hihi logisch dat je nieuwsgierig bent! krijg je per dag uitbetaald of niet? want er staat in mn brief: 16,28 per dag... hij gaat bij mij pas 24 november in dus nog 3 weekjes geduld hihi. ja ik snap dat hij dan wel mag komen!! ik ben ook echt aan het aftellen ik hoop ook dat ze wat vroeger komt dan 40 weken! ik kan niet wachten om haar te zien!
Ja ik hoop ook snel dat het onze tijd is. Het schiet trouwens echt al behoorlijk op bij jou. Wat spannend zeg
naomi ik weet het niet,die brief krijg ik pas rond 8 nov,daar staat dan alles in waarschijnlijk,ik had al gebeld naar het uwv namelijk,vindt dat ze daar toch een beetje laks in zijn hihi. is dit jullie eerste kindje? nijn ja het gaat zeker hard,heb ik met mijn eerste niet zo ervaard,die ging een stuk langzamer,alleen deze laatste 3 weken zijn slopend haha,alleen omdat je het zo graag wilt he
@miranda: ja dit is ons eerste kindje en het UWV is ook laks! heb er alle hele ruzies mee gehad voor ik wist welke uitkering ik aan moest vragen. 3 mensen gesproken en alle 3 zeiden ze wat anders, grrrrrr als je er geen verstand van hebt zoek dan lekker een andere baan!
op verzoek van stephanie een foto van het eerste pakje die ons meisje aan krijgt. links is maatje 50 rechts is 56 is dus even afwachten welke ze aankrijgt maar ik verwacht de rechtse hihi.
Wat schattig naomi Meiden mijn vriend geloofd nog steeds niet dat ik zwanger ben Hij vindt de + testen van de CB niet goed genoeg voel me echt niet gesteund nu..wil zo graag op een roze wolk met hem zitten...zal binnenkort dan maar ff de digitale doen maar aan de andere kant vind ik het alleen maar geldverspilling..13 euro geloof ik voor zo'n ding! Sorry moest ff mijn ei kwijt...
@pinda: tja dat probleem had ik ook, ik zat een week lang alleen op de roze wolk totdat mn man het geloofde. doe eens een kv 2v5 testje misschien is die wat duidelijker voor hem?? die cb digital is inderdaad heel duur 15,- volgens mij zelfs!
Goedenavond !! Net even snel bij gelezen . Nijntje , Ik zou het hem wel vertellen nog over de zaadtest , hij wilt denk ik ook wel weten waar hij aan toe is . T84, een griepje bah sterkte! Sstephanie , hoe gaat het met jou ? Alice , hoe is het met je meis. Pindakoek, Hopelijk geloofd je vriend het over een paar dagen wel. Miranda, nog even volhouden spannend hoor ! Sorry voor degene die ik ben vergeten !! Hier vanmorgen flink ongi worden En we zijn vandaag lekker uit eten geweest met z'n vieren , was erg gezellig en we hebben erg gelachen .
goh pindakoek das ook niet leuk voor je! maar dat zijn mannen helaas,doe anders gewoon nog even een goedkoop testje voor zijn duidelijkheid! ik moest er ook 2 doen hoor haha. leuk naomi , ik zou ook gaan voor het 2e pakje he bah kim1990 gaat ook niet echt lekker he,wat een teleurstelling weer,lekker is dat om even uit eten te gaan!! hebben wij ook lang niet gedaan. en nijn? heb je het verteld? wij hebben dit als eerste pakje in het grijs
Miranda , wat een bekend pakje die hebben wij ook alleen heb ik hem al een jaar Zie hier ons eerste pakje de meeste hebben hem al gezien Bekijk bijlage 104537
Het is wel een leuk pakje inderdaad Doe volgende week nog wel een testje..maarja kan net zo goed wachten op de eerste echo..nog maar 12 dagen wachten!
gad kim als ik dat zie heb ik echt wel medelijden met jullie ,wat moet dat slopend zijn dan om zo lang te wachten op een kleintje. hoop dat er snel een beebje komt voor jullie! en natuurlijk voor nijn! vindt het altijd zo sneu om hier mijn verhaal neer te schrijven voor jullie,daarom beperk ik het altijd een beetje de sokjes heb ik niet genomen want de vallen altijd zo snel uit hihi,dat mutsje heb ik wel. ik heb net eventjes de evenloppen geschreven,we hebben vandaag de proefdrukken opgehaald,alles in huis gehaald zodat manlief er geen omkijken naar heeft mocht het eerder komen ,tis al zo'n paniekzaaier dan en dan moet ie ook nog alle booschappen halen , en dan de helft vergeten haha. idd pindakoek dat is waar,maar goed 12 dagen is ook wel weer heel lang als je erop zit te wachten
Pindakoek , Bedankt !! Ik duim echt heel hard voor je dat het een plakbeeb blijft bij jullie ! Miranda , voel je niet schuldig ! Ik vind het juist leuk om te lezen hoe het gaat en ben er ook altijd benieuwd naar Zie het al helemaal voor me hoe je man de helft vergeet hihi het had zo de mijne kunnen zijn die vergeet ook altijd wel de helft . Toen ik het zag was ik helemaal verliefd op het pakje En heb er gelijk alles bijgedaan wat je al zag op de foto Jullie zijn allemaal lieverds hier!!
Pff weet niet waar ik last van heb maar ben me toch een partij misselijk alsof ik bijna moet overgeven bah ! Heb hier al een paar dagen last van en soms gaat het zo over en zo zit ik s'nachts met een emmer in de wc .
Meiden , Ik ga lekker naar me bedje toe , morgen komen me moeder en me stiefvader langs voor me zus ze heeft morgen haar Punctie voor IVF en maandag de terugplaatsing als alles goed gaat dus ze heeft de afleiding even nodig Weltrusten!!