Nou heb niet eenn gesprek gehad met mijn werkgever over dat ik zwanger ben en die reageerde heel leuk en positief. Dat scheelt weer @t84 Hoop idd voor je dat je voorlopig klaar bent met het ziekenhuis meid.
Hey meiden, Ik kan jullie niet missen Wat is het stil hier op het forum had wel verwacht dat ik veel bij zou moeten lezen. Nijntje: fijn dat het gesprek met je werkgever goed verlopen is. Hier nog opzoek naar m'n ei. Heb hem vandaag of morgen denk ik. Dus vanavond nog maar even zien te klussen. Valt niet mee in een caravan, maar ja.... Alles voor het goede doel. Hier zo nog even aar het dorp voor een cadeautje oor mijn zus. Liefs van mij
Hoe was het in het ziekenhuis, T84? Hoop alles goed! Remmar, succes met klussen haha. Hoop dat de caravan goede vering heeft! Hier gaat alles zo goed, zit echt op een roze wolk. Vannacht heeft ze zelf een keer 4 uurtjes doorgeslapen, echt heerlijk bijtanken dan. Ze is wel veel wakker, overdag slaapt ze bijna niet, ze is heel alert. Bv loopt super, stroomt er nu al uit. Ze ligt nu wel lekker te slapen in haar wiegje, ik lig in bed met mn laptop. Kraamvisite zit beneden, maar mocht mn bed niet meer uit van de kraam, doe volgens haar al veel te veel hihi. Voel me gewoon zo goed, dat het moeilijk is om alleen maar toe te kijken.
@sweet Heerlijkk zo'n roze wolk. Geniet ervan meid. Maar wel goed op jezelf passen hoor, ook al voel je je goed. Lekker rustig aan doen. @remmar Succes met klussen. Hoop dat de caravan goed staat. Hihi
Hey meiden, Nog even snel een berichtje vanaf hier. Ja hoor het gaat wel in de caravan, maar Vindt het een raar idee dat Stan een paar meter verderop ligt te slapen. En nee we liggen met een luchtbed op de banken dus het kraakt niet Denk eigenlijk dat m'n ei al is geweest, maar kan op dit moment m'n banner niet veranderen op de iPad. Maar m'n baarmoedermond is niet zo zacht meer als gister. Hebben woensdag en donderdag geklust. Dus dat vindt ik al aardig wat voor de vakantie Zo eens de kleine man in bed kieperen. Die lag er op 6 uur al in, hij was helemaal op, maar had nog niet gegeten, dus moest hem nog even wakker maken. Maar nu is hij met geen kanon naar bed te krijgen. :x En hij is er smorgens gewoon al rond half 6. Niet echt iets om vrolijk van te worden, maar ja.... Het is niet anders. Zal wel blij zijn als we straks weer thuis zijn en alles weer in het normale ritme is. En dat ik de avonden ook weer voor mezelf heb ipv dat Stan de hele avond rond loopt. Maar ik mag niet klagen, heb tenslotte vakantie! Sweet:wat fijn dat je je al weer zo goed voelt, maar probeer toch wat te rusten hè! Kan me alleen voorstellen dat het niet fijn is dat jij boven ligt en de visite beneden. Was de bevalling een beetje meegevallen? Begreep van Alice dat de kleine een aantal keer geprikt moest worden voor de suiker? En fijn dat de bv goed op gang komt. Geniet er lekker van!!! Liefs van mij
@sweetbel: hihihi je berichtje klinkt net als mijn berichtjes 5,5 maand geleden isabel sliep ook weinig en snel wat langer. en dan het te veel doen dat ken ik ook maar denk aan jezelf meissie en geniet ervan, laat je maar heerlijk verwennen @remmar: hihihi klussen in de caravan lijkt mij inderdaad ook niet geweldig inderdaad omdat de kleine maar een paar meter er vandaan ligt te slapen hihi. hopelijk heb je goed genoeg geklust en gaan de cellen flink delen
Remmar, klopt, ze was wat zwaar en daarom had ze wat extra controle. Alles was gelukkig goed! Ik hoop dat het klussen gelukt is hihi, zou het ook een beetje vreemd vinden. Stan nog een beetje uitgeslapen? Naomi, ja echt he, jouw kleintje was ook zo wakker.. Ze ligt nu, na haar badje, in haar wiegje te snurken als een oude kerel! Haar navelstompje is er al af! Vannacht weer een goede nacht gehad, om 12 uur voor het laatst gevoed, om vier uur, en toen weer iets voor zevenen. Heerlijk, zulke nachten.
Hey meiden, wat een stilte hier.! Mijn ziekenhuis bezoek was goed, hoef pas over een half jaar weer voor controle terug te komen!! @Sweet, wat fijn te horen dat het allemaal goed gaat. Geniet ervan! @ Renmar, weer is wat anders toch in de caravan, haha. Ik duim voor je meid! Nou spreek jullie miss dalijk weer, nu even vergaderen!
@sweet Super dat het zo goed gaat met de nachten al. Kun je optimaal genieten en bijslapen. Wat natuurlijk ook heel belangrijk is. @t84 O gelukkig. En nu pas over een half jaar weer. Dat duurt gelukkig nog even. Hier ook op mijn werk. Ik ga even echt beginnen. Haha latersss meiden.
T84, wat goed! Echt heel fijn. Gelukkig maar! Nijn, werkse! Net voor het eerst met de kinderwagen gelopen. Wat is dat super zeg!!
Goedemiddag meiden! Remmar,is het klussen nog gelukt hihi. Sweetbel,wat mooi dat het goed met jullie! Leuk zeg dat je net voor het eerst met de kinderwagen hebt gelopen.Heb je ook een foto van haar? T84,gelukkig pas over aan half jaar weer. Hoe is het met de rest? Hier flink ziek geweest en nu nog alleen flink aan het hoesten,doordat ik ziek ben geweest ben ik ook weer 2,9 kilo afgevallen,was eerst 1,4 kilo aangekomen dat is er nu weer af. Zondag was de kleine eigenwijs 2 x aan toe niks laten horen van zich Me zus zei kom anders maar hierheen, en zei had de kleine direct gevondenHet was weer lekker druk en heeft nog even zijn hartje laten horen. Morgen weer controle in het ziekenhuis en nog maar 6 dagen tot we het geslacht weten
Voel de kleine nu ook steeds meer!De hele tijd gekriebel in me buik hihi.Dat word straks nog wat als het nog groter is
@sweet: leuk he voor het eerst achter de wagen lopen het is ook perfect weer ervoor nu! hoe is de bevalling je eigenlijk afgegaan? hopelijk is het allemaal meegevallen. @kim: wauw 16 weken alweer! voel je de kleine al leuk zeg ! mogen we het geslacht weten??
hier heeft er trouwens weer 1 last van nog een tandje! de ene is nu echt heel goed door en is echt al een randje ze heeft weer steeds verhoging (38), hele dunne luiers en niets is goed. het ene moment heel vrolijk en dan opeens gillen van de pijn en daarna weer vrolijk :S
Naomi,natuurlijk laat ik het geslacht weten aan jullie,zou het denk ik niet geheim kunnen houden hihi Agh gosie hopen dat deze tandje ook snel doorkomt!Dit is natuurlijk ook niet fijn voor haar.
Meiden,ik heb even jullie advies nodig,het gaat over me vriend. De laatste tijd geeft hij mij bijna tot geen aandacht,heb hier al zovaak over willen praten maar dit wilt hij niet. Ook is hij ontzettend vaak met z'n auto bezig en dan bedoel ik deukjes kijken en in het vervolg boos reageren op mij dat iemand dat heeft gedaan.Zonet ook weer ik loop buiten met de hond,schreeuwt hij zo erg aan de telefoon dat de onderbuurvrouw een deuk erin heeft gemaakt en dat er blauwe lak opzit enz...Heb hem ook al zovaak duidelijk gemaakt ga er dan naar toe als je denkt dat zij het is of de buurman. Maar luisteren doet hij niet. Zit hier nu gewoon te huilen omdat ik het niet meer weet!En dan hebben we ook nog een verjaardag van zijn vader vanavond. Heb hem al een paar keer de beslissing gegeven OF de auto OF je kiest voor mij.Voel me nu gewoon zo rot, heb ook het idee dat hij niks om de kleine geeft maar hij beweert dus van wel.Ik merk er nooit wat van als ik vertel hoe het is gegaan dan is het van ja ja oke is goed. Word er nu langzamerhand wel gek van en kan er niet meer tegen. Sorry voor het ego berichtje!
He meid, Wat vervelend dit voor je. DIt had je natuurlijk niet verwacht. Zelf denk ik dat dit gewoon even de manier an omgaan met de situatie is van je vriend. Toch zou ik hem echt even tot de orde roepen en eens goed met hem gaan praten hierover. Wie weet heeft hij het helemaal niet door dat jij je zo achtergesteld voelt op dit moment. Mannen gaan er toch anders mee om. Mijn man ook. Die vraagt niet elke dag hoe het met de baby is en als ik hem wat vertel is hij ook niet altijd een en al oor. Mijn man heeft het heel druk met zijn werk. Maar ik merk in andere dingen dat hij heel blij is en er naar uitziet. Dat zie ik bijvoorbeeld in het feit dat hij alles helemaal uitzoekt zodat ons kind het beste van het beste kinderwagen/bed/matras en dat soort dingen krijgt. Of al hij thuiskomt en me even een aai over mijn buik geeft. O even zijn gezicht tegen de buik en drukt en zegt: ik hou ook van jou hoor kleintje. Vrouwen zijn er op een hele andere manier mee bezig dan mannen, dat komt omdat alles in ons lichaam gebeurt. Vaak willen we dat mannen net zo worden als ons, maar dat kun je niet van ze vragen, omdat ze niks "voelen" op dit moment. Ik bliljf mijn man wel overal in betrekken> en dat vind hij ook fijn. Ik weet niet hoe het met jou vriend zit. Al dat ongeveer hetzelfde is dan zou ik zeggen, gun hem het wenningsproces, want dat is het ook. Maar als hij echt geen aandacht aan jou en je kind geeft, dan is er serieus iets aan de hand en moet je cht even de confrontatie met hem aangaan. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor hem anders als jullie kind straks geboren is overvalt het hem allemaal end at lijkt me voor hem ook geen fijn gevoel.
@sweet o wat leuk achter de kinderwagen lopen. Daar zie ik ook al naar uit hihi. @naomi Ah arme isabel. Tis ook wat het met die tandjes. Vind het ook altijd zo sneu als ze er zo'n last van hebben.
Hier vandaag kennis gemaakt met de verloskundige die mij gaat begeleiden na de bevaling. Aangezien ik in het ziekenhuis moet bevallen en daar loop moest ik nog een verloskundige regelen die me daarna thuis bezoekt. Was helemaal leuk en ontspannen en ik kreeg nog een mooie zwitsal tas met allemaal spulletjes. hah wat kan een mens daar blij van worden hihi.