Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Pakjes, leuke pakjes allemaal zeg! Ik ben er nog niet uit welk pakje de eerste wordt. Misschien nog even verder shoppen, haha..
    Maandag krijg ik trouwens me kinderwagen enzo al geleverd, veel eerder dan ze in de winkel hadden gezegd.
    @Kim, dikke knuffel voor jou meis. Leuk dat jullie uieten zijn gegaan, heb je iig een beetje afleiding.
    @Pinda, Doe idd anders een kruidvat test, he je er 2 voor €5,00. Ik hoop dat jullie snel samen op de roze wolk zitten.

Het is nog vroeg, maar kon echt niet meer slapen. Ben ook nog steeds niet lekker. Dus zo maar weer op de bank liggen. (voor de verandering);)

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @miranda en kim: mooie pakjes ook die van jullie!!

@kim: hoop dat je snel zwanger bent lieverd! het is jullie gegund!

verder even geen tijd over 10 minuten moet ik op mn werk zijn dus ben er maar eens vandoor!
    fijn weekend!!

3. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

hey meiden,

wow, jullie hebben weer aardig wat gekletst!
    even snel door gelezen...

Nijn: Wat een rot nieuws zeg! *knuf*

Alice: mooi cijfer!! gefeliciteerd!

pinda: zie je banner op zwanger, en je afspraak staan! Gefeliciteerd! hoop dat je mannetje ook snel overtuigd is! miss de kv 2 v 5? die zijn niet zo duur..

mooie pakjes heb ik voorbij zien komen! heel leuk!

Kim: *knuf* voor jou ook meid! Tis je zo gegund!

All: nou donderdag dus naar arnhem geweest... en boet nu nogsteeds! pff wat voel ik me slecht! jurken gepast, nog wat winkels gezien, voor mijn doen teveel gelopen en helemaal kapot:(! Heb wel leuke jurken aan gehad, maar het waren niet echte positie jurken,,, dat is echt te riskant om nu al te kopen! Ook vind ik het net iets te veel van het goede zo'n mooie jurk... Wil liever iets waar ik mezelf ook prettig in voel als ik over straat loop.
    Verder wel een heel leuk jurkje/tuniekje van noppies gekocht! Dan zie ik mn buikje echt wel goed!! Zal binnenkort foto er van opzetten:D

4. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Haha nou kv2v5 gelooft vriend ook niet na de vorige rondes waarbij ik dus niet zwanger bleek. Ga ze ook niet halen..straks test ik lichter en dan schiet ik helemaal in de stress..ik ken mezelf ;) Wacht gewoon lekker op de 10e!

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hello ladies! Ik kom even zwaaien!! Ben er even niet geweest, mams was gister op bezoek en ben zelf niet zo heel fit de laatste dagen...

Ik zag leuke pakjes voorbij komen!!!
    Wij hebben ons 1e pakje nog niet....
    Net wel weer flink geshopt in babypark....was leuk :D

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee meiden,

Wat een leuke eerste pakjes allemaal!! Echt super dat het voor de meeste al zo dichtbij komt.

Ik ben net terug van werken, heb echt de hele dag last gehad van mn rug. Ga nu even op de bank hangen, want moet morgen weer om 8 uur in de auto zitten om te werken helaas. Beloof dat ik daarna weer wat uitgebreider reageer!
    Liefs!

7. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    goedemorgen allemaal!

nou ik zei eergisteren nog dat ik geen blaasontsteking had gehad,had ik dus niet moeten zeggen :x.

nu zit ik ermee,zou ik de hap moeten bellen of af moeten wachten tot morgen en mijn eigen arts bellen?
    ik heb mijn urine ook niet opgevangen vanmorgen (stom)

als ik niet zwanger ben heb ik er geregeld last van dus ik weet wat het is,de urine stinkt en had pijn van onderen voor het plassen.
    verder heb ik nog (geen) klachten.

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ik zou als de pijn te houden was even wachten tot morgen.

hier gisteravond lekker uit eten geweest, al had ik helemaal geen honger na 1 bordje eten en kreeg ik last van mn buik :(
    thuis was het gelukkig allemaal zo over toen ik half kon gaan liggen met een pittenzak op mn buik.

vanmiddag naar de intratuin en misschien komen s.ouders op bezoek.

9. wianhalu

Ohw miranda wat balen zeg dat je denkt blaasontsteking te hebben!
    Je hebt vanmorgen je urine niet opgevangen, dus denk dat je dan beter morgen ochtend je urine op kan vangen en dat naar de huisarts brengen,...Daaruit kunnen ze het het beste zien hoeveel bacterien er in zitten... Sterkte!

naomi: balen he.. ga je uit eten heb je geen trek! Ik ken het hoor! vrijdag was het zo erg dat ik nog niet eens een kwart pizza op kreeg en gisteren weer heel weinig gegeten,,,probeer dan wel extra fruit te eten, wat dan wel lukt. Ik doe wel mn best!

Ik heb nog een foto van mn nieuwe positie tuniek/jurkje van noppies! met mn buik van gisteren 19+1... wilde ook graag voor het eerst mn bola (die ketting) gaan dragen.. ookal zeggen ze vanaf 20 weken, (daar zit ik toch bijna haha)
    Bekijk bijlage 104796

10. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Dag meiden,

Hoe is het hier?
    Hier weer een hectisch weekend met mijn vader.

@Pinda
    Meid wat balen. Ik zou als ik jou was nog even een paar dagen wachten en hem een knaltest in hadnen drukken.
    Maar je bent nu al een dag overtijd. Duidelijker kan toch niet? Meestal ben je toch wel op tijd ongi?
    maar ja mannen...

@eerste pakjes
    Wat een schattige kleertjes allemaal zeg.
    ik heb nog niks hoor. Wil daar echt mee wachten als ik zwanger ben en een flinke toeter heb haha.

@Wianhalu
    Leuk tuniekje. Kan je al mooi een buije in zien.

@Steph
    Maakt niet uit meid. DOe lekker rustig aan.
    Iedereen heeft het wel eens even een paar daagjes goed druk.
    Ik heb nu ook even een rustig momentje gevonden in mijn weekend.

11. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere

Ja ik ben overtijd en mijn hele lichaam zegt dat ik zwanger ben. Zoveel afscheiding, licht misselijk met vlagen, trekkerig gevoel in mijn onderbuik bij uitrekken en bukken (zwaar irri), ben best snel moe ook moeie benen de hele tijd, veel honger. Die CB plus had ik trouwens in de middag gedaan..misschien daarom dat het kruisje lichter was..ach ik wacht 10 november af..ben nu al zenuwachtig!

12. nijnonijntje

Klinkt echt als zwanger hoor.
    Ik had alles precies hetzelfde als wat jij nu hebt. ;)
    Goed teken dus :D

13. nijnonijntje

@Pindakoek
    Ik zie trouwens dat jij een vroege termijn echo krijgt.
    Beter zeg.
    Hoe heb je dat voor lekaar gekregen?
    Door laten sturen door ha? OF gewoon aangevraagd?

14. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hoi Meiden.

Hier even een update van mijn kant :D
    Joehoeeeee we gaan voor een tweede!!
    De pil is in de kast verdwenen en het foliumzuur en temp liggen weer op het nachtkastje.
    Waarschijnlijk alleen een hele korte cyclus deze ronde (22dagen) aangezien ik zover ik heb gevoeld mijn ei vandaag heb gehad.
    Gister erge buikkrampen en een echt eigevoel, dus ook geklust en was erg vochtig van ondere wat ik normaal niet heb. :) (sorry voor de details)

Ook had ik vandaag al een temp stijging van 0,4 dus we kijken morgen wel hoe het er dan voorstaat.

Zou wel grappig zijn als het deze keer raak zou zijn, aangezien ik dan 1 dag na de verjaardag van mijn mannetje ben uitgerekend.
    Bij Stan was het 3 dagen voor mijn verjaardag. Haha we weten het lekker te plannen.

Ik heb jullie afgelopen tijd wel geprobeerd te volgen en ik ben jaloers op die zwangere buikjes die telkens voorbij komen. :D
    Jullie groeien goed!!

@ Pinda: Hopelijk is het deze keer een plakbeebje!!!!

@Nijn: Zag dat jullie testen niet zo goed uit waren gevallen. Dat is mooi -piep-! Hopelijk kunnen ze jullie ermee helpen.

Liefs mij

15. wianhalu

(even snel)

Welkom terug Remmar! Wat fijn dat jullie er weer voor gaan!!

liefs

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @remmar: super dat jullie er nu weer voor gaan :)
    hopelijk is het gelijk de 1e keer raak ;)

hier helemaal kapot omdat ik zo vroeg mn bedje uit moet hihi. over een kwartier heb ik weer 3 hyper kids om me heen, ow wat heb ik er geen zin meer in!!!
    gelukkig ben ik weer een paar uurtjes van 2 verlost als ik ze naar school gebracht heb.
    hopelijk slaapt de jongste lekker lang, maar dat zal wel weer niet....
    woensdag eindelijk bloed laten prikken en mn urine laten controleren bij de ha. moet dat al 1,5 week doen maar ik ga echt niet meer naar het zkh fietsen nu, ik moet een giga berg op en af dan en dat trek ik nou echt niet meer, zowiezo fietsen al niet meer. dus nu geregeld dat mn moeder mee gaat zodat ik met de auto kan :) mn pa werkt die dag toevallig dus kunnen we gratis in en uit rijden met zijn pasje hahaha.

nou meiden ik ga maar even mn drinken op drinken en het 1 en het ander veilig stellen hier in huis.

tot strakkies waarschijnlijk!!

17. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    He meiden..
    @Renmar, welcome back! ;) Leuk dat jullie voor de tweede gaan!
    @Pinda, klinkt mij ook als zwanger..
    @Naomi, succes vandaag met de kids!!

Ik zit op de babydum te wachten, ze kwamen leveren tussen 7.00 en 11.00.. Ben benieuwd..
    Ik heb de afgelopen 2 nachten echt slecht geslapen.. ik ben stront en stront verkouden, dus ademen lukt niet makkelijk. En verder voel ik me gewoon grieperig.. beetje jammer!!

18. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Goedemorgen meiden, wat zijn we er vroeg bij vandaag!!

Remmar, gezellig dat je er weer bent. Hoop dat je heeeel snel zwanger bent!

Naomi, lekker die drukke kinderen dan.. Lekker dat je moeder met je meegaat.

T84, wow wat vroeg! Hoop dat je als eerste op de lijst staat, ben je niet voor niets zo vroeg je bed uit gekomen haha.

Meiden, ik ga naar de VU. Tot vanmiddag!

19. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Remmar: welkom terug meid en fijn dat jullie weer besloten hebben te gaan voor een tweede :) Wat heeft hem doen overhalen..ben niet nieuwsgierig hoor hihi :D Hopelijk wordt er snel raak geschoten!
    @Naomi: rustig aan hoor! Kan begrijpen dat je moe bent, is ook niet zo raar he zo aan het einde van je zwangerschap ;)
    @T84: naar dat je neus zo verstopt zit! Lekker uitzieken en grrr..dat 'beetje jammer' is zo'n irritant stopwoordje ;)
    @Nijn: vorige cyclus had ik al een afspraak gemaakt omdat ik toen posi getest had. Had de afspraak nog niet afgezegd en toen ik de vk belde dat ik opnieuw weer posi getest had met de vraag of ik dan ook de 1e afspraak moest verzetten zei ze: het is misschien beter als er een vroege termijn echo komt, dan weten we ook hoe ver je bent. Vond ik echt fijn dat dit gezegd werd want ik weet ook niet meer hoe ver ik nu ben en dan weet ik meteen of alles goed is daarbinnen!

@All: gisteren lekker lang in bad geweest, sta ik op..krijg ik echt zo'n zuur oprisping naar boven...bleeh! Dit weekend wel vaker last van gehad bah bah. Heb echt een onwijs rotgevoel in mijn buik...mengelmoes tussen ongipijn en spierpijn...pff..
    Mjah ik ga me ff aankleden en moet daarna weer werken...vandaag zo geen zin in!

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @pinda: hihi klinkt echt lekker zwanger hoor:p hihi het is inderdaad niet gek dat ik moe ben ;)

@T84: hopelijk komen ze een beetje vroeg, dan ben je niet voor niets zo vroeg uit bed gekomen.

hier gelukkig weer terug van school.... fietsen was weer een ramp maar lopen net zo goed dus als ik allebei doe is het misschien te doen. ik weet niet of ik die 3 weken werken nog ga halen! wat is het mistig buiten zeg zie echt geen hand voor ogen!!

de hormonen lijken hier met de week erger te worden trouwens hihi. kan van die kinderen niet veel meer hebben en erger me kapot aan andere mensen in het verkeer. had net weer 6 autos die door reden terwijl er veel mensen bij een zebrapad stonden!! ze durfden geen van alle over te steken best sneu... ik had mn fiets aan de hand dus die half op het zebrapad gezet voordat ik erachteraan kwam en ze wisten niet hoe hard ze moesten remmen, ja hallo het is een zebrapad hoor ze stoppen maar lekker.

hier een erg drukke beeb nu! mn buik gaat weer eens alle kanten op hihi.

Deel Deze Pagina