Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: ow spannend!! maar leuk zo een dagje voor jullie 2 alleen! zo een gebruiksaanwijzing is inderdaad wel makkelijk dan ;)

het huis is inderdaad al niet erg duur maar als we kijken wat er nog moet gebeuren vinden we het teveel en willen we de kosten van nieuwe keuken en ketel er proberen uit te krijgen!

gisteren autos gaan kijken :D
    we hebben eindelijk! een auto gevonden die aan onze wensen voldoet, en niet te zwaar en te duur is :D
    het is de renault megane grandtour geworden!
    ben er helemaal weg van, super de luxe en vrij goedkoop :D
    nu een goede 2e hands zoeken, want die we gisteren hadden gezien had wat lakschade en had in 4 jaar tijd al 136.000 km gereden hihi.

hier net gewerkt en om 6 uur moet ik weer beginnen. morgen ochtend weer en volgende week gelukkig alleen dinsdag en vrijdag avond! deze week ongeveer 30 uur gewerkt terwijl ik er maar 16 wil werken...

2. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dank voor alle felicitaties. Ik ga weer zeker vaker aanwezig zijn.

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Happy, fijn dat je er meer gaat zijn!!

@ Naomi, wauw, ook al een nieuwe auto, wat fijn!!!! Ben benieuwd wanneer jullie lekker je droompaleisje en race-auto hebben ;)

Gister heerlijk met de hondjes in de bossen uitgewaaid en met manlief naar een restaurant met een Michelin-ster geweest, jam jam jam.... Nu muffins aan het bakken :D

4. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oeij muffins dat klinkt wel heel erg lekker. Ik ben n beetje aan het rusten, ben erg moe. Baal wel van t weer want hier regent het al de hele tijd. Als het zo ophoud ga ik even n frisse neus halen.

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Happy, ben je moe van de zwangerschap? Ik was bij mijn zoontje ook echt gigantisch moe. Nu deze keer is het gelukkig stukken minder.
    Ik maak citroen-honing-muffins en mokka-espresso, jam jam jam....
    Wat is jouw uitgerekende datum?

6. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat klinkt idd lekker, vooral de citroen honing jammie.
    Ben idd moe door de zwangerschap. Ze zeggen nu dat ik 12 maart uitgeteld ben. 12 augustus weer een echo en dan weet ik t als t goed is wat preciezer.

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Happy, o spannend!!!!
    Ga je ook een banner maken? Kunnen we je volgen ;)

De muffins zijn nog niet droog :(, het glazuur staat nog te drogen....dus dat wordt denk ik maar wachten en eten als toetje, hihihi....

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hmmm klinkt lekker alice!!!

maar hier aan het lijnen dus ik eet lekker niets ongezonds haha.

@happy: ow spannend!!!
    dan ben je ongeveer tegelijkertijd uitgerekend met mn schoonzus :D

hier ook moe pffffffffffff

gisterochtend, avond en vanmorgen moeten werken ik ben dus helemaal gebroken bah bah.
    morgen lekker zwemmen met isabel en een vriendin met haar kleine (1 jaar) :D
    heb er erg veel zin in!!

9. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Alice, leuk hoor, weer kinderwagens kijken enzo.. Is zo leuk, al die voorbereidingen! Had je zoontje zich gedragen bij de oppas? Lekker muffins!

Happy, ik was in het begin ook erg moe hoor! Vind het echt zo leuk voor je!

Naomi, lekker bezig, nieuw huis, nieuwe auto! Leuk! Wow, 30 uur werken. Wordt er al moe van als ik eraan denk. Ikkreeg ook een email met het rooster van september erin van mn werk, met de vraag of ik wat openstaande diensten kan opvullen. Helaas komt er echt een einde aan het verlof!

Net terug van de camping, helaas de hele dag regen gehad.
    Wanneer mag een babietje eigenlijk zwemmen? Lijkt me zo leuk!

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sweet: mestal vanaf 3 maanden ivm alle prikjes, en het hoofdje dat al beetje stevig moet zijn.

wanneer moet je weer beginnen?

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, ik let heel erg op wat ik eet, maar als ik iets heel lekker vind, dan neem ik het gewoon :) En nu mag ik natuurlijk ook niet lijnen ;). Al hoop ik dat ik deze zwangerschap niet zo veel aan kom als bij mijn zoontje....
    Leuk!! Morgen zwemmen!!

@ Sweet, balen van de regen :(
    Gek he dat je straks weer moet werken en studeren?
    Ons kleine ventje had zich prima gedragen bij zijn oom en tante en die willen graag weer eens op hem passen :)

Pfff, hier ook moe.... lekker vroeg slapen zo meteen :D

12. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden! Hoe is het hier?
    Iedereen fijn weekend gehad?

Hier alles goed, weer aan het werk.. Haha.
    @Sweet, wanneer moet je weer gaan werken? Het is even wennen in het begin maar dat gaat gauw goed. Gaat ze naar de kinderopvang?
    @Happy, Spannend hoor meis!! Lekker genieten!!

Verder ben ik even vergeten wat er was geschreven, Sorry!

Zaterdag naar de babydump geweest en de autostoel aangeschaft.. Was een aardige run op de stoeltjes gelukkig hadden ze nog genoeg voor mij, haha! Verder heeft ie van oma een loopstoeltje gekregen voor straks, denk dat hij dat helemaal leuk vind. Hij wil namelijk alleen maar op zijn voetjes staan.;)
    verder lekker gerelaxed het weekend.
    Heeft iemand ervaring met spinnen? (op de sportschool)

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, gelukkig dus toch nog genoeg autostoeltjes!! En leuk een loopstoel!!
    Mijn man en ik hebben een tijdje gespind. Op zich wel leuk, maar ik ben het altijd na een paar lessen weer beu omdat het toch steeds hetzelfde is zeg maar...

Hier vandaag weer lekker een rustig dagje...heerlijk!!!

14. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Alice, ja ik zat er ook aan te denken als afwisseling.
    Maar het is toch goed voor vet-verbranding? Want wil niet meer spier aanmaken zeg maar..

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, volgens mij kun je op beiden trainen, ik heb het wel als een fatburner ervaren. Train je met een hartslagmeter? Anders kun je natuurlijk precies instellen wat je wilt. Maarre, beenspieren zul je er wel van krijgen ;)

O mijn kleine kereltje wordt wakker, tijd om te knuffelen :D

16. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ah lekker knuffelen! ik moet nog tot vanmiddag wachten..
    Ok, nou denk dat ik maar een proeflesje ga doen dan..

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, heerlijk is dat knuffelen he?
    Succes met je proefles, je vindt het vast leuk!! Als ze maar lekkere muziek hebben, dan vond ik altijd het belangrijkste :) en een beetje fanatieke instructeur :)

Net een heerlijke wandeling gemaakt met mijn kleine mannetje en daarna nog verjaardagsboodschapjes voor papa. Zo meteen maar weer even in de bakmodus en een taartje maken voor mijn lieverd :)

18. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja dat is zeker heerlijk, kan niet wachten tot ik hem weer kan gaan ophalen, hihi!
    Net geinformeerd, ga misschien morgen avond preoflesje doen.

Dat klinkt lekker, wat voor taart ga je bakken?

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, niet echt spectaculair hoor ;), het wordt een kwarktaart. Ik heb gister al lang genoeg in de keuken gestaan, hihihihi....
    Alhoewel ik er ook alweer de halve middag sta omdat ik tonnen babyvoedsel heb gemaakt en ingevroren, aardappeltjes voor de 1e keer in de olie gedaan voor vanavond en nu dus weer die taart...jam jam jam....

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hey dames,

Lange tijd niet geweest hierzo..lees dat je opnieuw zwanger bent Alice gefeliciteerd! Happy ook gefeliciteerd, fijn dat het nu eindelijk raak is!

Met mij gaat het redelijk...hoop echt dat mijn kinderwens snel in vervulling gaat maar de hoop is een beetje weggevlogen, weet dat ik hoop moet houden maar het is zo moeilijk en wil mezelf geen pijn meer doen :( Natuurlijk gaat er geen dag voorbij dat ik er niet aan denk...achja wachten tot september op die IUI..

Sorry voor dit zielige ego bericht...

Deel Deze Pagina