Ah wat een leuke foto's Naomi.. wordt ook al een echt dametje!! Hihi.. Sinds wanneer heb jij haar in een kinderstoel?
@ T84, dan moet ik toch nog eens goed gaan snuffelen bij onze AH hier... @ Naomi, knap van Isabel! Gezellige fotootjes van je kleine meid @ Remmar, dan is het volgende ronde (nr. 11 ) toch echt zeker weten raak Hier flink gepoetst, moet alleen nog wat stoffen en dan is heel het huis klaar . Verveel me ondertussen alleen echt te pletter!!!! Blegh, wat ben ik blij als ik weer kan gaan werken ofzo....
@Alice, het is best een grote ah, weet niet of het daar aan ligt.. Wel lekker dat alles weer schoon is.. alleen zo jammer dat het snel weer vies wordt, haha!! Zal nog wel ff duren voordat je weer gaat werken, na deze zwangerschap weer?
@T84: ze zit nu een maandje in de stoel ongeveer, eerst met nog een handdoek ervoor want ze ging voorover hangen.
@Naomi, aha. Zit eraan te denken om voor Ryan er ook 1 te kopen. Als ik hem eten geef, dan zit hij in zijn wippertje.. niet echt optimaal..
@ Naomi, je hebt de stokke toch? Daar heb je ook 'gordeltjes' voor, wij klikken onze zoon erin vast, want die wil alle kanten op als hij er in zit. Hij zit er denk ik 2 weekjes ofzo in nu. @ T84, hmmm, wij hebben niet zo'n heel grote AH inderdaad... Kinderstoel is inderdaad makkelijk, onze vent zit er nu zo'n 2 weekjes in, daarvoor hadden we wel de Newborn-set en zat hij tenminste wel stil met zijn hapjes, dat is in het wippertje wel anders Ja, na deze zwangerschap pas weer werken, eerst even deze zwangerschap lichamelijk goed doorkomen en verhuizen, daarna weer lekker aan de gang!!!
@Alice, misschien daarom, maar denk wel dat het in het standaard assortiment zit. Zal zo een foto plaatsen, dan weet je waarnaar je moet kijken, scheelt weer. En al een leuk huisje gespot?
ja we hebben de stokke, ze zit nu prima hoor ze is wat aangekomen hihi. ik wil het zonder gordeltje proberen, ze kunnen er toch niet uit.
Trouwens welke maat luiers gebruiken julli? Ryan heeft nu maat 3, maar heb het gevoel dat ze wat krapper gaan worden. Nu is er een aanbieding bij de ah voor 3 pakken pampers.. zit te twijfelen welke maat te halen.. denk dan misschien nog 1 pak maat 3 en 2 pakken maat 4. Bekijk bijlage 167861
Ja denk ook dat ik deze keer toch maar 3 pakken maat 3 nog neem en daarna wel verder kijk hoe of wat..
@T84, jazeker! 2 huisjes gespot, straks bellen voor een bezichtiging Thanks voor de foto!!! Ik zat steeds te zoeken naar iets in een liga-doos zeg maar. Nu weet ik waar ik naar op zoek moet Mijn ventje zit in maat 4, past hem op dit moment perfect, denk dat hij daar ook al wel zeker 4 weken in zit trouwens... Ryan is toch ook best flink? Die van ons namelijk niet zo, ik zou toch een maatje 4 erbij nemen denk ik.... Enne, jaaaaa nieuwe dag!!! @ Naomi, nou bij onze zoon durf ik het echt niet zonder gordels, die beweegt zich alle kanten op. En ik zou niet te hard roepen dat ze er niet uit kunnen vallen, zoontje van mijn vriendin knotste er helaas wel uit.... @ Sweet, hoi!!! Hoe gaat het met je? Zo, vanochtend al een grote wandeling met de hondjes gemaakt, opgeruimd en de kleine man in bad gehad. En nu maar weer eens verzinnen wat ik ga doen. Het is gewoon bijna frustrerend om vrij te zijn.... Ik sta elke dag samen met mijn man om 6u op om ritme te houden en gezellig met hem te ontbijten, we zitten altijd minstens 20 minuten aan tafel, gezellig met ons zoontje erbij, dus dat wil ik niet missen. Maar de dag duurt daarna zo lang, want hij is altijd pas tussen 18.45u en 19.00u thuis. Ondertussen is het huis wel schoon..... dus... wie heeft er anti-verveel-tips
Ja Ryan is idd ook best flink.. dus haal denk ook maat 4 erbij. Vanmorgen kinderstoel besteld voor hem, denk dat ie het helemaal geweldig vind! Leuk, 2 huisjes gespot!! Ja dan duurt de dag nog lang. Hier nu ook hoor, op mijn werk.. de tijd kruipt voorbij.. pff. Zit eigenlijk liever thuis, kan ik tenminste nog iets doen, hihi! Anti- verveel tips, uhmz.. dat is lastig.. naar de stad gaan. Kinderboederij, als het weer een beetje meezit tenminste..
@ T84, o leuk!!! Welke kinderstoel heb je? Ons mannetje was eind juni / begin juli 67cm en 7.5kg en zat toen al in maatje 4. (Even ter vergelijking voor Ryan ). Kinderboerderij is inderdaad wel leuk , zit ook wel op een loopbare afstand vanaf hier , thanks! Zo, nu de makelaar eens even bellen
Morning! T84, stom hè, als het zo stil is op het werk. Ik heb daar ook een hekel aan, tijd gaat dan zo langzaam! Sterkte! Alice, wow, wat heb je al veel gedaan! Lekker hoor, maar je hebt inderdaad een lange dag. Kinderboerderij is leuk! Waar ga je Huizen kijken? Baby heeft vannacht voor het eerst op haar eigen kamer geslapen. Ik vond het vervelender dan zij, ik was de enige in tranen hihi. Ze ligt nu weer lekker te slapen. Ik ga nu proberen te kolven, we gaan vanavond tennissen en dan moet m'n meisje wel eten natuurlijk! Oh, ze was gisteren op het cb weer gemeten, 59 cm en 5115 gram! Het gaat zo hard...