Om 11.15 uur. Nog twee uurtjes dus. Tijd schiet al op. Hoop de laatste twee uur ook! Hier denk ik vanmorgen de babby te hebbel gevoeld. Ik voelde allemaal plopjes. Ging ongeveer een kwartier door. De plopjes waren naar miijn gevoel te klein om mijn darmen te kunnen zzijn. Vandaar dat ik denk dat het de baby is. Maar ik wacht nog even af wanneer ik het weer voel en hoe het dan voelt.
@ Nijn, ik ben benieuwd!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat gaaf dat je de baby waarschijnlijk hebt gevoeld!! @ Naomi, hahaha, Isabel dus flink aan het rollen . Mijn mannetje is niet zo bewegelijk, die is liever lekker lui dan moe Helaas nog geen huisje gevonden , maar goed, we hebben nog even de tijd , er komt vast wel iets prachtigs voorbij!! Het hele huis is hier inmiddels schoon, dus ik heb nu 'officieel' niets te doen in huis...eens even verzinnen wat ik eens voor leuks kan gaan doen vandaag....
Nou meiden we zijn er weer. We hadden een echoconsult van eem kwartier maar hebben er drie kwartier gezeten. Omdat ik best wel ongerust ben zo nu en dan heeft ze me gerustgesteld. Ze heeft me alles laten zien en voor zover ze kan zien ziet het er allemaal heel mooi uit. Dat was het belangrijkste. Ik zei ook dat ik dat eerstw idle weten, voordat we het geslacht zouden bekijken. We hebben ook heel veel foto's meegekregen. Meer dan waar we voor hebben betaald. Zo ontzettend leuk. We zijn helemaal gelukkig. En gerustgesteld. En toen kwam dan eindelijk het geslacht: We krijgen EEN JONGEN!!!! Ja mijn moederinstinct klopte helemaal haha. Ze zei dat dat best vaak voorkwam. Mijn man die er heilig van overtuigd was dat eht een meisje zou worden straalt ook helemaal. Tuurlijk het maakt niet uit wat het wordt, gezondheid is het belangrijkste. Nu gaan we lekker al wat babykleertjes voor jongens shoppen Hij was trouwens leuk met z'n navelstreng aan het spelen en liet ook maar al te graag zien dat hij een jongetje was. hihi was erg schattig. We hebben zo genoten van ons mannetje. Kan u al niet wachten Alhoewel ik zwanger zijn ook echt geweldig vind. ZOu dat ook niet willen missen.
@nijn: geweldig!!!!!! leuk hoor een ventje super dat alles er goed uit zag, is toch een hele geruststelling! hier net mijn ontslag ingediend bij de dierenwinkel, vind het erg jammer maar ja. hun vonden het ook jammer maar begrepen het wel.
@naomi bedankt Ik dacht dat je na je zwangerschap al gestopt was bij de dierenwinkel. Vraag me niet waarom ik dat dacht haha. Kan me voorstellen dat je het jammer vind. Als je daar al die jaren met plezier hebt gewerkt.
@nijn: ja ik kon daar niet meer terecht, hij had geen werk voor me (0-urencontract). maar ik was er nog steeds in dienst zeg maar. nu dus mijn contract opgezegd.
@Nijn, leuk een jongen!!! Fijn dat alles goed was en je gerustgesteld bent. Nu lekker genieten en shoppen! Zo vandaag weer laatste dagje werken deze week.. heerlijk! Straks lekker paardrijden..
@ Nijn, gefeliciteerd!!! Wat leuk!!! Een kereltje Hahaha, nu kun je lekker los gaan met shoppen @ Naomi, ja ik begreep ook al dat je daar niet meer terecht kon, maar nu begrijp ik het @ T84, o leuk! Ik wil ook weer rijden!! Helaas nog even wachten voor mij.... maar ik haal het straks allemaal vast dubbel en dwars in Vandaag een soort van wandeldagje lijkt het wel. Vanochtend een lange wandeling met de hondjes, toen vanmiddag weer een met manlief en mijn kleine mannetje erbij en net ben ik met mijn kleine man een uur gaan wandelen en over een uurtje ga ik weer met de hondjes, ik zal wel blaren hebben morgen
@alice: pfff ja dan heb je zeker een wandeldag! ik heb alleen vanmorgen de hele ochtend gelopen en gisteren ook de hele dag, wat had ik een spierpijn in mn bovenbeen hahaha krijg je na 2 weken vakantie denk ik
Meiden, zie mijn banner! Ik kan het nog amper geloven, maar ik ben zwanger! Gisteravond positief getest en vanochtend nog een testje er tegenaan gegooid. Die was knalpositief!!