Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @T84: we hebben ons eetpatroon aangepast ;) maken nu een weekplanning met wat we eten met veel groente en daar mag ik niet vanaf wijken. verder hebben we geen snoep, koek en chips in huis maar wel veel fruit hihi.

2. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Goed hoor!!

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Kim, 21 weken alweer voorbij....voordat je het weet is ze er al!!!
    Hebben jullie eigenlijk al een naam voor de kleine dame?

@ T84, vervelen op je werk is denk ik inderdaad nog erger dan vervelen thuis!

@ Naomi, knap hoor!!! Als nr. 2 er is wil ik ook echt even gaan werken aan mijn lichaamsgewicht....zat 5.5kg van mijn startgewicht af, dus ik was weer bijna de oude na de zwangerschap, maar ja, nu komt er weer een beebje en zit er alweer zo'n 3kg aan....Hopelijk word ik niet weer zo zwaar als bij mijn zoontje, maar dat kan haast niet volgens de vk omdat ik nu nog een klein vetopslagje op m'n heupen heb en dat niet meer opnieuw aangelegd hoeft te worden ;)

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Net even op de bank in slaap gevallen, pfffff, dat was niet echt fijn....werd helemaal stijf wakker en lag onder het open raam, dus ook niet echt fijn voor je longen... Ach ja, ik zal het wel nodig hebben gehad ;)

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: ik zit er 7kg boven nu! en dan was ik al te zwaar......
    ik was niet veel aangekomen tijdens de zwangerschap maar er gaat nu ook gewoon niets meer eraf dat is balen!

lekker hoor een dutje doen ;) onder het raam is minder..

6. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Naomi,dat is vind ik knap hoor,het kan beter iets te langzaam gaan dan veel te snel.

Alice,denk inderdaad ook dat je het even nodig hebt gehad!

Ja we hebben al een naam,die houden we natuurlijk nog geheim tot ze geboren is.

Hoe is het met de kleine van jullie?

Gewicht,ik ben vorige week woensdag pas de eerste 2 kilo aangekomen de rest tot nu toe afgevallen.

Als de kleine hier ook geboren is wil ik ook weer gaan beginnen met afvallen maar eerst rustig aan doen natuurlijk hihi.

Pff hier druk bezig in de logeerkamer weet niet meer waar ik verder moet haha.

Nu eerst even rustig zitten en wat eten en dan nog eventjes er tegen aan.

En ondertussen even de katten in de gaten houden die vinden de logeerkamer ook erg leuk:D:p

7. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Schrik me rot hier!!

Hoor ineens een hele harde knal!Dat is de 3 de keer al vandaag:x
    En waar het vandaan komt geen idee:(

8. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ow raar die harde knal.. zomaar?
    Succes verder met opruimen!

Was in totaal 18 kilo aangekomen. Ik ben nog ongeveer 5 kilo boven mijn oude gewicht, merk nu wel dat het beter wordt. Maar dat vel slinkt nog niet echt..

Een tukkie is lekker, alleen niet onder een open raam.. goed je nek blijven bewegen dan wordt ie niet stijf.

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    meiden weten jullie nog leuke cadeautjes voor mannen?
    mn man wordt 30 in november en heb net en topic gelezen om dan 30 cadeaus te geven, vind ik een erg gaaf idee maar wat kun je in godsnaam allemaal geven?? ideen??

10. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Leuk idee! Allemaal kleine dingetjes in een mand.. deo's, douchegel dat soort dingen als opvulling.. en dan een paar echt kado's erin ofzo?

Nou meiden ik ga naar huis, ga Ryan ophalen!!
    Doei!!

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja zoiets inderdaad maar die kleine dingen zijn moeilijk haha

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, ik heb ook zo'n moeite om iets voor mijn man te kopen, hij is deze maand nog jarig, dus ik heb eigenlijk alleen maar deze week nog iets om te verzinnen..... Ik denk dat ik een broodbakmachine ga kopen, kan ik lekker verse broodjes voor hem bakken als hij naar het werk gaat ;)

@ Kim, knallen? Vaag....
    Goed bezig geweest met de logeerkamer dus!!
    Leuk dat je de naam al hebt!!! Wij zijn er ook al uit. De kleine hier doet het vast goed, ik voel al regelmatig wat plopjes :D

@ T84, lekker naar je kleine mannetje toe, lekker knuffelen!!!!

Pfff, na mijn dutje is het er allemaal niet veel beter op geworden, heb eigenlijk alleen nog maar op de bank gelegen en wat gelezen...luie ik ;)

13. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

He meiden,
    Ik zwaai alleen even.
    Heb het heel druk.
    Reageer binnenkort weer op iedereen!

14. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Naomi, ja das waar de kleine dingen zijn het moeilijkst.. uhmz.. sokken, boxers, deo, douchegel, cremetje,foto van jou en isabel in lijstje verder moet ik ff denken, haha..
    @Nijn, he meid, alles goed?

Zo hier weer een verveeldagje aangebroken.. gelukkig de laatste van deze week..
    Ik en vriendlief hebben vandaag alweer 6 jaar!! hihi..

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, druk dus!! Hopelijk is het snel wat relaxter allemaal.

@ T84, gelukkig maar het laatste verveeldagje, enne gefeliciteerd voor jou en je vriend!!!

Zo, vandaag alweer lekker bezig geweest, grote wandeling met de hondjes, naar de AH geweest (geen berenkoekjes helaas :( ), stof gezogen, wasje gedraaid en vaatwasser in- en uitgeladen....al het werk voor vandaag zit er alweer op....ik kruip maar weer in mijn boekje zo denk ik...

16. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Dank je! ;)

Zo lekker actief geweest al vanmorgen. Ow jammer.. heb je nog een andere ah in de buurt? Kruidvat heeft ze misschien ook wel.. maar dat weet ik niet zeker.

Wat een stilte hier vandaag!!

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, ja het is inderdaad stil!!! Allemaal van het zonnetje aan het genieten denk ik ;)
    Ik ga de Etos en de Kruidvat ook nog eens binnen, want ik wil ze hebben!!! ;)

De kleine ligt hier lekker op het kleed te spelen, gezellig ventje :)

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    pffff ben me net helemaal rot geschrokken!

ik was mn hond aan het aaien, die ging op zn rug liggen zie ik vlakbij zijn pieleke een giga bult zitten!! hij is gecastreerd dus zn ballen konden het niet zijn, na een minuutje was het opeens weer weg maar pff dat was wel ff schrikken zeg. dacht gelijk het ergste!

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, vaag zeg dat je hond opeens een bult had en dat die weer weg ging..... Hopelijk gaat nu alles goed!
    Succes met het huisje bezichtigen! Hoe laat ga je? Ik ben zooo benieuwd!!!

Hier met rugpijn opgestaan :(, had het al sinds maandag eigenlijk omdat ik de maxi cosi opgetild had. (dat mag ik niet i.v.m de bekkeninstabiliteit). Nu zei mijn bekken dus 'krak' en ik dacht dat het wel mee viel, maar het wordt met de dag vervelender :(..... Hoop echt dat dit de toppiek was en morgen mijn rugje weer wat soepeler wordt!

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: he bah vervelend van je rug!!

een kennis van me denkt dat het het zwellichaam was (vieze hond)

wij gaan vanavond om 19.00 uur pas kijken.

Deel Deze Pagina