Meiden heb nog geen bloed gespot maar mijn temperatuur is flink omlaag gegaan Denk dat ik vandaag of morgen wel ongi zal worden... @Nijn: volgens de gyn. was ik nog niet over tijd omdat ik een onregelmatige cyclus heb en vlg hem rond 19/23 mei mijn ei heb gehad. Zou morgen een testje kunnen doen. Veel te vroeg zei hij..terwijl ik hier natuurlijk anders zie
Pinda, jammer dat je temp zo omlaag is gegaan, maar het zegt nog niets! Ik duim voor je! Alice, ik sms je hoor, als er een beebie is! Gezellig dat je vriendin langskomt, die harenbende daarna is alleen wat minder hihi. Ben alweer doodmoe. Heb boodschappen gedaan met mn moeder, ga nu even eten en dan de bank op!
@ Pinda, o.....ik hoop zo dat je temperatuur snel weer omhoog gaat!!!! @ Sweet, hihihi, ik zit echt boven op mijn gsm Doe lekker rustig aan!!! Je meisje is er bijna
Hey meiden, De echo was niet heel leuk om het zo maar te zeggen. Had de vorige keer al aangegeven dat ik natuurlijk de armpjes en beentjes niet had gezien,en had dus verwacht dat ze nu wel goed ging kijken.Nou niet dus:x Het ging van nou daar heb je hartje,hoofdje,lichaampje en ruggengraat maar weer niet de armpjes en beentjes dus alles is goed.Het verbaasde me gewoon een beetje dat ik zelfs ben vergeten om een foto te vragenBloeddruk was ook te hoog wat daardoor me hoofdpijn verklaarde dit was 141/92 en moet over 2 weken terug komen want word in de gaten gehouden enigste leuke was dat ik weer 2 kilo was afgevallen Thuis aangekomen zei ik toch tegen me zus ik vertrouw het niet echt en hebben het filmpje terug gekeken,we zagen als het goed 2 beentjes ,en 1 handje op het hoofdje maar dit wisten we ook niet zeker.Als het wel zo was met handje op de hoofd is het net mij Toch maar naderhand het ziekenhuis gebeld en de situatie uitgelegd en wat zeggen ze doodleuk daar bij de balie het ZAL wel goed zitten en anders werd het opgeschreven ik duidelijk gemaakt ja maar ze heeft er niet naar gekeken en het was zo gehaast.Ze wou me maar niet begrijpen en moest wachten tot over 2 weken. Toen maar iemand anders gebeld die ook werkt in het ziekenhuis die een eigen echopraktijk heeft in het ziekenhuis.Ze begreep me direct toen ik het had gezegt maar ze zei al het is dat ik vakantie heb anders had ik je er zo tussen gezet en nu moet ik dinsdag terugbellen voor een afspraak bij haar want zij wou wel normaal kijken en ze vond het niet leuk voor mij Dus kan ook geen foto showen aan jullie hopelijk volgende week wel Sorry voor mijn lange bericht!
@kim: he bah wat vervelend dat de echoscopist zo was!!!! ik hoop voor je dat je snel bij die andere terecht kan voor een echo met normale begeleiding!! *knuffel*
!!! Meiden wie weet dit. Ik stond net met pech midden op de weg en moest de auto een paar meter naar achteren duwen. In mijn uppie. Pff was zwaar en nu heb ik een zere rug en buik. Maar kan dit kwaad voor beebje? Maak me nu hele erge zorgen. @pinda O meid dat is balen. Wie weet is het een dip en schiet het morgen weer omhoog.
@nijn: ik verwacht dat het geen kwaad kan hoor, maar je kunt altijd je vk bellen om het na te vragen he het is voor jezelf niet echt goed maar denk dat het geen kwaad kan hoor. vervelend dat je met pech stond zeg!!
vervelend dat niemand dan even helpt!! de mensen van tegenwoordig helpen nooit meer, het is altijd maar ikke ikke ikke en de rest kan ....
Oooow, ik lees geen leuke berichten van Kim en Nijn ..... @ Kim, ik hoop dat je dan snel toch nog even terecht kan bij die andere mevrouw!!! Het zal ook wel goed zitten, maar dat wil je niet horen natuurlijk, je wilt het gewoon zien!! Dat snap ik hoor meid!!! @ Nijn, ik weet niet of het kwaad kan.... het zal wel niet heel erg zijn, maar bij twijfel kun je altijd zoals Naomi zegt je vk wel even bellen. O ja, vanaf weer kun je trouwens met angelsound het hartje beluisteren? Jij hebt toch zo'n ding?
@alice Ik heb inderdaad een angelsound. Soms kkan ik het vinden somd niet. Heb net wel even geluisterd en hoorde wel wat in de verte, dus ik vertrouw er maar op. Vk was al dicht en ga geen noodnummer bellen hiervoor. Ik loop trouwens bij de gyn in het ziekenhuis. Dan moet je alweer de eerste hulp bellen. Zo noodzakelijk is het nu niet. Pijn is al minder in de buik en rug.
Kim, vervelend zeg, dat ze niet echt wilde meewerken. Maar ik denk echt wel dat het goedzit hoor, zou me niet al te druk maken, is ook niet goed voor je bloeddruk. Nijn, wat verrot dat je autopech had! Volgens mij kan het niet zoveel kwaad. Kan je anders geen vraag stellen bij de verloskundige hier op Zp? Vanmiddag nog even lekker op bed gelegen, heerlijk! Ben nu aan het wachten op mn vader, die gaat met me mee mn paard van de wei halen.
Goedemorgen, Nijn, hoe is het met je buikpijn? Morgen echo toch? Nog leuke plannen? Hier niet, heb weer een rotnacht gehad. Ben zo benauwd, kramp met ademen, doet gewoon zeer.
@ Sweet, o doe rustig aan meissie!!!! Hier ook geen plannen, manlief is gewoon aan het werk, dus de kleine man en ik hebben het rijk weer voor onszelf....
Hoi hoi @sweetbel Ja de buikpijn is weg gelukkig. Was waarschijnlijkk mijn spieren en banden die ik daardoor voelde. Morgen echo idd. Erg spannend. Daarna mag de rest het allemaal weten dat we zwanger zijn. Hier wel plannen. Lekker met manlief in de achtertuin bezig. Vanavond hier een bbq met de familie. Gezellig!
@nijn: gelukkig is je buikpijn weg nu! en leuk een echo morgen daarna lekker het goede nieuws aan iedereen vertellen! @sweet: doe maar lekker rustig aan meis! de laatste loodjes zijn het zwaartse... hopelijk komt jullie kleine meid heeeeeel snel! hier vanmorgen met de hond naar het bos geweest en net het konijnenhok verschoond. manlief is de trapgat aan het schilderen en over 1,5 uur gaan we onze nieuwe cavia ophalen zal zo ff foto plaatsen! hij gaat bailey heten hihi.
@ Nijn, wat fijn dat je je alwat beter voelt en een leuke dag voor de boeg dus! @ Naomi, welkom Bailey!!!! Schatje hoor!!
@alice: hihi thx! het is echt een leukerd en de grootste van allemaal hihi. hopelijk gaat het goed met mijn cavia maar verwacht het wel.