Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja das waar. Vorig jaar om deze tijd was ik ook super misselijk en toen was het idd bloedheet steeds.
    Leuk hoor dat ie het zo goed doet met brood. Ryan zal het volgens mij ook super vinden, maar wacht nog even.
    Heeft hij al tandjes?
    Lekker een suf dagje.. nou ik heb hier ook een suffe dag op mijn werk.. nu ben ik nog samen met een collega, maar vanaf volgende week ben ik voor 2 wkn helemaal alleen, nou das is me toch suf!! Pfff... ;)

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, 2 weken helemaal alleen?? Mmmm, dat is echt niet gezellig nee....
    Zoonlief heeft nog geen tandjes, nog eens niet in aantocht denk ik ;). Hij sabbelt gewoon op het brood en dan lost dat wel op in zijn mond en hij maakt sinds vorige week ook wat kauwbewegingen en krijgt het goed weg hoor. We moesten trouwens bruin brood nemen van het cb, volkoren is nog te zwaar en ook geen zaadjes / pitjes / noten natuurlijk. Dus nu krijgt meneertje zijn eigen halve brood, hihi...

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: super dat jullie ventje al zo goed broog eet!
    isabel eet korstjes heeeel goed en vind ze echt heerlijk, misschien vanmiddag ook maar stukjes brood gaan proberen.

@remmar: super van stan! en hopelijk heb je geen griepje maar een beebje hihi ;)

@T84: leuk dat Ryan het babyzwemmen zo leuk vind :)
    ik ga volgende week met een vriendin in haar kindje (1 jaar) lekker zwemmen.

hier van het weekend geen puf gehad om achter de pc te zitten.
    Isabel heeft van vrijdag op zaterdag slecht geslapen ze was om 5 uur wakker en ging niet meer slapen, en van zaterdag op zondag was ik elke keer 3 kwartier bezig met haar in slaap te krijgen en dan sliep ze weer een half uurtje, om 5 uur sochtends is ze toen eindelijk in slaap gevallen. vannacht heeft ze gelukkig wel goed geslapen!
    de reden: tandjes :(
    ze had 38,5 koorts en echt heeeel veel pijn, heb op een gegeven moment snachts gewoon mee zitten janken ik was helemaal op en vond het zo zielig voor haar!
    ze is ook nog behoorlijk verkouden, er komen constant grote groene snottebellen uit haar neus bah bah.

4. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ow wat vervelend voor Isabel zeg.. die stomme tandjes ook! Smeer je er wel wat op? Hoop dat ze snel doorkomen en dan de pijn weg is..

@Alice, Ja 2 weken helemaal alleen, suf he!
    Ah grappig zijn eigen halfje brood.. maar moet toch ook licht bruin brood zijn ofzo?

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, heerlijk dat Isabel het ook al zo goed doet op het brood! Smeer jij er trouwens iets op? Zo ja, wat?
    Oooo, maar wat lees ik nu...zo'n last gehad van haar tandjes! Wat zielig!!! Mmm, en mama moest ook mee huilen, erg is het dan he? Je hebt geloof ik iets van dentinox ofzo wat je op het tandvlees kan doen? Ik weet het eigenlijk niet, want zoontje lief hier heeft nog geen tandjes....

@ T84, ja het moet bruin brood zijn, licht bruin mag ook, als het maar tarwe is, geen volkoren. Wit zal ook vast wel mogen, geen idee eigenlijk...maar het is denk ik wel zo goed om ze meteen iets gezonds aan te leren ;)

Mannetje hier geeft af en toe een schreeuw uit de box en speelt dan rustig weer verder....maf hoor...hij huilt echt bijna nooit! Misschien heeft hij een beurse plek ofzo van het rollen en dat hij daar dan af en toe op komt en een gil geeft....geen idee...

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @T84: ja ik smeer er dentinox op maar dat mag maar 4x per dag dus dat is niet veel.
    tandje is helaas nog lang niet door, is een boventandje nu.

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: wees blij dat hij nog geen tandjes krijgt! hopelijk heeft hij er niet zoveel last van als isabel.

ik smeer nog niets op brood, laat het haar eerst maar eens zo eten. en dan begin ik denk ik met boter:p

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    isabel heeft trouwens iets nieuws uitgevonden: de zwaartekracht hihi.
    ze heeft ontdekt dat het toch wel leuk is om elke keer tutje en andere dingen op de grond te laten vallen:p

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, arm schaapje, hopelijk komt het tandje toch snel door!
    Hier ook nog niets op brood, denk dat we als hij echt een snee eet, dat we er dan lichtjes wat margarine op gaan smeren.
    Hier ook iemand die dol is op de zwaartekracht, vooral speelgoed gooien en het liefst uit de box vindt hij prachtig ;)

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    haha grappig is dat he als ze allen eruit gaan gooien ;) en jij kunt het vervolgens weer gaan oprapen hihi.

isabel doet vandaag niets anders dan rondjes draaien:p
    dan ligt ze op haar buik en dan gaat ze draaien en draaien en draaien hahah zo kan ze wel alles zien!

11. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo, haar boventandje al.. wow dat gaat snel! Hopelijk is de pijn snel voorbij.. Haha leuk, dat ze dat ontdekt heeft. Ryan doet dat met zijn speen soms..

@alice, ow ok.. als het maar tarwe is dus. Nee geen witbrood idd, gelijk gezond leren eten vind ik.
    Ryan heeft dat ook wel is.. en dan ga ik kijken en speelt ie idd verder..

Ik had Ryan van de week een berenkoekje gegeven. hij vond het heerlijk.. zal zo een foto plaatsen.

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi wat een heerlijk stoer ventje om te zien :D
    zulke koeken kan ik isabel niet echt geven want die bijt er gelijk stukken af met die 2 tanden van haar hihi.

ja het gaat inderdaad snel, nu al een boventandje in aantocht pffff. nog ff dan kruipt ze en gaat ze staan!

13. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja Ryan heeft nog geen tandjes.. tenminste nog niet door.. was wel grappig.. hij likte eraan.. leek net een ijsje! Had ook een filmpje gemaakt. hihi..

Ja gaat snel he!! Ryan ook, die wil ook van alles al..

14. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Wat wordt er vandaag veel gekletst.
    Hier is het nu wel droog, maar de lucht is gewoon grijs en moet het licht in huis gewoon aan, dus zal zo wel weer beginnen.

Mijn ei was 2 dagen eerder dan dat de banner aangaf. Deze keer dus een cyclus van 27 ipv 29.
    En heb er zelf niet zo'n goed gevoel over. Mn norsten zijn minder pijnlijk en de krampen zijn weer terug :x

Wij hebben inderdaad een bedzeiltje op het bed van Stan gelegd en verder heb ik mijn oude dekbed bij mijn ouders vandaan meegenomen.
    Hebben mn neefje en nichtje ook gebruikt toen ze zindelijk begonnen te worden.
    Dus heb 2 zomerdekbedden en een winterdeel en verder 3 hoeslakens en 4 dekbedovertrekken ;)
    Dus lijkt me stug dat het Stan lukt om dit allemaal in 1 nacht nat te krijgen ;)

T84: Tjonge wat een stoere vent is het al geworden! :$
    Het echt baby zijn is er zo snel vanaf :(

Zwaartekracht: Ja dat vinden ze een heel leuk spelletje en vooral als je het speelgoed elke keer terug geeft ;)

Tandjes krijgen: Wij hadden destijds 2x een bijtring die je koud kon laten worden in de koelkast. Stan heeft er zo in gebeten dat we ze nadat hij de tandjes had weg hebben kunnen gooien ;)

Pff... er is zoveel gekletst dat ik vast iets ben vergeten :(
    Sorry daarvoor!!

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, het is verbazingwekkend wat voor bewegingen ze uitvoeren om maar van plaats te veranderen, hihi...

@ T84, Ryan is lekker aan het smullen zo te zien!! Ik hoor wel vaker over berekoekjes, maar heb ze nog nooit bij de super / drogist kunnen spotten... van welk merk zijn ze?? En voor welke leeftijd?

Zoonlief hier is nog niet echt toe aan staan o.i.d, zitten probeert hij wel. Staan proberen we ook zo lang mogelijk te vermijden op advies van de fysio zodat hij eerst al zijn andere vermogens kan ontwikkelen.
    Hij is wel druk met 'kruipen', hij zet zijn knieƫn en soms zijn voeten onder zijn kont en drukt zich dan zo op. Alleen duwt hij zich niet tegelijkertijd af op zijn armen, maar gaat juist net leunen op zijn schouders / bolletje, niet echt effectief dus ;), lijkt net alsof hij dan een koprol gaat maken, hihi...
    Soms duwt hij zich wel af op zijn armen, maar dan komt zijn kontje weer niet mee....ben benieuwd wanneer hij gaat snappen dat je toch echt zowel je boven- als je onderlijf tegelijkertijd moet gaan gebruiken :)

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Remmar, jij kunt vooruit met je beddengoed ;)
    Zo'n koelkastbijtring wil ik ook nog, we hebben er nu eentje die je kunt koelen, maar die is niet zo stevig, dus ik moet straks toch echt iets van hard plastic voor de kleine man hebben.
    Gezellig toch, al dat geklets vandaag ;), hihihi....
    Mmmm, hoop dan toch dat je over 4 daagjes positief test... In welke ronde zit je nu eigenlijk?

17. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb idd voor Ryan ook een bijtring gekocht.. die kan ik ook koelen.
    Dat idd een hoop beddengoed, kan je wel ff mee vooruit.
    Nou hier is het nog geen moment droog geweest..
    Ik hoop ook nog dat je positief gaat testen meid!
    Alice, de berenkoekjes heb ik bij de Ah gekocht, ze zijn van nutricia bambix en zijn vanaf 6mnd.
    Wat leuk dat hij dat probeert, zo grappig om te zien hoe ze alles ontdekken. Ryan rolt dan naar zijn buik en wil dus ook vooruit komen.. nou lijkt wel een spartelende vis op het droge, haha! Hij heeft idd nog niet de connectie door.. maar hij wil het zo graag.. en dan komen er soms geluiden uit.. Haha!

Zeker gezellig het geklets vandaag!

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: hihi lol, leuk he dat ze proberen te kruipen maar ze snappen het nog lang niet:p

@remmar: zo een koelbijtring hebben wij ook, maar isabel houd hem echt niet vast als hij koud is haha.

hier net gegeten, isabel heeft 1/2 boterham op :D ze vond het heerlijk en het ging ook best goed! ze pakte zelf een stukje en stopte het in haar mondje :)

19. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Alice: Dit is ronde 10 alweer!! :(
    Bijna alweer een jaar bezig voor een tweede dreumes.

Het duurde bij Stan ook heel lang voordat hij ging kruipen ;)
    Hij rolde gewoon om en om op zijn zij en dat ging sneller als kruipen ;)
    En toen die het kruipen doorhad ging het heel snel naar staan en lopen. Maar dat was pas met 19 maanden :$
    Die van ons vond het wel prima zo.

Zo de kleine man maar even aankleden. Loopt nog steeds in zijn pyama :)
    Dan even een uurtje op verjaardag, snel naar de bouwmarkt verf kopen, dan de kleine man nog even het bed in en dan kunnen wij nog wat doen in de keuken.

Deel Deze Pagina