Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

remmar: Ja tis verschrikkelijk hoelang de huizen te koop staan :S... Jullie wonen daar nog wel toch? of hadden jullie al een ander huis gekocht? Ik weet helaas geen mensen die in jullie buurt een woning zoeken.. Sorry. Zijn jullie ook al veel in prijs gezakt?

Vandaag wat beter wakker geworden? Rot is dat he... ik hou er dan altijd de hele dag een beetje last van als ik me verslaap.
    Weet je al wat je temp is? positief? Hoop dat je gevoel gewoon ongelijk heeft!

Ik heb net een hypotheek advies gesprek aangevraagd bij de rabobank. 13 juli gaan we er heen. Kijkt allemaal een stuk makkelijker als je weet wat de mogelijkheden zijn...dus ben benieuwd.

2. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ryan heeft zijn bronze teddybeer zwemdiploma gehaald!! (ben helemaal trots)
    Nu ligt ie knock-out in zijn bedje, hihi..
    @Wian, vervelend. Maar heb geen idee of je dan een hypo krijgt. Goed dat je een gesprek hebt aangevraagd.
    @Ren, balen dat je huis zo lang te koop staat. Ken ook niemand daar in de buurt helaas.
    @Sweet, Ryan moest in het begin ook wennen aan alleen liggen in de box. Ik zette dan zo'n muziekmobiel aan met beestjes.. en ging toen steeds beter.

Net pan sushi rijst gemaakt, krijg vanaaf eters en we gaan lekker sushi eten.
    Verder gaan we vanmiddag de tuin echt afmaken, moeten alleen nog gras leggen en dan is het eindelijk klaar. Het ziet er nu al top uit!!

3. wianhalu

T84: :D gefeliciteerd trotse mama! Leuk dat ze al zo vroeg beginnen met diploma's!
    Leuk dat straks jullie tuin af is! heerlijk genieten straks in de tuin met het mooie weer.
    En smakelijk vanavond, Klinkt goed..!

4. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@T84
    Gefeliciteerd haha trotse mama!

5. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden, hoe is het hier? Wat leuk dat je een meisje krijgt, Kim, gefeliciteerd! En sweet: gefeliciteerd met je dochter!!! Ik ben benieuwd hoe ze heet. Leuk dat je ook meteen weer aan het zp'en bent!

@Wian: ik heb geen specifieke ervaring met ziektewet en hypotheek. Wel weet ik dat als je bijvoorbeeld geen baan hebt, je de jaaropgaven van de laatste 3 jaar kunt laten zien. Ze kijken dan naar het gemiddelde hiervan en dat telt dan als jaarinkomen. Maar de regels zijn intussen wellicht veranderd, dus heel goed dat je een hypotheekgesprek hebt ingepland. Daar steek je een hoop van op.

Hier gaat het eigenlijk wel goed, al baal ik natuurlijk enorm dat ik nog niet zwanger ben... Maar veel afleiding op werkgebied, dus ik heb niet zo veel tijd om er aan te denken. Wel blijven we natuurlijk goed klussen! Mijn temperatuur was aan het stijgen en gister ineens weer 0,2 graden gedaald. Vandaag weer gestegen... innestelingsdip? Of bestaat dat helemaal niet??

6. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Hier even een berichtje van mijn kant.

Wian: Wij wonen al weer bijna 3 jaar in ons "nieuwe" huis.
    Dus ook al bijna 3 jaar met dubbele lasten :(
    En ja.. zijn al flink in prijs gezakt, maar ja ook dat mocht niet baten.
    Hebben het al wel eens over een opkoper gehad, maar die bieden zo ver onder de reeele prijs :x
    Dus we proberen het nog maar even uit te zingen op deze manier.
    Maar echt heel vrolijk wordt je er niet van.

Had gehoopt vanmorgen uit te kunnen slapen, maar helaas was meneertje er om kwart over 7 en die wilde beneden met zijn dieren gaan spelen. :x
    Werd mama ook al niet vrolijk van ;)

M'n temp was vanmorgen gestegen, maar een nega test, dus ik ga er eigenlijk van uit dat mn ei later is geweest.
    Heb 1 temp op discared gezet bij FF en mn ei was ineens 3 dagen later, dus zou dan nu op 11 dpo zitten en 2 dagen na een temp dip.
    Maar heb elke keer zulke krampen dat ik er maar vanuit ga dat mn temp morgen instort en ik morgen of zondag ongi ga worden.

Zo en nu genoeg over mij ;)

T84: Gefeliciteerd met de zwemdiploma. Wat zul je trots zijn!!!!

Elja: Mijn duimen draaien voor je!
    En een innestelingsdip.... kan bij zwangerschap , maar ook bij ongi.
    En geen innestelingsdip: kan bij zwangerschap en bij ongi. :(
    Kortom geen pijl op te trekken.
    Heb zelfs al een keer een triphasic pattern gehad en ook die maand werd ik gewoon weer ongi.
    Echt om helemaal knettergek van te worden :x
    Maar ach... onze tijd komt nog wel, wij hebben gewoon wat langer werk. ;)

Duik zo mn bedje in meiden.
    Schrok een beetje toen ik zag dat het al weer zo laat was.

Slaap lekker allemaal en tot snel.

Liefs

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Remmar, he shit zeg van die negatieve test..... met welke had je getest?? Ik hoop zo dat het snel raak is!! En dat huis nr. 1 eens verkocht wordt....

Hier wil het ook nog steeds niet met het huis verkopen, maar we groeien uit onze voegen hier, dus we moeten waarschijnlijk toch tot koop of huur van een ander huis overgaan.... Aan de ene kant ben ik heel blij dat we dan naar iets groters gaan :) maar als ik denk aan dubbele lasten terwijl ik werkloos ben :(.....

8. wianhalu

elja: dat van die 3 jaar klopt idd, dat vertelde de mevrouw van de bank ook. Alleen wil ik daar de helft van, omdat ik ook minder wil gaan werken.
    gelukkig dat je wat afleiding ven je werk hebt, want ik kan me voorstellen dat je er niet vrolijk van word dat jullie nog steeds niet zwanger zijn. Balen ook van je temp... ik heb nooit getempt maar lijkt me ook wel frustrerend als je daar eigenlijk ook geen touw aan vast kan knopen..

remmar: Tjonge dat zijn idd dure praktijken, 2 woningen. Het is echt slecht met de woningmarkt! Ook mijn oma zit al dikke 4 jaar met dubbele woonlasten... ze kan het nog 1 jaar opbrengen maar moet toch echt wat gebeuren. Ze woont nu al iets meer dan een jaar in een huur woning omdat ze dr nieuwe woning maar verkocht heeft.
    Wat balen van je nega test! maar ook weer zo raar met temp... geen verstand van, maar zie wel dan je misleid kan worden.. mn duimen draaien hoor, voor beebje en huis!

alice: Hm ook een lastige situatie zeg... en wat is dan wijsheid he. Niemand die daar het antwoord op heeft. Met zn drietjes net wat te klein? ik hoop ook dat jullie woning snel verkocht word!

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Wian, het is zelfs echt mega te klein.... we wonen op 70m2 met 2 volwassenen een baby, 2 honden en een kat... We zijn hier aan het eind van onze studie gaan wonen en was dus prima als starters. Maar inmiddels willen we gewoon naar een groter huis toe en naar een ander deel van het land. Mijn droom is om de paardjes in de wei te hebben bij het huis :)

10. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Goede morgen dames,

Alice: Had getest met kruitvat 2v5 en die heeft gelijk gehad.
    Ben sinds vanacht ongi. :x
    Dus op naar ronde 10.
    En ja 70m2 is klein. Ons oude huis was 120m2 en dat vonden wij al klein. ;)

Rest: heb wel gelezen wat er getypt was, maar er is niet zoveel blijven hangen.
    Heb een beetje een baaldag vandaag :(

Zo maar eens onder de douche en dan vanmiddag naar mn ouders om te bbqen. Heb ik een beetje afleiding.

Liefs vanaf hier

11. nijnonijntje

@alice
    Ik begrijp dat je weg wil. 70 m2 is idd niet groot.
    Wij woonden hiervoor ook in eenn app van 70m2. Dat was inderdaad ook te klein voor ons. Helemaal toen we graag kinderen wilden. Ben blij dat we nu verhuisd zijn en in dit huis kunnen we ons lekker uitleven met de kinderkamer en hebben we nog kamers over ;)
    Hoop dat jullie huis snel verkocht wordt en je lekker wat ruimer kunt wonen.

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    even weer een zwaai!!!

@T84: gefeliciteerd, leuk zo jong en al een zwemdiploma ;)

hier is het nog goed te doen! zit nu nog lekker buiten met een hempje hihi. ben flink aan het genieten van alle rust en ruimte die we hier hebben.
    vanaf september weer naar school!!! heb van de week gesprek gehad op mn werk en ze willen graag dat ik de opleiding verzorgende IG ga doen, nou dat wil ik ook wel :D
    dus in september begint mijn opleiding, duurt 2 jaar, 1x per week naar school rest gewoon werken en stage lopen.
    worden drukke 2 jaar dus:p
    onze brusjeswens staat dus voorlopig in de vriezer, helaas, net nu mn cyclus op gang komt. over 2 jaar maar weer klussen voor een 2e, zit er spijtig genoeg wel veel leeftijdsverschil in maar ja het is niet anders.

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Remmar, he wat balen zeg van je ongi...ik snap goed dat je even wat afleiding nodig hebt!! Was het nog leuk geweest?

@ Nijn, o heerlijk zo'n groot huis!! Ach, een groter huisje voor ons komt nog wel....alleen wanneer??

Gister met ons kleine ventje naar de Efteling geweest. Hij vond het prachtig!!!

14. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Goodmorning!
    Hier alles goed, weer aan het werk. Het wordt wel lekker warm vandaag.. drijf vanmiddag hier vast weg hihi..
    Ryan probeert van zijn rug op zijn buik te draaien en het lukt hem bijna. Hij moet alleen zijn beentjes net iets verder doen. En soms help ik hem, en dan ligt ie op zijn buik en is hij helemaal blij en gaat ie lachen enzo.. zo leuk en lief!!
    @Naomi, Ja leuk he! mijn kleine waterratje..
    leuk een opleiding doen! Wel jammer dat je het brusje moet wachten.
    @alice, Leuk de efteling. Ben je door het sprookjesbos gelopen?
    @Renmar, balen je ongi meid!!

15. nijnonijntje

@alice
    Ja tuurlijk komt het huisje wel. Dat weet ik zeker :)

@naomi
    O echt? Je was er zo van overtuigd nu al te beginnen. Jammer dat het nu in de ijskkast staat. Maar wel leuk dat je een opleiding gaat doen.

@alice
    Wanneer willen jullie voor een tweede gaan?
    Als jullie een tweede willen natuurlijk.

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, helaas zijn we maar kort in het sprookjesbos geweest....we hadden ook nichtjes mee van 10 en 6 en die wilden eerst de rest van het park zien en we hebben daar dus maar een half uurtje gelopen voordat het park ging sluiten.
    Wat knap zeg van Ryan!! Hij is echt al lekker bewegelijk he? Mijn ventje deed het echt pas net voordat hij een half jaar werd...hihi, maar die is ook niet zo heel snel lijkt het wel eens. Ook nog geen tand te bekennen enzo.... Zo meteen wel naar het consultatiebureau, dus wel zullen de cijfertjes straks doorgeven :)

@ Nijn, soms denk ik wel eens dat ik wel 5 kindjes zou willen!!! Maar ik denk dat het er op neer komt dat het er 3 zullen worden als het ons allemaal gegund is.
    Het lijkt me 'ideaal' om in september weer te beginnen, dan is het ontzwangeren namelijk voorbij. Maar we laten gewoon de natuur zijn gang gaan, komt het eerder dan is het ook welkom en we willen er het eerste jaar nog niet echt heel erg op mikken zeg maar met vruchtbare dagen tellen enzo.

17. nijnonijntje

@alice
    O jullie doen het lekker rustig aan dus ;)
    Wij hebben ook al afgesproken dat we na de bevalling de natuur het werk laten doen. We zien wel wanneer het komt. Na zo'n labge tijd wachten en eindelijk zwanger zijn, laten we het de natuur bbepalen.
    Wij gaan voor zeker 2 kindjes. En als het allemaal snel en makkelijk gaat gaan we voor 3. Nog niet zzeker dus ;)y

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, oooo, misschien ook wel 3 kindjes voor jou dus :), zou mooi zijn!!! Wie weet geeft de natuur jullie na december opeens zomaar heel snel 2 kindjes :D, ik duim!!!

19. nijnonijntje

Ja haha wie weet. Ja zou leuk zijn. We willen er idd wel graag drie. Lijkt me zo gezellig.
    Ben nu 27. Als het kindje er is bijna 28. Hoop iig voor mijn 30ste zwanger te zijn van kind nummer twwe. En het zou helemaal mooi zijn als kind nummer twee er dan al is :D
    Maar er is geen reden hoor voor de leeftijdsgrens van 30. Heb ik gewoon altijd gewild. :D
    Maar zoals ik al zei even zien hoe het allemaal gaat.

20. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Alice, ja hij is heel bewegelijk. Kan moeilijk stilzitten. Hoe was het bij het CB?

Wij wachten nog voor de 2e, sowieso heeft mjn gyn gezegd dt het beter is als je de eerste 2jaar niet zwanger raakt.. komt door de ks. En na deze zwangerschap gaat het eigenlijk niet in je koude kleren zitten moet ik zeggen, nu weet ik wel dat je volgende zwangerschap heel anders kan zijn, maar toch is er die angst een beetje. Dus voorlopig niet.. genieten lekker van Ryan..

Deel Deze Pagina