@Naomi Ja daar was ik ook verbaasd over, maar ja hete kan een moemntopname zijn en een lucky shot waarschijnlijk. Er zal e wel een hele snelle sterke tussen hebben gezeten @Alice Dat is een mooi cijfer zeg. Gefeliciteerd. @Pinda Geen flauw idee, ik heb het wel eens gehoord over een metaal smaak, maar denk dat het weinig voorkomt, maar bij mijn weten kan het inderdaad een symptoom zijn Vanavond belde mijn hubbie dat hij naar huis kwam en de tranen sprongen me in de ogen bij het horen van zijn stem. Toen hij thuis kwam, kon ik het hem niet vertellen. Hij was zo vrolijk. (voor het eerst sinds een aantal dagen door de drukte op zijn werk) Vanavond ging hij voetballen met vrienden en morgenavond gaan we op visite bij vrienden. Ik kon en kan het hem nog niet zeggen. Dat bederft echt zijn humeur en is neit heel leuk voor vandaag en morgen. Ben ik nu slecht? Ik wilde wachten tot zaterdag of zondag als we wat meer rust hebben en alleen zijn.
Nijn, wat erg zeg! Kan je het niet een tweede keer laten testen? Ik vind het zo vreemd dat je zo snel al zwanger was en dat het zaad nu niet goed is.. Is je vriend niet ziek geweest voordat je het proefmonster naar het ziekenhuis bracht? Wel heel fijn om te weten dat het goed genoeg is voor IVF en IUI. Nu dit geconstateert is, zullen jullie snel mogen beginnen denk ik! Pinda, wat leuk voor je zeg, gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat het allemaal goed blijft gaan!!! Alice, wat vervelend zeg, je urineweginfectie. Rugpijn kan er toch mee te maken hebben? Hoop dat ze snel de uitslag voor je hebben. En gefeliciteerd met je mooie cijfer!!!! Je hebt het trouwens wel snel terug zeg! Bij mijn faculteit nemen ze er twee weken voor, en alsnog zijn ze vaak te laat. T84, gelukkig dat alles goed was. Is toch weer een opluchting denk ik? Had je weer een echo? Dat is het enige voordeel he, dat je je kleine man zo vaak mag zien! Hier: laatste tentamen vandaag!!!! Ben hartstikke blij dat het vanvond allemaal voorbij is. Helaas moet ik morgen werken van 8 tot half 6 en zondag van 8 tot 4, maandag al om 9 uur in de collegebanken zitten en dinsdag lig ik om 9 uur al bij de chirurg.. Bleeegh, en ik ben nu al zo moe!! Heb gisteren trouwens een loopauto van mn ouders gekregen. Echt super leuk. Mn moeder zag 'm staan en moest hem meenemen. Gek mens. Ik ga nu weer eventjes leren!
@Steph Ik weet niet of dat kan. Dat is aan de fert. arts. Aan de andere vinden we het ook wel prima zo. Komt heel hard aan maar, misschien dat ze dan meer dingen voor ons zullen doen daardoor. Mijn man was niet ziek en ook niet wat anders. Denk dus dat de test wel aardig goed klopt. Ik was heel snel zwanger inderdaad, maar blijkbaar zat er toen 1 hele snelle jongen bij. Dus dat kan natuurlijk ook altijd nog zeiden ze.
@Nijn, Vervelend dat je het niet kan vertellen. Maar ik zou het toch doen.. (als ik het was) Maar dat kan jezelf het beste bepalen denk ik. Iig sterkte.. @ steph, succes met je laatste tentamen vandaag!! Dan ben je er lekker vanaf.. Wat leuk zo'n loopauto!! Volgens mij krijg ik een griepje ofzo.. heb keelpijn en voel me niet lekker.. Hoop dat het snel weer weggaat..
T84, beterschap.. Vervelend dat je de griep krijgt. Keelpijn heerst heel erg op het moment! Nijn, ik denk ook dat je het beter kan vertellen. Vervelend blijft het toch wel voor jullie, en ik denk dat je vriend het liever weet dan dat jij erover zwijgt. Het is heel lief bedoelt natuurlijk, maar ik zou het toch zo snel mogelijk zeggen!!
@nijn: ik zou het ook wel vertellen aan mn man! het is heel moeilijk zeker als hij juist nu een goed humeur heeft, maar het is voor jezelf ook niet fijn om het geheim te moeten houden een paar dagen. het zal voor hem een soort van liegen/verzwijgen lijken dus vertel het maar dan ben je er vanaf en kunnen jullie er met z'n 2'en tegenaan!
@Nijn: Snap dat het moeilijk is om aan je mannetje te vertellen maar zou het wel zsm doen! Er zal dan toch een gespannen sfeertje tussen jullie hangen en dat is ook niet goed voor jullie relatie, bovendien heeft hij er toch recht op om te weten! Het is ook fijn voor jou dat je dan ook steun van zijn kant kan krijgen, zo groeien jullie alleen maar meer naar elkaar toe. *dikke knuffel* veel sterkte! @T84: beterschap meid! Het is ook zo'n raar weer..bah..geef mij de zomer maar weer! @Sstephanie: succes met je laatste tentamen en met leren natuurlijk! leuk hoor dat je een loopauto hebt gekregen @Alice: hoe gaat het met jou?? @all: Grrr..moet werken maar heb echt geen zin Heb me aangemeld voor moeders voor moeders dus ben benieuwd wanneer ze gaan bellen. Morgen verjaardag van een vriendin en het is altijd daar een flink zuipfestijn..ga denk ik zeggen dat ik me niet zo lekker voel..anders weet iedereen daar straks dat ik zwanger ben Wel moeilijk om het voor je te houden hihi
@pinda: hmmm dat is altijd lastig met zo een feestje! je kunt ook zeggen dat je antibiotica hebt vanwege blaasontsteking
@All Nee ik wil het ookz eker niet voor hem verzwijgen, dat kan moeilijk aangezien hij ook mee moet werken, maar wilde het hem gewoon dit weekend vertellen ipv gisteren of vandaag. maar misschien dat we vanavond laat als we thuis zijn erover kunnen hebben. Aangezien dat weer het eerste moment is dat we weer alleen zijn haha. Wat een drukte hier. @Pinda Ja ik zou ook zeker voor de antibiotica smoes gaan @T84 hmm een griepje, dat is balen. Kun je nu niet gebruiken natuurlijk. Hoop voor je dat het overwaait. @Steph Heel veel succes meid. Maak er wat moois van.
@nijn: dan zou ik het vanavond doen wanneer jullie weer met z'n tweetjes zijn! ik snap dat je het niet wilde verzwijgen maar als je het een paar dagen achter houdt voor je man kan hij dat misschien wel zo oppikken (ligt aan zijn karakter natuurlijk) ik zou het vanavond proberen dan kunnen jullie het er samen over hebben, nu zit het alleen aan jou te knagen en jij kan het niet kwijt. hier net een brief van het UWV gekregen over mn uitkering die is bijna het dubbele als van wat ik verwacht had echt helemaal super!
@Naomi Ja dat ga ik ook wel proberen hoor. Altijd lekker een hogere uitkering dan verwacht. SHOPPEN HAHAHAH!! nee geintje
haha nou zo hoog is ie niet hoor houd maar 50,- over als ik alles heb betaald hihi. gelukkig krijg ik nog een uitkering en dat is extra dus dat is wel fijn!!
Nou lekker dan en ik maar werken Vriendlief begint het eindelijk een beetje te geloven dat ik zwanger ben..ging net bijna over mijn nek, de kat had gekotst bleeh!! Ik zal wel kinderopvang moeten regelen voor de kleine..wij werken allebei fulltime..oke ik ben op de oneven donderdagen vrij maar dan nog..
hahah over 30 weken krijg jij ook een uitkering meissie het duurt vaak langer voordat mannen het geloven he want er is niets te zien hier gelukkig geen kinderopvang nodig! ik ben altijd thuis behalve zaterdag maar dan is mn man thuis! schrijf je op tijd in meid anders heb je geen plek meer straks!
@Pindakoek Wil je straks als de kleine er is ook fulltime blijven werken? Of ga je minder werken? @Naomi Nog een uitkering. Toe maar zeg wat een luxe
haha ja heb 2 banen dus 2 uitkeringen ik werk als gastouder (dus zelfstandige) daar heb ik nu de brief van ontvangen. en op zaterdag werk ik in een dierenwinkel dus die moet mijn baas aanvragen.
hai hai dat is snel naomi,gaat het om de zw uitkering? ik moet wachten tot 8 nov over de hoogte van de uitkering. pindakoek gefeliciteerd meid!! wat fijn voor jullie . nijn jeetje zeg wat een gedoe,het geluk zit jullie ook niet mee he . maar ga ervoor en vertel het hem gewoon! al snap ik heel goed dat je zijn humeur niet wil verstoren,maar het is toch het beste om het zo snel mogelijk te vertellen. en hopen dat jullie er zo snel mogelijk voor mogen gaan! ooit schijnt ook voor jullie de zon meid! dikke knuffel! alice hoe gaat het me je blaasontsteking? ben je alweer een beetje hersteld? gelukkig is dat mij tot nu toe gespaard gebleven (ff afkloppen) haha. hier gaat alles z'n gangetje,de kleine is al een heel stuk rustiger,wel jammer want genoot van z'n getrappel, aangezien dit de laatste keer is dat ik ervan kon genieten . maar...ik kan nu ook niet meer afwachten om hem in mijn armen te sluiten,en hoe hij eruit zal zien . s'nachts is het hier een drama bleh,6 keer word ik wakker,de pijn in mijn liezen word steeds erger,en ben ook nog van de trap gevallen vorige week waardoor mijn stitje ontiegelijk veel pijn doet :x maar goed nog 3 weken en 2 dagen,(waarschijnlijk nog iets eerder) en dan ben ik ervan af haha.
@miranda: ja het gaat om de zw-schapsuitkering! ik kreeg ook bericht dat het wel 6 weken kon duren maar heb hem deze week gepost en nu al reactie! eindelijk zijn ze daar eens snel hihi jij krijgt je uitkering dan toch al wel want je bent al met verlof??? hopelijk komt jullie ventje snel! nog 2 daagjes en dan mag je thuis bevallen
ja klopt ik krijg m wel,maar over 4 weken met terugwerkende kracht is geen probleem hoor,maar ben altijd zo nieuwschierig haha. ja idd nog 2 dagen,hij mag van mij dan wel komen hoor