Denk inderdaad ook dat je zelf ong 14 weken bent. Vind het erg leuk voor jullie! Ze zitten wel vlak achter elkaar de kleintjes! Erg leuk met een aantal samen zwanger!!
Thanks Nijn en T84 voor jullie felicitaties!!! En ja, ik voel me compleet anders dan de vorige keer, al zijn er ook wel herkenbare dingen hoor . Ik ben wel echt doodziek geweest van het spugen, maar voel me nu eigenlijk wel fit. Ik ben veel minder moe dan bij mijn zoontje en bij hem had ik ook last dat ik veel vond stinken en dat heb ik nu ook niet. Ook geen bizarre eetlust dit keer . Ik heb ook al het idee dat ik de kleine voel, zelfs mijn man lijkt hem te voelen! Maar dat zou wel extreem vroeg zijn, maar het voelt echt 99.9% hetzelfde als bij mijn zoontje. Volgens mijn vk kon het wel zo zijn dat ik het voelde omdat het nog maar zo kort geleden is en bij mijn zoon lag de placenta aan de voorkant en nu wellicht niet. De baby is ook echt zooo bewegelijk, ze moest hem maar blijven zoeken met de doptone, hihi.... Ook zo anders dan bij mijn zoontje, dat was een heel rustig mannetje in de baarmoeder En jups, we wilden heel graag 2 kiddies kort op elkaar, had verwacht dat het nog wel even zou duren omdat ik geen cyclus had door de borstvoeding, maar het is toch gelukt Ja, leuk samen zwanger!!!!!!!!!!!!!
@ Nijn, ongeveer zo'n 13 weken, heb 2 echo's vlak achter elkaar gehad en er zat 5 dagen verschil tussen qua uitgerekende datum. Omdat ik geen cyclus had kunnen ze daar niet van uit gaan. Baarmoeder ligt redelijk hoog, kon daarop gebasseerd ook weer 15 weken zijn. Begin april heb ik nog een bloeding gehad, maar kan een innesteling of menstruatie geweest zijn.....Allemaal lekker vaag dus , dus we houden het gewoon op 'half januari'
o lekker vaag inderdaad. Maar ja je bent in ieder geval de kritieke zone voorbij. Dat is het belangrijskte. gaan ze binnenkort nog een keer een echo doen om alsnog het termijn te bepalen. Of gokken ze gewoon op de 20 wkn echo straks?
@ Nijn, we hebben nog heel wat echo's gepland staan, 17, 20, 22, 27 en 36. De termijn nogmaals herhalen is niet echt nodig, we houden gewoon de kortste nu aan en als het verder is, dan komt hij of zij vanzelf wel eerder
Hoe kwam je er trouwens achter dat je zwanger was? Sorry voor de vele vragen Vind het gewoon heel erg leuk enb en heel benieuwd
@ Nijn, je mag al je vragen ook naar me pb-en hoor, dat is misschien makkelijker , het zijn hele verhalen namelijk
Alice, van harte gefeliciteerd! Hartstikke leuk! Nijn, mooie foto, leuk hè, als je buik zo gaat groeien. Kim, succes met je echo. Lekker hoor, weer babykijken. Oooh, nu ik die zwangerschapsverhalen lees, mis ik het heel erg hoor! Het is zo bijzonder om zwanger te zijn. Maar die kleine is natuurlijk hartstikke leuk! Ze ligt nu lekker te slapen, denk dat ze met een uurtje wel weer wakker wordt. Zit nu even lekker op de bank met de tv aan. Huisje is aan kant, ovenschaal staat klaar dus kan vanavond zo warm gemaakt worden. Vanavond weer kraamvisite, verbaasd me echt hoe lang dat blijft doorlopen. Kan alle kleertjes niet eens meer kwijt hihi, ze is verschrikkelijk verwend!
Oh ja, over een week of twee laat ik een spiraaltje plaatsen. Helaas is nog een kleintje geen optie voor ons zolang ik nog studeer, dus dan maar weer aan de anticonceptie. Vind het wel een beetje eng!
@sweetbel Leuk wat van je te horen. Mooi dat alles ook goed gaat met de kleine meid Geniet nog lekker even van je kraamvisites.
@ Sweet, thanks voor de felicitaties!! Ja, lang he al die kraamvisite?! Maar wel heel leuk en een berg kleding dus @ Nijn, ik ga op een rustig momentje even lezen
@alice @sweet Kan ik me voorstellen meid. Maar komt zeker goed. En heel verstandig om te doen ivm je studie.
@ Sweet, spannend een spiraal..... voorheen had je de nuva-ring toch? Of vergis ik me.... Ik durf geen spiraal te laten zetten straks...weet ook niet wat ik dan moet gaan doen hoor, want ik ben zo blij dat ik geen pil meer hoef te slikken!!
Hey meiden, Echo was helemaal goed,de kleine meid was weer eigenwijs hihi.De hele tijd met haar handje bij het gezichtje en lekker lenig zijn met de beentjes die lagen helemaal bij het hoofdje. Ze is nu 23 cm en 349 gram,ze wouden bij het hartje kijken maar ze was een beetje drukDaarvoor had ik net gegeten dus ik wist genoegHet is wel gelukt en morgen heb ik controle bij de gyn.