Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@remmar
    Wat balen van je ontsteking weer.
    Groen vocht? Schrok je je niet dood?
    Ennuh jou buikfoto komt er ook snel hoor ;)

2. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Goede morgen,

Nijn: Ja en nee, was al gewend dat er soms vocht uit mn tepel kwam, maar was wel heel verbaasd toen het ineens groen was :$
    Kan door een cyste in een melkklier komen en dit kan weer komen door een actieve melkklier waar wel aanvoer van is maar geen afvoer.
    Maar even afwachten wat ha dinsdag zegt.
    Weet zeker dat het door een melkklier komt, aangezien ik eerst een vol gevoel heb zoals bij bv en vervolgens bij druk op de borst de rommel eruit komt.

Hier vandaag al weer vroeg wakker. Had gehoopt uit te kunnen slapen, maar meneertje was er al voor 7uur.
    Altijd als ik vrij heb is hij zo vroeg wakker :x
    Ben nu dus ook vrij humeurig.

liefs van mij

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Remmar, ik vind koken echt superleuk om te doen!! Lekker boodschapjes doen, nieuwe dingen verzinnen en uren boven de pannen potten hangen, hihi....
    Wat naar zeg van je borst! Echt heel erg vreemd....heel veel beterschap in ieder geval en ik hoop dat die klier echt een ophoudt met 'klieren'.
    Je mannetje dus alweer vroeg wakker....jammer :(. Hier ook elke dag tussen 6 en 7 hoor, maar dat is onze eigen schuld want dan staan we zelf meestal ook op. Maar gelukkig is hij dan even wakker voor zijn voeding en zit hij gezellig bij ons met het ontbijt, maar daarna doet hij nog lekker even een tukje.

Het gaat goed met mijn haakwerk dames :). Ik heb de pinguïn aan de kant geschoven, want ik heb gister allemaal nieuwe spulletjes gekregen en gekocht, superleuk!! Nu ben ik met een vis bezig. Ik denk dat ik deze middag het lijf wel af moet krijgen. Tenminste dat hoop ik, want ik krijg vanmiddag en vandaag viste :)

4. nijnonijntje

@alice
    O vis, leuk ben benieuwd.
    Wel hier showen he hoe het resultaat is :)y

Hier ookk fan van koken. Vind het erg leuk. Tuurlijk baal ik er wel eens van, maar dat is normaal. Verder doe ik het graag. Vind het ook heel leuk voor mijn mannetje te koken en daar is hij natuurlijk heel blij mee haha. Maar hij kookt ook regelmatig voor mij, dus dat zit wel goed :D

5. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik had ook een grote buik en die begon ook vrij snel met groeien. En ik had ook maatje 34/36 en ben 1.67cm lang.. en was in totaal 22kilo aangekomen, at eigenlijk precies hetzelfde of miss zelfs wel minder. Met mijn gewicht gaat het nu goed, moet nog 6 kilo.. maar wat ik wel heb is dat heb nog veel vel.. het is natuurlijk zo uitgerekt.. maar als het goed is gaat dat langzaam weg.
    Alice, leuk dat het haken nu goed gaat. ben benieuwd.. laat je een foto zien?
    Remar, ow balen meis. Hoop dat het snel over is. Ik heb wel is een ontstoken tepel gehad.. ging gelukkig ook snel over.

Ryan heeft het nu helemaal door het omrollen, van de week lukte het natuurlijk ineens. Maar nu achter elkaar, haha zo leuk en hij is zo blij als het lukt, dan gaat ie helemaal lachen..

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, klinkt alsof we dus qua aankomen hetzelfde hebben gehad ;). Uiteindelijk gaat het er ook gewoon allemaal weer vanaf :D en met dat vel komt het ook wel goed.
    Hahahaha, leuk zeg dat Ryan nu achter elkaar omrolt!
    Het haken gaat goed! Ik heb nu het lijfje af en opgevuld. Nu moet ik nog 4 vinnetjes maken en de ogen en mond erop fabriceren. Denk dat ik ergens volgende week mijn visje toch wel af moet hebben :)

@ Nijn, wat fijn dat jouw mannetje ook voor jou kookt!!

Zo, ik ga mezelf ook weer in mijn kookschort hijsen.... over een uurtje verwacht ik ze aan de deur :D

7. nijnonijntje

@Alice
    Succes met koken :D
    Ja mannetje kookt gelukkig ook wel eens. Ben ik ook erg blij mee. Af en toe even verwent worden :D
    Doet jou mannetje toch ook wel eens? Staat mij tenminste vaag iets van bij.

@T84
    haha wat geweldig om te horen dat ryan helemaal trots is als hij zichzelf omgerold heeft. Lekkere harde werker heb je ook. Gaat lekker snel. Leuk om te zien lijkt me dat.

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, ja, mijn mannetje kookt gelukkig ook wel eens. Vooral na de bevalling heeft hij een groot deel van me overgenomen. Maar nu voel ik mezelf weer goed en doe ik het zelf liever, ik vind het zo leuk :D

Mijn vis is af!!!! Straks eens even vragen of manlief een fotootje maakt :)

9. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Leuk dat je vis af is.. foto? Ben benieuwd!
    Zo vanmorgen weer xco gedaan.. was weer hard werken, haha..
    Met Ryan gaat het ook goed.. rolt de hele tijd.. begint nu klein beetje beenbewegingen te maken als hij op zijn buik ligt.. dus benieuwd hoe lang te duurt voordat ie kruipt hihi..
    Zo ga weer lekker verder met niks doen.. Fijne dag verder meiden!

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84....wat is xco??

11. nijnonijntje

He meiden, hier change of plans.
    Manlief heeft als afspraak een geslachtsbepaling geregeld. En wel a.s woensdag om 11.15 uur.
    Was een verassing wegens omstandigheden afgelopen weekend toen het even wat minder met me ging.
    Zo spannend dit.

Ik denk dat het een jongen wordt en mijn man denkt een meisje. Hihi we zijn benieuwd!!!

12. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    YouTube - ‪XCO‬‏
    Hier een promotiefilmpje van Xco. Is met een buis vol grit waarmee je allemaal oefeningen mee moet doen.

@Nijn, leuk! Spannend dat jullie het toch willen weten!! en wat snel ook.. leuk.. ben benieuwd..
    Gaat het nu weer goed?

13. nijnonijntje

Ja hoor nu alles goed. Beetje nasleep nog. Was niet zo'n leuk weekend en ik voelde me down en al dat soort dingen dus dat was even minder.
    Maar nu gaat het weer. Helemaal na die verassing. Ben zo benieuwd.
    Denk een jongetje haha.

14. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey

Nijn: Wat een verrassing!! :D
    Ben zo benieuwd wie er gelijk heeft,maar wij horen het waarschijnlijk pas na de geboorte ;)

Alice: Heb nog geen fotootje van je vis gezien ;)
    Ben wel nieuwsgierig naar je nieuwe bezigheid.

T84: Ik ken het ook niet.
    Maar zal zo even naar het filmpje kijken.

Hier dit weekend in een prenatalwinkel geweest :)
    Waren hier op het meubelplein en ik moest echt even naar binnen.
    Had bijna een babypakje gekocht, maar mocht niet van manlief ;)
    Je zou toch zeggen dat het eens een keertje raak zou moeten zijn.
    Bij Stan was het 11 maanden en zitten nu in maand 10.
    Verwacht volgend weekend ergens mn ei, dus dat wordt een "klusweek". ;)
    Volgende week ook, ga dan namelijk de keukenkastjes schuren en een ander kleurtje geven. Heb dan vakantie.
    Zijn maar 30 deurtjes en lades, dus ben bang dat ik daar de hele vakantie mee zoet ben.
    Ach dan gaat de tijd tenminste lekker snel en zitten we voor ik het weet weer aan mn nod.

Duik zo mn bed maar eens in, heb de laatste weken wat moeite met opstaan 's morgens.
    Slaap lekker allemaal!!

15. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hi dames,

Kom weer even spieken hierzo :)

Afgelopen week gesprek bij gyn. gehad en het was niet zo'n fijn gesprek :( we kregen een andere gyn. als voorheen en deze was totaal niet professioneel..zat echt een beetje op mijn gevoel te werken :x zei ze: 'goh jullie moeten wel aan jullie conditie blijven werken en er mogen wel een paar kilo's vanaf' oke we zijn iets te zwaar maar om dat op zo'n manier te zeggen...grrr kon haar wel aanvliegen! 'jullie zijn nog jong! er staat 2 jaar om zwanger te worden' en 'we houden eerst lekker zomerstop dus jullie mogen het nog een paar maandjes zelf proberen en daarna kunnen we IUI proberen maar dat hoeft natuurlijk niet perse..dat is jullie keus' dacht echt: wat denk je wel niet domme trut..dat ik voor niks zo'n k.u.t. onderzoek heb gedaan etc.?? vroeg ze ook nog eens 'hoe ver willen jullie gaan voor een kind'...pfff...had de afgelopen 3 weken niet meer aan zwanger worden gedacht..totdat deze vrouw al mijn verdriet weer naar boven haalde...barste dan ook in tranen uit..:(

Helaas weer ongi geworden, had het al verwacht. Tot september wachten en op de 11e dag moet ik naar het zh toe en dan gaan ze kijken hoe mijn cyclus verloopt en daarna waarschijnlijk insemineren.

Sorry voor mijn ego lange bericht! Kom snel weer kijken

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, wat lief van je man!!! Ik ben heeeeeel benieuwd!!

@ T84, oke, is het dat ;), ziet er wel heavy uit zeg!! Hihi...

@ Remmar, de batterijen waren op, maar er zijn nieuwe gehaald!! Vanavond nog eens even mijn mannetje lief aan kijken :)
    Het is gewoon vast weer de 11e maand raak :D, dat zou tof zijn!!
    Wow, 30 stuks....dat is even flink wat werk voor in de zomer....succes!!

@ Pinda, wat ontzettend naar van dat gesprek :(.... En dan ook nog tot september wachten :(....niet fijn.... Ik hoop zoooo dat jullie spontaan in de zomer zwanger worden!!

Hier gaat alles wel oke, deze week lekker wat afspraakjes staan, dus kom mijn tijd wel door. Verder zijn we druk bezig om een huisje te zoeken. Wel leuk zo al die internetsites bekijken :)

17. nijnonijntje

@alice
    O spannend! Succes met huisjes kijken.

@remmar
    Ja de 11de maand wordt het weer raak voor jullie ;)
    Succes met klussen met manlief en de keukenkastjes!

Hier aan het werk en stiekem een beetje zenuwachtig voor morgen :D

18. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Pinda, he wat vervelend meis!! Kan je niet nog een afspraak maken met je eigen gyn? Ik zorgde altijd dat ik een afspraak had met mijn "eigen" gyn.
    @Alice, leuk huisjes kijken. Hoop dat jullie iets leuk vinden.
    @Nijn, Spannend hoor morgen.. ben benieuwd of je gelijk hebt..

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @nijn: super leuk een geslachtsecho morgen :D

@remmar: ik duim dat het toch echt snel raak is voor jullie nu!

@pinda: getsie dat is ook niet leuk om een andere gyn te krijgen en dan al helemaal zo een! kun je voortaan geen afspraak maken bij je eigen gyn?

@alice: leuk huizen kijken!! wij waren ook aan het zoeken ivm hopelijk nog meer kindjes, maar zolang ik met die opleiding bezig ben blijft het lekker bij isabel dus we kunnen nu nog even hier blijven wonen hihi. volgend jaar kijken we wel weer verder:p

hier isabel op bed gelegd, begon ze keihard te krijsen, dus ik als een speer naar boven, ligt mevrouw dwars en op haar buik in bed!
    ze heeft nog nooit gerold in haar bedje.
    toen straks beneden lag ze op een boxkleed op haar rug (lag al op het randje), ik ging ff boven de was halen ligt ze op de tegels op haar buik en een paar seconde later rolt ze naar haar rug op de tegels(auwts). en blij dat ze was dat het haar gelukt was hahaha.

20. nijnonijntje

@naomi
    Haha isabel heeft het omrollen ook te pakken. Leuk he om te zien dat zze dan zo blij zijn als het ze lukt.

Deel Deze Pagina