@ Pinda, ik zit net nog even te staren naar je fotootjes en ik zie echt een pennestreepje..... Al vind ik het ook heel erg spannend gezien al je vorige testen.....
@alice: tja het is mogelijk, zou het ook helemaal geweldig vinden maar eigenlijk komt het nu niet echt meer uit... volgende week maar een testje halen als ik dan nog niet ongi ben. kan ook zijn dat alles nog op gang moet komen hoor
He meiden, Alles goed hier? Zo was weer heerlijk weer vandaag.. @Naomi, spannend, haha miss toch idd handig een testje te doen. En leuk dat je miss al een vast contract krijgt in november. @Pinda, ow meis wat spannend. Wat is je NOD? Hoop ook zo dat het raak is.. Hier verder alles goed. Ryan groeit echt als kool.. hij wil van alles haha!!
@naomi: fijn dat je uitzicht hebt op een vast contract, dat gaat wel snel dan! @pinda: ik kan met alle wil van de wereld helaas geen streepje zien op je test. Hopelijk ligt dat gewoon aan de foto, en is het in het echt wel zichtbaar. Succes!
Hey meiden. Kom hier ook weer even spieken Ben weer een beetje bijgekomen van de domper dat ik wederom ongi was geworden. Naomi: Spannend hoor!! Maar ik had waarschijnlijk allang een testje gewaagd En fijn dat je een vast contract in het vooruitzicht hebt!! Pff... ja het gaat soms heel snel met die kleintjes, voor je het weet kun je er achteraan vangen Pinda: Helaas zie ik ook geen streepje op je foto. (Heb hem zelfs in negatief bekeken) Toch blijven mijn duimen voor je draaien!! Happy: Kan me inderdaad voorstellen dat het werken je zwaar valt. Probeer wel op je lichaam te letten, ook al is dat soms moeilijk. Alice: Veel plezier met huisje kijken morgen!! Als het doorgaat kom ik een keertje met Stan op de koffie Het ligt hier namelijk niet zo ver vandaan! T84: Fijn te horen dat Ryan het zo goed doet. Elja: Hoe voel je je?? Rest: Zwaai!!!! Hier vandaag een goed gesprek gehad met mn moeder. Haar overbuurvrouw had gezegd dat het bij ons wel lang duurde voordat er een tweede kwam en of dat we er soms maar 1 wilde. (Waar bemoeid dat mens zich mee :x) Ons mam heeft toen dus maar gezegd dat ik op mijn moeder leek en dat het voor ons helaas niet is weggelegd om zomaar in een wip zwanger te zijn. Ons mam heeft over mij 4,5 jaar gedaan en is in die tijd maar 1x zwanger geweest, dat helaas is uitgelopen op een miskraam ( nou, ja helaas... anders was ik er niet geweest ) Ze vroeg dus of wij nog een tweede donder wilde, maar ze wist al dat ik gestopt was met de pil, i.v.m. mn borst. Heb toen maar eerlijk opgebiecht dat we graag een tweede wilde maar dat we helaas alweer in ronde 11 zijn aangekomen. Ach, zegt ze; Komt vast allemaal wel goed Zo en nu heb ik weer genoeg getypt, nog even mn boederij op hyves leeghalen en dan duik ik lekker mn bed in. Morgen alweer de laatste dag van mn vakantie . Volgende week gewoon 48uur werken Slaap lekker allemaal!!
Hoi meiden, Het is hier dagen rustig en dan ineens 2 bladzijden volgekletst hihi. Nou hier hoop ik snel weer wat rust te hebben. Binnenkort vakantie dus komt lekker dichtbij. @pinda Sorry meis, wil het graag zien, maar ik zie geen streep. Misschien ben je wel zwanger en dat hoop ik echt. Zou mooi zijn vlak voor iui. Maar dan was het streepje wel dikker denk ik. Misschien eens met ochtendurine proberen? @naomi Wat volgende week...ik had nu al getest als ik jou was haha. Testen die hap @remmar Ah gatsie zo'n bemoeiende buurvrouw. Kan ik heel slecht tegen.
maar ik heb geen testen in huis hahaha. ik zal maar eens gaan eten, en dan ff naar de stad lopen dan hihi. ik ben wel giga moe net als vorige keer maar dat kan ook zijn omdat isabel vaak snacht nog ff wakker wordt(al slaapt ze nu 2 dagen alweer perfect!)
zo testje gekocht en gedaan en wat denken jullie..... 2 strepen!!! zal zo foto plaatsen. isabel krijgt een broertje of zusje erbij!!
Whaaaaaaa Wat leuk!!! GEFELICITEERD!! Hield het al in de gaten wanneer je ging testen! Ben erg benieuwd naar je test
maak zo een foto net mn man maar even gebeld en die is superblij dan zo eerst ff mn ma inlichten, ik moet het kwijt!
WowDie is al mooi dik positief!! Zal wel binnenkort al een afspraak maken bij de vk/gyn om te zien hoever je bent. Heb je zelf een vermoeden.
haha ja ik kan er niet omheen dan snap je ook vast wel dat ik erg schrok met deze test, terwijl ik niets verwacht had hihi. mn eerste en laatste ongi was rond 17 juni, dus dan ben ik nu 4/5 weken denk ik. uitgerekend rond eind maart!
Ja dat snap ik zeker wel hihi. Oke vind het erg leuk voor jullie Kan je nagaan ik ben nog zwanger van de eerste met een paar andere meiden en jullie al van de 2 de
ja inderdaad hihi maar ach we zijn wel samen zwanger hihih ik scheel 1 tot 2 weken met mn schoonzus erg grappig!!
Dat is zo en het is leuk om met z'n allen zwanger te zijn Kijk is aan dat ook nog! Hoe reageerde je moeder erop?