@ Nijn, willen jullie ook het geslacht weten? @ Remmar, tjeempie, wat spannend zeg!!! Misschien toch raak @ T84, leuk, Ryan mag afzwemmen, hihihihi.....hij haalt het vast!! Hier, vandaag lijk ik me iets fitter te voelen, al ben ik net pas weer uit bed komen druppelen.... * schaam schaam *
@kim: super gaaf zeg dat jullie ook een meisje krijgen ! de rest even een zwaai vanaf hier zit nu ff thuis omdat ik zo een bijeenkomst heb op mn werk over de mogelijkheid om een opleiding verzorgende c te gaan volgen, daar wil ik dus graag bij zijn hihi. daarna weer terug naar de camping het is goed te doen hier! en isabel doet het geweldig! ze slaapt heeeel veel en geniet van de uitstapjes naar het strand en de kinderboerderij haar 2e tandje is nu ook door gekomen!!! ze heeft ook weer wat nieuws uitgevonden..... ipv zitten wat ze altijd wilde wilt ze nu staan en kruipen maar dat probeert ze al langer hihihihi.
@Kim: gefeliciteerd super Of wilde je liever dat het een jongen was?? Mij maakt het echt niet uit als het maar gezond is @Alice: oh lekker uitgeslapen dus wilde ik ook vannochtend alleen had ik al vergadering om 9.00 uur @All: afgelopen dagen weer flink ons best gedaan. Temperatuur niet meer..geen zin meer in en brengt alleen maar stress met zich mee. Seks is wel gevoelig na die HSG behandeling..geen idee hoe lang mijn cyclus nu zal zijn. Vannochtend te horen gekregen dat mijn collega opnieuw vader wordt...achja onze tijd komt nog wel hopelijk!
@alice Nee wij houden het eeen verassing tot na de geboorte. Volgens mij zijn wiij bijna de enige haha, maar goed @pinda Tuurlijk komt juullie tijd wel. Maar ik begrijp wel dat zo'n nieuwtje van je collega een beetje steekt. Ik duim heel hard voor je meid.
@ Nijn, wij wisten het ook niet hoor!! Vond het echt wel leuk een verrassing, manlief vertelde het me wat we hadden gekregen, ik krijg nog tranen in mijn ogen als ik aan dat moment denk.... Al weet ik niet of ik het bij het brusje zou willen weten, ben toch wel wat nieuwsgieriger.... @ T84, he een nieuwe avatar, ik dacht even dat we een nieuw lid hadden @ Pinda, ik blijf voor jullie duimen!!! @ Wian, ook goedemorgen Hier vandaag eindelijk eens wat fitter opgestaan, hopelijk houdt dat zo aan!!!
@Alice, Ja klopt.. Tigger is Ryan zijn favo knuffel.. vandaar eigenlijk. hihi. Fijn dat je je weer beter voelt. @Wian, zwaai terug! @Nijn, nou wij waren te nieuwsgierig.. en Ryan wilde graag laten zien dat hij een HIJ was. @Pinda, ik blijf ook voor jullie duimen.
@t84 Haha ja dat kan ook dat het overduidelijk is op de echo. Maar we hopen dat we het een verassing kunnen houden haha.
Sweetbel,hopelijk wen je er snel aan. Alice,liever uitzieken dan dat je je eigen rot voelt. Remmar,ze liet alles zien behalve haar gezichtje Daar dacht ze echt van nee jullie mogen me niet zien hihi. Je temp ziet er goed uit ik duim heel hard voor je!! T84,o bah nee dat is niet fijn werken dan als het zo hard regent! Wat leuk zeg dat ryan mag afzwemmen voor zijn teddybeer diploma Nijntje,echo was heel leuk,direct al gelachen want ze was het er niet mee eens en lag te trappen als een gek! Hij heeft zeker genoten tot hij te horen kreeg dat het een meisje was,hij had liever een jongen maar hij is nu ook heel erg blij het zal wel even wennen zijn voor hem. Naomi,Fijn dat isabel het naar haar zin heeft en jullie natuurlijk ook! Pindakoek,Mij had het ook helemaal niet uitgemaakt,net wat je zegt als het maar gezond is Goed hoor dat je bent gestopt het geeft ook alleen maar stress! Hoop voor je dat je cyclus snel regelmatig is en dat je een positieve test in handen hebt.
De echo was echt geweldig Toen ze het echo-apparaat op me buik zette zagen we direct dat ze druk bezig was met trappen hihi. We hebben alles gezien behalve het gezichtje,die verstopte ze de hele tijd in me baarmoederwand Wat we ook probeerden het lukte gewoon niet.Op een gegeven moment begon ze een beetje rustig te worden en moest ik hoesten en schrok ze gelijk wakker we zaten met z'n allen van Awh!!De echoscopist/VK heeft natuurlijk ook nog tussen de beentjes gekekenHet eerste wat ze zei ik kan geen ballen vinden!We hadden het niet meer,dus zei ze het is een Meisje moest wel even een traantje wegpinken. Hier het echte bewijs Bekijk bijlage 161465
En nog een fotootje in het 3D van ons meisje: Bekijk bijlage 161466 Je kan hier ook zien dat ze helemaal tegen de wand ligt
haai... zeker leuk om die foto's te zien kim! hoe is het met je shop gehalte nu je weet dat je een meisje krijgt? kan je je een beetje inhouden? haha jullie ervaring met hypotheek krijgen en in de ziektewet zitten? telt er van mij dan bijvoorbeeld helemaal niets meer mee? Binnenkort maar eens een gepsrek aanvragen... de wens om een huis te kopen blijft..en hoop dat die mogelijkheid er nog wel is! Remmar... hoe is het met jullie huis dan?? Jullie hadden toch t huis tekoop? (of was dat iemand anders...)
@ Wian, ik heb geen idee.... waarschijnlijk heb je toch gewoon een vaste baan en hoeft het niet uit te maken toch? Ik hoop voor jullie dat het gaat lukken!!!
bedankt voor je reactie alice... t probleem is een beetje dat mijn contract niet verlengd is... dus ik heb geen baan meer, alleen maar een ziektewet uitkering,,. wel 100% maar volgens mij kan dat niet mee tellen... ga zo de fles maar eens iets eerder geven, nu is het droog hier, en wil nog graag een stukje lopen.. nu hopen dat het droog blijft!
Leuk hoor Kim. Ben ook wel benieuwd hoe het met het shoppen is, ik kon niet meer stoppen! Gelukkig is je vriend aan het idee gewend,je kan het geslacht toch niet meer veranderen haha. Wian, ik weet niet hoe het daarmee zit. Hoop voor je dat het gewoon meetelt, al zijn ze tegenwoordig niet zo snel met een hypotheek geven geloof ik. Heb je nog lekker kunnen wandelen? Hier gaat alles weer helemaal lekker. Kleintje krijgt Infacol tegen de krampjes,, en sindsdien hebben we alweer vijf poepluiers gehad. Het zat gewoon helemaal vast bij haar. Nu is ze weer helemaal tevreden, alleen vind ze het nog een beetje moeilijk om bijvoorbeeld alleen in de box te liggen. als ze opgepakt wordt, is ze meteen stil.
@ sweet (haha wil heel vaak nog je oude naam typen) wat fijn dat je met de infacol merkt dat het wat beter gaat! Wij hadden na 2 weken geprobeerd te stoppen... maar toen maar snel weer begonnen.. Nu gebruiken we het nogsteeds, maar wil het binnenkort weer eens gaan proberen. Je meisje is natuurlijk nog maar 2 weekjes. kan me voorstellen dat ze dan nog beetje moet huilen als ze alleen in de box ligt. Komt vanzelf! Ben trouwens nog wel heel nieuwschierig naar de naam van jullie kleine meid, zou je die aan mij willen pb-en? Ja ik heb nog lekker ff een stukje kunnen wandelen, en een brief in de brievenbus kunnen brengen. en tis nog droog gebleven Ga nu ff liggen zwaai!
Hey meiden, Even een kort berichtje van mijn kant. Wian: Ja ons huisje staat nog steeds te koop. Al ruim 3 jaaar nu Dus mocht je iemand weten die opzoek is naar een leuke starterswoning met de mogelijkheid om uit te bouwen in een kindvriendelijke buurt dan hoor ik het heel graag!! Over de prijs kunnen we het vast wel eens worden Het is overgens een hoekwoning!! Vanmorgen niet kunnen tempen, dus ben heel benieuwd wat mn temp morgenochtend is. Heb er alleen niet zo'n goed gevoel over. Had me vanmorgen giga verslapen. Schrokken om 5 voor 8 wakker en moest om 8uur beginnen. Zo even snel boodschappen doen en vanavond even een avondje rust. Liefs vanaf hier