@alice: GEFELICITEERD!! super gaaf! sinds wanneer weet je het al? @kim: super dat de echo goed was, hihi leuk zo een druk meisje in je buik he hier het hele weekend flink moeten werken pffff ben nu kapot, vandaag gelukkig vrije dag gehad!
@naomi He ik had toch wel gedacht dat jij als eerste met een tweede zou komen Raar he hoe dingen soms lopen zoals met je werk.
@nijn: ja ach er zit helaas niets anders op voor ons maar het geeft ons ook weer wat meer tijd voor een nieuwe auto en huis te kopen hihihi. hebben al iets heel moois gezien! en ook niet echt duur hihi. ik moet het met mn ventje nog overleggen maar ik wil over iets meer als een jaar er weer voor gaan (uitgerekende datum dan na juli 2012) dan hoef ik niet meer zo lang te wachten haha. en ben ik toch klaar met school.
@ Naomi, heerlijk dat je een dagje vrij had!! En inderdaad zoals je zegt, nu meer tijd om een huisje te zoeken, school af te maken etc. Leuk dat je een nieuw huisje hebt gespot!! En thanks voor de felicitaties
Goeie deal! Maar ik denk dat je mannetje het prima vind aangezien hij het eerder ook goed vond. Voordat je studie er tussendoor kwam. En een auto en huis kopen is ook belangrijk. Zo los jet het dus mooi op
ja dan heb ik in ieder geval iets om naar toe te leven he haha. binnen 2 maanden moet er een nieuwe auto zijn, zal zo het huisje hier eens weg zetten via link!
Huis te koop: Flintdijk 251 4706 JZ Roosendaal - Foto's [funda] dit huisje vind ik erg leuk! de keuken is niet geweldig maar voor de rest top vind ik
@ Naomi, wauw, dat is zeker een mooi huisje zeg!!! En prima betaalbaar!!! O, ik moet eigenlijk snel eten gaan koken....mijn mannetje is al onderweg naar huis...
hihi fijn dat het hier ook in de smaak valt ik denk dat we gewoon eens een 1e bezichtiging moeten gaan doen het is in het echt vaak toch wat anders hihi. kookse! hier staat de hache nog lekker te pruttelen, nog een half uur dan is ie klaar ongeveer!
@naomi O leuk huisje zeg. Super! Mooie prijs ook. De keuken is niet heel mooi, maar ook niet foeilelijk, dus goed te doen, mocht je niet meteen een nieuwe keuken nemen. @alice Succes met koken!
@alice: wow meis, ik weet niet wat ik ineens zie... Gefeliciteerd hoor! Wat heerlijk dat iets wat je zo graag wilt, ook gewoon gaat gebeuren. Spannend. @kim: fijn dat de echo goed was! @naomi: dat is een leuk huis zeg, mooie badkamer ook, en volgens mij best ruim allemaal als ik het zo zie. Ik ben benieuwd of je al een bezichtiging gepland hebt Joepie, vandaag 5 weken! Net lesje bodystep gedaan, af en toe wat steekjes, maar dat kwam volgens mij van het eten dat ik een beetje te kort voor het sporten naar binnen had gewerkt... Verder voel ik nog niks eigenlijk.
@Naomi, Leuk huisje! Hoef je idd niet zo heel veel aan te doen.. en voor dat geld, kan het je het leuk opknappen!! @Kim, Heel fijn dat je 20 wkn echo goed is. Hier aan het werk.. pff wordt wel rustig al.. dus saai! Maar bijna alweer weekend, haha..
Goede morgen meiden Naomi: Leuk huisje en inderdaad de prijs is ook om te doen. Ben inderdaad ook benieuwd of de eerste bezichtiging al gepland staan Kim: Fijn dat de 20weken echo goed was!! Hoe is het met je zus? Daar begint het al op te schieten!! Alice: Gefeliciteerd meisje met je zwangerschap!! Ik ben alleen wel een beetje jaloers Wil ook zo graag Maar hoe voel je je? En nu wordt het huisje wel heel erg krap (Ben samen met Pindakoek de enigste die hier in het forum niet zwanger zijn of net een kindje hebben ) (*snik* ) Hier: Al druk bezig met de keuken. Van 1 kant zijn de kastjes en lades geschuurd en van de 2 bovenkastjes staat de binnenkant in de grondverf en van de 2 lades de binnenkant en het voorfront. Dus we hebben al iets gedaan Nog maar een heleboel te gaan en met zulk weer schiet het schuren niet op, dus zonnetje KOM NOU!!!! Liefs vanaf hier
Hee meiden, Mijn tweede zwangerschap is helaas geëindigd in een miskraam. Hoop voor jullie alle goeds! Ik ben niet zoveel meer op ZP. Liefs Rosa
@ Elja, thanks voor de felicitaties!! En al 5 weekjes vandaag Hopelijk blijf je jezelf lekker fit voelen @ T84, toch veel 'plezier' op je werk toegewenst! @ Remmar, de keuken schiet al op dus! Alleen handig schuur-weer is het niet nee Thanks voor de felicitaties!! Je zit bijna op de 11e keer toch? Zou echt heel leuk zijn om ook samen zwanger te zijn!! Jullie tijd komt vast snel!! Ik duim @ Rosa, ow wat erg!! Heel veel sterkte toegewenst Hier vandaag echt beroerd opgestaan, hoofdpijn & keelpijn, gewoon niet fit . Net nog even wat geslapen, maar het lijkt er alleen maar erger op te worden. Maar ik ben eigenlijk wel blij met het weer....eindelijk weer afkoelen en minder misselijk als het niet zo warm is!!