ga ik binnenkort beginnen met een nieuwe baan! Ik ben blij dat het eindelijk gelukt is. Het is wel tijdelijk, maar goed voor m'n cv en ervaring. Dus helemaal happy!
@elja Wat spannend! En tuurlijk alle ervaringen staan mooi op je cv. @naomi O wat spannend. Maar toch 1 streepje. @alice Ja het is heerlijk weer om te wandelen. Hier net thuis. Ga even op bed liggen. Mijn buik voelt heel gespannen aan.
Jammer Naomi! Had leuk geweest! Elja, ja Alice is mn buddy, ik sms haar wel als de baby geboren is, dan zal zij het wel laten weten. Vervelend dat je niet echt wijs wordt van je temp en de testjes. Ik vond het ook echt heel vervelend om te doen, gelukkig maar een ronde nodig gehad. En toen snapte ik er ook niks van! Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Nijn, ik ga ook even slapen. Heerlijk, we hebben een goed excuus toch!
@ Naomi, he wat jammer.... ik dacht echt even dat je ons leuk nieuws zou brengen , maar wie weet, volgende ronde , of wellicht toch nog deze ronde @ Sweet, wat heerlijk dat je toch nog zo veel kunt wandelen en dat je mannetje je dan lekker masseert, hihihi... Onze Uk ligt nog in de wagenbak. Die van de bugaboo zijn lekkergroot, dus hij heeft nog plek genoeg. Vaak is hij de 1e 10 minuten dat we gaan wandelen wakker, maar daarna (of nog veel eerder) slaapt hij al, dus daarom laten we hem maar lekker comfortabel in die bak liggen. Daarbij zit hij ook nog niet zelfstandig en vind ik het nog niet fijn als hij in de buggy gaat en ik heb geen haast ermee, dus hij mag blijven liggen zo lang als hij wil @ Nijn, o vervelend van je buik!! Ga inderdaad maar lekker even liggen. Jezelf goed verzorgen tijdens je zwangerschap!! @ Elja, nou ik hoop dat een rommelige temperatuur voor jullie betekent dat het raak is En van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan!! O, ik hoor dat Ukkie hier wakker begint te worden, ik ga hem eens van zijn bedje vissen. Later meer!! Knuffels!!!
@Naomi: Jammer zeg, maar wie weet test je alsnog positief @All: nou heb een testje gedaan... kv was op dus het werd een predictor...Nu een beetje onduidelijkheid...