Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Naomi, spannend vanavond!!

@Alice, ow das vervelend zeg, hoop dat het snel weer weg is.
    Ik vind trouwens maar een onhandig worden die maxi cosi, je tilt je een breuk.. en het wordt ook geen gezicht meer.. ryan zijn voetjes steken al uit, en boven nog maar klein beetje over..haha

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @T84: ja klopt onhandig he, het wordt hartstikke zwaar en inderdaad de voetjes komen er buiten:p isabel zit met haar voetjes altijd een beetje tegen de bank van de auto omhoog hihi.

hier net ff uit mn slof geschoten hihi. de deurbel ging en dat had ik niet verwacht, mee wordt er als een debiel op het raam geklopt dus ik schrok me te pletter, doe ik open is het iemand van de tnt...... moest even tekenen voor de post van de bank.
    isabel lag boven lekker te slapen maar die werd natuurlijk wakker door het kabaal, de hond ging ook als een idioot tekeer hihi.
    dus vroeg hem of hij dat normaal vond om zo tekeer te gaan, mn dochter lag boven te slapen. ja zegt hij ik dacht dat de bel het niet deed.... de bel hoor je buiten heeeeeeel goed dus ik snap niet hoe hij het in zn hoofd haalt! heb het hem niet in dank afgenomen en denk ook niet dat hij het een 2e keer zal doen hihi.

3. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Daar ben ik weer. Er is zooooo veel gebeurt de laatste tijd dat ik niet meer langs ben geweest. Maar r is een wonder geschied want ik ben nu 6 weken zwanger. Ik had net primolut geslikt n zou bij de cyclys puregon gaan spuiten. Ik werd echter niet ongi dus deed n test, n ja hoor positief. Al 2 echo's gehad, gisteren zelfs t hartje zien kloppen. Ben helemaal in de wolken maar ook wel n beetje angstig dat t mis gaat. Ik blijf lekker positief n probeer te genieten.

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @happymarie: wauw geweldig gefeliciteerd!!!!!!!!!! :D
    ben echt heel blij voor je :D

5. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Wauw GEFELICITEERD MEIS!!:D:D

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, ow, vies hondje ;)
    Ik had hier net precies hetzelfde!!!! Ik lag alleen zelf ook even een middagtukje te doen, maar super hard en lang op de bel duwen, 2 honden over de rooie en de baby daarna gillen. Ik ben niet open gaan doen, als het de bezorger is, dan komt hij morgen maar weer....
    Spannend vanavond!!

@ Maxi cosi, ellendig ding ja... normaal zet ik hem altijd op het onderstel, maar we hadden boodschappen gedaan en manlief moest de boodschappen dus naar binnen dragen en ik dacht dat ik wel even de maxi cosi kon tillen dat stukje...niet dus :(
    We gaan binnenkort kijken voor een autostoeltje, dat is een cadeautje van opa :). Maar volgens mij mogen ze er dan pas vanaf 9 maanden in, ach we horen het in de winkel wel :)

@ Happymarie, geweldig!!!!!!!!!!!!!!! Wat een heerlijk nieuws!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!! Kom je nu weer lekker met ons meekletsen?

Vanochtend naar de stad geweest, maar niet gevonden wat ik moest hebben....wel een leuke wandeling gemaakt en dat was ook wel leuk natuurlijk. Nu nog even langzaam wakker worden na die lompe wekactie van de bel ;)

7. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@happymarie
    Gefeliciteerd!!!! Ik duim voor een heerlijke plakbaby ;)

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Happymarie, wat geweldig! Het wachten is beloond, heerlijk. Gefeliciteerd!!!

Alice. Vervelend van je bekken zeg! Hoop dat het wegtrekt.

Naomi, veel plezier vanavond, hoop dat het wat is!

Hier alles goed, meisje slaapt steeds vaker door, echt heerlijk. Verveel me alleen een beetje met die regen, dan zit een wandeling er ook niet in.. Zo maar even strijken, heb ik al 3 dagen niet gedaan, en er ligt nu een berg!

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sweet, wat lekker dat je meisje steeds beter door slaapt!! Enne, succes met de strijk!!

10. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Happy marie, wow meis wat super!! Gefeliciteerd!!!!
    @Naomi, ow irri is dat he. ik heb hier een als die aanbeld staat ie met een sjakkie (schrijf je dat zo??) in zijn mond, daarna stinkt bij mij binnen ook als ie weg is, bah!
    @Alice, lekker gewandeld. Je hebt van maxi cosi, prior nog wat, nu toevallig in de aanbieding bij babydump, is van 9 kilo of 9 maanden. En daar heb je ook slaapstand op enzo.. ik ga hem alvast bestellen van het weekend..afgeprijsd van 189,- voor 99,- scheelt weer.. en is een goede heb ik gelezen!
    @Sweet, de afgelopen 2 dagen was het hier gelukkig op een enkel buitje droog, dus heb lekker kunnen wandelen.. hoop dat het snel beter weer wordt in nl dit is natuurlijk niks, Succes met de strijk! ;)

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, thanks voor de tip van het stoeltje!!!! Ons jochie is pas 7.5kg, maar hij groeit er vanzelf in :)
    We gaan ook meteen even naar een duo-wagen, hebben er denk ik toch wel eentje nodig, want met 13 maanden zal ons zoontje nog niet lopen gok ik zo....

Net de broodbakmachine voor mijn man ingepakt, in inpakpapier paste het niet, dus ik heb maar een vuilniszak genomen en met inpakpapier er allemaal figuurtjes en tekst op geplakt. Ziet er leuk uit!!!

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Leuk Alice! Wat voor duowagen wil je? Ik vind de bugaboo donkey echt heel leuk!

Zo, heb gewoon2,5 uur staan strijken! Is nu bijna allemaal weg gelukkig. M'n moppie lag lekker op allemaal dike kleden te slapen, dat was ook wel lekker.

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sweet, ik denk dat ik een Ted & Phil wil. Die Donkey zag er in de winkel echt heel smal uit per kind zeg maar en ik wil liever achter elkaar zodat ik nog fatsoenlijk de winkel in en uit kan....
    Lekker de was weg!!!

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    goedemorgen meiden,

het huis gisteravond was erg mooi :D

ik schrok in eerste instantie wel omdat de woonkamer klein leek, maar als je al hun spullen (waaronder 4 kasten haha) weg denkt en inricht met onze eigen spullen valt het wel mee hihi.
    de keuken moet echt vervangen worden, apparatuur kunnen we nog wel gebruiken is maar 2 jaar oud. en de muur moet er voor de helft af zodat we daar een soort bar hebben en doorkijk hebben naar de woonkamer en eethoek dat is wel prettig.
    verder moet er veel geschilderd worden, vloer in ouderslaapkamer eruit en een schutting zetten in de tuin. 1 van de bomen moet er ook uit, alleen de parasolboom mag blijven staan hihi. de ketel moet ook vervangen worden. genoeg te doen dus, daarom willen we best wat van de prijs af hebben.

nou eerst eens gaan kijken wat wij kunnen gaan lenen en ons huis gaan laten taxeren en te koop zetten!

15. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Hier even een kort berichtje van mijn kant.
    Heb even de puf niet om op iedereen te reageren, sorry daarvoor!
    Ben vandaag wederom ongi geworden en heb echt een vreselijk pesthumeur.
    Probeer later wel om op iedereen te reageren.

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Naomi, wat leuk! Spannend. heel gek, maar als ik mensen hoor praten over hun huis verbouwen etc, krijg ik ook zin om dingen te veranderen hihi.

Remmar, wat ontzettend vervelend!!!!! Snap dat je een pokkehumeur hebt, dat mag ook absoluut!

Heb mn meisje vandaag zo'n paardrijbroekleggin aangetrokken, staat haar zo schattig! Ze heeft weer lekker geslapen, van 2200 uur gisteravond tot 0530 vanochtend. Daarna weer tot 0930!
    Vanavond komen er vriendinnetjes op de thee, morgen met mn moeder naar de Albert Cuyp en zondag naar mn oma haar camping, ze heeft een nieuwe caravan gekocht. Lekker bezig weekend dus!

17. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@remmar
    Balen meis, had zo'n goede hoop voor je deze ronde :(

Nou ik zit lekker op de bank met een toetje.
    Heb zo'n drukke week achter de rug.
    Weekend is wederom ook heel druk, maar ook met leuke dingen.
    Ga nu lekker rusten op de bank.
    Hoop volgende week meer tijd te hebben hier mee te kletsen.
    Goed weekend iedereen!

18. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Jij ook nijn! Lekker toch, zo druk! Gaat de tijd snel, en voor je het weet heb je je zoontje in je armen!

19. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Alice, heb de kinderwagen even gegoogeld! Ziet er grappig uit, heb ze weleens op straat gezien. Lijkt me alleen lastig, die onderste plek! En misschien niet zo handig als het regent? Ivm opspattend water? Maar dat zullen ze wel uitgetest hebben hihi, anders verkopen ze hem niet natuurlijk! Komen de kindjes bij elkaar op de kamer?

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Remmar, shit shit shit zeg.....:(, snap goed dat je een pesthumeur hebt!
    Nu komt ronde 11 en deze keer is het raak!!!!!

@ Nijn, drukke week gehad dus, geniet nu lekker van het weekend!!

@ Sweet, leuk is dat je meisje lekker aankleden. Klinkt alsof je allemaal leuke dingen op de planning hebt voor het weekend, geniet ervan!
    Er zit een hoes om die wagen die er helemaal omheen kan zeg maar als het regent. Over 3 weken gaan we naar babypark en dan eens even goed uittesten. Ik lees en hoor van andere moeders dat de kindjes vaak kibbelen over de onderste plek, dus de kiddies hebben er vast niet zo'n probleem mee :) en de 1e tijd zit de baby natuurlijk hoog boven in het mandje.
    Wanneer we voor de geboorte een groter huis gevonden hebben, dan krijgen ze ieder een eigen kamer, ander blijft de baby de 1e tijd op een wiegje in onze kamer en daarna ruilen wij onze grotere kamer in voor de kleinere kinderkamer en dan slapen de kiddies wel bij elkaar.

@ Naomi, pfjoew, dat is veel wat er nog gedaan moet worden.....maar hopen dat ze nog wat van de prijs afhalen...maar hij is al redelijk scherp geprijst toch?

Zo meteen voor het eerst op onze kleine man laten passen....spannend!! Ik ben nog nooit zo lang van hem gescheiden geweest. We zouden eigenlijk alleen uiteten gaan, maar de oppas vond het juist leuk om hem overdag ook te hebben, dus we gaan nu straks een grote wandeling maken in de bossen met de honden. Zo ook maar eens even een 'gebruiksaanwijzing' schrijven, want ze hebben zelf geen kinderen of ooit op babietjes gepast....spannend!!!!

Deel Deze Pagina