Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meisjes,

De vakantie was super. Heel mooi plaatsje geweest. Alleen helaas vanaf dinsdag alleen maar regen gehad. Gelukkig was er ook een binnen zwembad, we hebben heerlijk gezwommen, Ryan wordt echt een waterrat! hihi.. Verder ook een dagje naar Milaan geweest, heel leuk maar heel duur, haha.
    Het vliegen ging ook goed, de heenweg heeft ie geen idee gehad dat ie in het vliegtuig heeft gezeten, terug weg was ie wel wakker en had ie een klein beetje last met dalen, maar had een flesje en dat ging goed en viel in slaap.
    Vandaag druk geweest met wassen wassen en nog meer wassen en heb ook alvast boodschapjes gedaan. Morgen is het D-day, ik ga weer werken.. spannend! Heb wel zin om te gaan werken alleen weet niet hoe ik het ga vinden zonder Ryan om me heen. Smiddags zie ik hem alweer, want we moeten naar het CB, dus heb ik geluk, hihi!

@Naomi en Alice, jullie maken toch jullie groentehapjes zelf? Zo ja, welke combi doen jullie?

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, leuk babyzwemmen!!!

@ T84, waarschijnlijk vind je het wel heel erg fijn om weer aan het werk te gaan, maar wel heerlijk dat je 's middags toch bij hem kunt zijn :)
    Wij maken hier wortels met rijst, sperziebonen met aardappels, bruine bonen met appel, broccoli, bloemkool, witte bonen met sperziebonen. Je kunt volgens mij wel alles met elkaar combineren :)

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @T84: klinkt als een leuke vakantie ondanks de regen :)
    spannend morgen weer werken! komt vast helemaal goed hoor, het is even wennen zonder kleine om je heen maar het went vrij snel vind ik.
    ik maak eigenlijk ong. hetzelfde als alice, alleen rijst nog niet geprobeerd... en sperziebonen vind ze smerig hahaha maar ja even volhouden.

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ow ja ik heb ook al andijvie gemaakt maar die mag ze nog niet dus die ligt nog even in de vriezer hihi.

5. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Kim, moo hoor, de echofotos. Kleine is denk ik nog niet van plan om te komen. Van mij mag ze!

T84, jammer van de regen, maar het klinkt wel heel leuk allemaal! Succes met werken morgen, gelukkig hoef je niet meteen de hele dag.

Naomi, gaaf, babyzwemmen!

Hier in de tuin bezig geweeest toen het stopte met regenen. Dus dat is ook weer redelijk netjes. Alleen ligt er binnen allemaal aarde nu hihi.. Morgen weer een dag!

6. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@kim
    Hihi leuke foto's. Kon ze wel zien.

@naomi
    O ik lees nu pas dat isabel een tandje door heeft.
    Wat leuk! Haha, pas op dat ze niet gaat bijten ;)
    @sweetbel
    Jou kleine meid zit lekker daar, niet van plan om te komen haha.

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik kon ook geen foto zien, Naomi. Nog een keertje plaatsen hihi.

Kan weer ns niet slapen. Net kopje thee gedronken en een beschuitje gegeten, ga zo maar weer richting bed. Wel wat kramperig, hoop dat het doorzet binnenkort!

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sweet, het wordt steeds spannender zeg allemaal!!!!

Hier ook een slechte nacht gehad, maar ik ben niet hoogzwanger, dus ik mag niet klagen ;)

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sweet: oww krampen :D zo begon het bij mij ook met 39,4 weken hihihi. als je hetzelfde doet als mij beval je vannacht :p
    laat jullie kleine meisje nu maar snel komen ik ben erg benieuwd naar haar!

@nijn: hihihi ja als ze bijt kan het nu best gevoelig zijn, echt scherp is het tandje nog niet maar dat zal niet lang meer duren!

ik zal de foto nog een keer plaatsen dan! hopelijk kun je hem nu wel zien!

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, nu is hij wel te zien!!!
    O, jij bent dus op 39.4 bevallen?
    Hoe is je cyclus inmiddels?

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: nee 39,5 ;) 39,4 hele dag weeen gehad en snachts om 3.38 bevallen hihi dus 39,5 toen :p

heb nog steeds geen cyclus :( ben gestopt met bv sinds 2 dagen dus misschien komt hij snel nu...

12. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Naomi, Leuke foto meis!
    @ Sweet, Spannend meis, hoop dat het doorzet. Ben ook beniewd naar jullie meisje!

@all, sinds vandaag aan het werk weer. Gaat wel goed, beetje wennen. Strakjes naar het Cb met Ryan, dan zie ik hem even! hihi..

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, zal zeker wel even wennen zijn, maar gelukkig straks weer naar Ryan!!! Geef je ons de cijfertjes nog even door? Ben benieuwd!!

@ Naomi, o je bent gestopt! Hoe gaat dat? Heb je geen last van volle borsten? Ik hoop ook voor je dat je cyclus nu weer snel op gang komt en dat wonder nr. 2 er snel aan komt!!!

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @T84: fijn dat je ryan toch nog even ziet straks :D

@alice: mijn productie bleef achteruit lopen dus het is eigenlijk allemaal vanzelf gegaan ook geen last gehad van stuwing dus.

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, dat is dan wel fijn dat het zo is opgelost. Of had je graag nog lang zelf willen voeden? Mijn productie neemt ook sterk af, maar ik kijk wel even aan tot hoe lang ik het zelf nog red, voorlopig zit ik toch nog thuis dus mag hij nog wel bij me blijven drinken.

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    had graag alleen bv willen blijven geven maar ja na 3 maanden lukte dat al niet meer.
    toen zo af en toe bijvullen met fles, daarna werd er 1 voeding vervangen en dat werden er steeds meer. afgelopen 2 weken alleen de 1e voeding gegeven maar zelfs dat lukt nu niet meer.
    ach ze doet het op fv ook super hoor!

ik ga er 1 uit bed plukken ze is weer wakker. ben benieuwd hoe ik haar aantref.... tegenwoordig of op zn kop of dwars....

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, o, dan is het wel erg jammer :(......
    Hier ook eentje die het hele bed rond draait, hihihihi....

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ach ja jammer maar ze heeft in ieder geval 5 maanden (gedeeltelijk) bv gehad ;)

hihi hier lag ze dwars voor de veranderingen:p

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Onze kleine man heb ik net uit bed gehaald en hij lag wonder boven wonder gewoon nog netjes recht onder de dekens :). Hij is nu heerlijk aan het spelen in de box :)

20. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

He meiden,
    Wat een heerlijke verhalen over jullie kindjes.
    Daar geniet ik echt van.
    Ik mag over een half jaar ook :)

@naomi
    O de bv is voorbij! Ach ze heeft best een tijdje wat gehad toch? Nu hopen dat je cyclus snel weer op orde is en kunnen jullie aan de slag voor nummer 2.

Hier in de bus van de stad richting huis. Normaal fiets ik, maar met dit benauwde weer lukt me dat niet. Wordt ik zo kortademig.
    Heb wat shirtjes en rokjes gehaald. Kan ik voorlopig weer een paar weken verder met die groeiende buik ;)

Deel Deze Pagina