Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Alice. we hebben de koelstra dino. Deze kan ook op verschillende rugstanden, dus kan hij er goed aan wennen.
    Leuk, hoop dat het weer droog blijft. Hier is het voor de verandering droog al de hele ochtend.
    @Sweet, ja ik haat het ook altijd! Maar helaas elk jaar hetzelfde..
    Het gaat idd heel hard.. voor jehet weet zijn ze de deur uit, haha..
    Wat goed dat ze op dr eigen kamertje heeft geslapen..

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: oww, in de winkel was gezegd dat kinderen er echt niet uit kunnen vallen!
    Isabel zit gelukkig redelijk stil, maar zal het even in de gaten houden of zo een gordeltje misschien echt niet nodig is.

@sweet: ja de tijd gaat hard he! heeft ze het goed gedaan, de 1e keer op eigen kamertje?
    is inderdaad een moeilijk moment hoor. Isabel is met 2 of 3 maanden pas naar eigen kamer gegaan, vond het te koud voor haar daar namelijk en om nou de hele nacht te stoken terwijl het op onze kamer wel te doen is vind ik zonde hihi.

hier net uit bed hihi heerlijk!
    vanavond werken en morgen ochtend en avond pfff.
    dan weer 2 dagen vrij hihi.

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sweet, dat is al snel op het eigen kamertje. Die van ons ging pas na 3 maanden omdat hij niet meer in de wieg pastte, hihi...maar ik vond het ook oooo zo moeilijk! Ik heb bijna niet kunnen slapen toen en bleef maar kijken of hij nog wel ademde etc. ;)
    Leuk, lekker tennissen!!!

@ T84, hahaha, voor je het weet de deur uit ;), ooo, dat klinkt wel heel erg, hihihi...
    Ik ga je stoel eens even googlen, ik ken hem niet :)

@ Naomi, tja, het is dan ook wel echt een heel bewegelijk kereltje, maar het is zo eng als ze er uit donderen... Maar als het goed gaat met Isabel, dan gaat het goed toch?
    Ow, lekker uitgeslapen dus :) Ow, maar je moet ook wel veel werken lees ik...

Yes, we hebben 2 bezichtigingen staan, heb er zoooo'n zin in om weer eens huisjes te gaan spotten :)
    En ben nu heerlijk aan het koken voor vanavond, daar kom ik de dag wel even mee door :)

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    leuk 2 huisjes bekijken :)

wij gaan donderdag!! we hebben al hele plannen uitbedacht haha.

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, ik ben benieuwd wat jullie gaan doen!!! Was ook echt zo'n tof huisje!!! Hebben jullie op dit moment koop of huur?

6. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Naomi, ben ook benieuwd wat jullie doen als je het huisje gezien hebt!
    @alice, spannend jullie ook een bezichtiging.. Staat jullie huidige huis nog te koop?

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: we hebben nu ook een koophuis, we hebben 1,5 jaar geleden heel de beneden verdieping verbouwd en daarvoor de bovenverdieping hihi.
    we weten al helemaal precies om we het willen gaan doen in dat huis, en we hebben het nog eens niet gezien ahah.

mijn vader is er al eens binnen geweest een half jaar geleden met mijn zus. die hebben uiteindelijk een ander huis gekocht, zou wel grappig zijn als wij deze nu kopen!.

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, hahahaha, dat zou wel grappig zijn inderdaad!!!! Heb het net nog eens bekeken in je link, echt leuk huisje!

@ T84, onze huidige huis staat ook nog te koop, maar we moeten gewoon echt een ander, dus tja, straks misschien toch 2 huizen dan.

9. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Naomi, ja dat zou idd grappig zijn!
    @ Alice, aha ok. Jullie willen toch ook naar ander deel van nederland verhuizen toch?

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, jups we gaan terug naar het dorpje waar ik vandaan kom, maar mijn man heeft zijn werk daar zo'n ruim 140m daar vandaan, dus we zullen toch aan 2 huizen moeten, maar dan wel liever 1 huur en 1 koop...

11. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja idd..

Zo pff. verveel me te pletter! Vakantietijd op het werk is niet leuk!

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ben blij dat ik altijd werk genoeg heb hihi. ik verveel me nooit, is geen tijd voor:p

13. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Nee normaal heb ik dat ook niet, maar nu ben ik de enigste en is iedereen met vakanite, dus vandaar niks te doen. Werk op een universiteit dus is ook vakantieperiode.. maar nog 3 weekjes dan ben ik ook vrij!

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    oww lekker!! wat voor werk doe je dan precies?

hier geen vakanties meer gepland staan, misschien dat ik tussen kerst en oud en nieuw doe, dan is mn ventje ook vrij hihi.

15. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedemiddag meiden:D

Zo wat kletsen jullie veel zeg!!

Zag een paar hele leuke en lieve foto's voorbij komen:D

Naomi en Alice,leuk hoor huizen bezichtigen!!

T84,ja het is niet leuk als het zo stil is op je werk!

*Zwaait naar Sweetbel,Nijntje,Remmar,Elja*:)

Hier is alles goed zit alweer over 21 weken heen,en pff wat is de kleine meid toch druk:$
    Vanmorgen even geluisterd met de angelsound maar ze had er niet echt veel zin in want kon haar bijna niet vinden;)
    Uiteindelijk toch het hartje gehoord en ze zat flink te duwen :p
    Maar naar vriendlief wilt ze nog niet echt komen want zodra hij thuis komt is ze bijna de hele avond stil hihi:)

En nu wachten op een wehkamp pakketje ze komen tussen 12.00 en 18.00 pff.

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @kim: jeetje wat vliegt de tijd toch he!
    hihi leuk zo een klein druk mensje in je buik:p

17. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Naomi, ik werk voor een hoogleraar van een sectie Industriele microbiologie..
    Met kerst ben ik ook vrij, dan gaan we naar de fam. in Engeland..

@Kim, fijn te horen dat het goed gaat! Lekker genieten van je baby in je buik!!

18. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Naomi,jaa gaat veel te hard.

Wat goed van je trouwens dat je bezig bent met afvallen had het gelezen!

T84,Gezellig zeg met kerst naar familie in Engeland!

Genieten doe ik zeker,als de flinke ongi krampen ook is een dagje weg bleven hihi Dit kon bandenpijn zijn had het gevraagd aan de gyn vind het namelijk erg vervelend en af en toe ook erg pijnlijk.

Pakketje is net een paar minuten geleden binnen gekomen dan kan ik zo mooi een beetje rustig aan gaan beginnen in de logeerkamer het is nog steeds een bende nooit opgeruimd meer sinds de verhuizing eigenlijk Oepsie!:)Alleen maar dingen bij gekomen;)

En wil voor 11 augustus alles klaar hebben aangezien we dan hier een intake hebben met de kraamzorg.
    Moet me vriend nog even laten regelen met zijn werk dat hij later is op 11 augustus ze komt hier al om 8.30 lekker vroeg dus en vriend begint om 9.45 dat gaat hij niet redden.

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @kim: ja ben al 2,2 kilo kwijt hahaha.
    zoals verwacht stopt het nu weer, hopelijk val ik snel nog wat af want pffff voel me alles behalve prettig zo ;)

@T84: ow leuk weer naar engeland :D

20. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @naomi, zo das goed en snel. Hoe doe je dat?

Deel Deze Pagina