die neemt niet op, zal wel werken zijn! probeer het zo nog eens nu eerst de vk bellen! ik doe net of ik geen idee heb hoe lang ik precies zwanger ben, is ook zo eigenlijk.... hopelijk dan snel een echo ik denk dat mn moeder eerst zal schrikken maar het wel leuk vindt.
Goede middag! Naomi: Wat zie ik nu?? Hartelijk gefeliciteerd!!! (Ben wel een beetje jaloers ) Ben heel benieuwd hoe ver je straks bent volgens de vk. Blijkbaar begint dit een vruchtbaar forum te worden , maar alleen nog niet voor pinda en mij Wij zijn wederom alweer aan het klussen geslagen, dus hopelijk mag ik over een week of 3 ook goed nieuws melden Zo even naar de opa en oma van mijn mannetje en daarna even naar babypark denk ik. Moeten alweer op een nieuwe autostoel uit voor Stan. Pff.. wat wordt ie al groot. En hij is nu dag en nacht zindelijk. Hebben geen extra dekbedden nodig gehad (misschien komt dat nog ) alleen heeft hij dus een keer in ons bed geplast en daar lag natuurlijk geen zeiltje in :x Morgen een dagje naar de camping, bij mijn zus kijken en dan zondag een luie dag. Volgende week mag ik alweer aan de arbeid, maar des te eerder zijn we bij mn nod. Ga nu maar eens kleren aantrekken. Stan en ik lopen nog in de pyama Tot later!!
@remmar: hihih thx ik snap dat je jaloers ben, en pinda waarschijnlijk ook. vind het ook niet leuk dat ik zo maar na 1x onveilig klussen gelijk zwanger ben en jullie nog steeds niet had jullie meer gegund hoor!!
Naomi,zal je maar net altijd zien als je ze nodig hebt en dan niet opnemen haha. Remmar,hoop dat jullie snel een nieuwe autostoeltje hebben gevonden voor,de groei gaat ook gewoon veel te hard. Wat knap zeg van stan!! O dat is net even wat minder...... Geniet nog even van je weekend anders zijn ze zo voorbij hihi. Dikke knuffel meid! Ik duim echt heel hard dat jullie ook snel zwanger raken! Hier ook net pas aangekleed hoor Pindakoek,Ik hoop ook echt dat jij snel zwanger bent meis! Nu maar even de hond doen en dan met de afwas beginnen en stofzuigen nu al geen zin in bah wie heeft er een beetje nesteldrang voor me haha
HAHAHA ik lig hier helemaal in een deuk. Niet om je uit te lachen naomi maar van blijdschap. VAN HARTE GEFELICITEERD!! Wat ontzettend leuk. Wat een zwangere bende hier zeg haha. Maar ontzettend leuk. Tis ook wel weer heel krom. Sommige zijn voor de tweede keer zwanger en sommige nog helemaal niet. Daarnaast was ik eerder dan jullie zwanger maar dat ging helaas mis en nu ben ik weer met jullie zwanger maar dan van mijn eerste Ik gun iedereen snel en een mooie zwangerschap! Misschien maar weer de contacten met onze buddies aanhalen? Naomi, ik heb trouwens een nieuw mobielnummer. Ik zal je wel even smsen. @naomi hoe ga je dat nou doen met je studie? Ja gewoon doen he!! Combineren gaat vaak prima toch? @pinda en remmar er gaat hier behoorlijk wat hcg rond. Hopen dat we jullie er snel mee kunnen besmetten
Wow, Naomi, zie ineens een banner staan! Van harte gefeliciteerd!!! Hartstikke leuk! Ga nu even lezen, moest dit eerst even melden!
Het is echt een vruchtbaar topic! Hihi, echt zo leuk! Hoop ook echt dat remmar en pinda snel zwanger raken!
bedankt dames @nijn: ja die opleiding gaat zeker gewoon door!! dat ga ik gewoon combineren hihi. mijn moeder is net geweest en vind het ook helemaal geweldig
die had het eerst wel verwacht, toen weer niet ivm de opleiding maar toen ik haar verzocht hierheen te komen dacht ze er weer even aan haha.
ja inderdaad kan er nog steeds niet met mn verstand bij dat ik gewoon al 6 weken zwanger ben hihihi. ik was dus al 2 weke overtijd het verklaart wel mn moeheid en zo af en toe de misselijkheidsvlagen.
Uh ja dat weet ik zeker haha. Idd wel grappig. Je vorige zw wist het toch een paar dagen voor je nod en pas nadat je ruim 2 weken overtijd bent hihi.
ja klopt bij isabel waren we echt bezig dus teste ik 4 dagen voor nod licht positief. nu waren we eigenlijk niet bezig, maar vond het lang duren voor ik ongi werd. dacht eerst elke keer dat het kwam omdat mn cyclus van na de bevalling nog niet helemaal op gang is hihi. vandaar nu 2 weken erna heb al een leuk babykamertje gevonden op mp moeten ook op zoek naar een 2ling wagen nu hihi.