@naomi: gefeliciteerd!!!! Super leuk. Ik ben nu 7,5 week dus we zijn bijna tegelijk uitgeteld. Leuk! Wat is het ineens druk geweest, gezellig hoor. Na vandaag lekker weekend, hopelijk wordt t weer wat beter. Ik ga in elk geval alvast wat babyshoppen, kan niet wachten.
@ Naomi, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!! Wat ontzettend leuk leuk leuk!!! En ook 2 dikke vette strepen zeg!!! Hihihi, we zijn weer samen zwanger en weer ongeveer zelfde termijn ertussen toch? Wat leuk!!!! @ Remmar, oei, Stan in jullie bed geplast... Wel fijn dat je een goed gesprek met je mams hebt gehad...ik hoop ook zo dat het binnenkort snel raak is!!!! Enne, jaa, koffie, gezellig!!! Hier helemaal een vol hoofd van de bezichtigingen, maar ik denk dat we er binnenkort wel uit zijn
@happy: dank je ja we schelen maar 1,5 week leuk zeg !! @alice: uhmmmm kweenie volgens mij zit er nu langer tussen ons, vorige keer zaten er 4 weken tussen en nu 6/7 toch? vind het weer super dat we samen zwanger zijn hihi.
@naomi Ah leuk zo'n tweelingwagen. Vind ik er altijd zo schattig uitzien. @alice Hoeveel weken ben jij nou eigenlijk. Ongeveer dan? Toch al wel iets van 15 toch? Haha wat een zwangere boel hier! Gezellig!!!!
@ Naomi, o ja! Maar het voelt gewoon alsof ik gister pas ontdekte dat ik zwanger was, hihi Er zit nu zelfs 9 weken tussen! @ Nijn, jups, alweer 15 weekjes, time flies!!!
@alice Ja en hoe! Ik loop hier ook alweer tegeen de 21 weken aan. Maar ik geniet echt met volle teugen. Die schopjes en bewegingen zijn het mooiste wat je ooit kan meemaken als vrouw. Vind ik tenminste
@alice: hahahah ach @nijn: oww ja die schopjes zijn leuk he!! ik kan niet wachtten tot ik ze weer voel mijn buik is trouwens echt al gegroeid!! het wordt al meer 1 buik, mn werkschort stond los omdat ik was afgevallen maar mn onderbuik steekt er alweer uit hahahaha. hier vannacht amper geslapen, was nog zo hyper en onrustig hihi.
@naomi ja vind je het gek. Je beseft je dat je ongepland of nou ja niet helemaal dan, maar toch weer moeder wordt. Dat is toch fantastisch. De adrenaline giert door je lichaam waarschijnlijk
Leuk hoor al die zwangere!! Hihihi.. Ik wacht alleen nog ff 2 jaar denk ik..zeker na deze zwangerschap.. Zo moet nog 1 weekje werken en dan heb ik lekker 3 weken vakantie.. hoop dat het een beetje lekker weer wordt..
@t84 Ja dat begrijp ik ook wel hoor. Maar je hebt ook zo'n heerlijk mannetje. Daar kun je al lekker van genieten. Lekker zeg nog een week werken en dan vakantie. Ik ook precies hetzelfde. Nog een week werken en dan 3 weekjes vakantie!!!! Heerlijk!
Wow naomi gefeliciteerd met je zwangerschap!! Hier zit ik op CD29, morgenochtend ff testen...hopelijk is het nu eindelijk raak..ben wel misselijk al de gehele dag...en mijn onderbuik voelt net zo als toen met die HSG behandeling..weet niet of dat een goed teken is..hope so
@pinda: ik duim voor je!!! ik zal je wat HCG sturen ik heb genoeg momenteel hahahah. hier vannacht weer heerlijk kunnen slapen gelukkig!! nu weer uit bed want moet om half 8 bij de 1e cliënt zijn, pfffff gelukkig heb ik er maar 5! heb nu best wel spijt dat ik gezegd heb dat ik kon werken, maar ja toen wist ik nog niet dat ik zwanger was hahaha.
Hahah nee ik heb nog niet getest ...wacht op de testjes van sensitest..al is het heel verleidelijk om straks naar kruidvat te gaan... Heb wel mega bOObs..voornamelijk aan de onderkant en zijkanten is het super gevoelig en mijn onderbuik trekt en voel soms kleine steekjes...als ik heb getest dan horen jullie het
Spannend hoor Pinda!!! Ik zou niet kunnen wachten en zou al lang naar de kruidvat gerend zijn, hihi.... Bij mij werd sensitest trouwens ook pas later in de zwangerschap positief...
@Pinda, kom op ren ff naar de kruidvat!! Haha.. We zijn benieuwd.. Hoe is het hier verder meiden? Lekker weertje he?