@ T84, op het cb zeiden ze tegen ons dat we juist net beter met de korstjes konden beginnen. Wat ouder brood zou ook makkelijker voor de kleintjes zijn. Gelukkig heb ik zoonlief er nooit van zien kokhalzen of zelfs ook maar verslikken. Misschien omdat we ook maar met kleine beetjes begonnen zijn als extra erbij zeg maar. @ Nijn, wauw, mooie buik!!! Hier is mijn buik nog lang niet zo 'zwanger' is word wel dikker, maar niet echt een mooi zwanger buikje....maar dat komt vast snel!
@Alice, ja ik ga het ook nog niet anls maaltijd, wil hem eerst leren wennen ernaan (en ikzelf ook, haha) Ik ga het gewoon proberen van de week en zien wel hoe het gaat.. Nou meiden, mijn werkdag zit er weer op!! Ga lekker mijn kleine knuffelkont ophalen bij oma! Tot morgen!
veel knuffelplezier zometeen meid hihi ik ga de ramen maar eens zemen, nu is het niet meer zo warm gelukkig hihi.
winnen zal ze waarschijnlijk toch niet doen, er zitten andere hele mooie fotos tussen maar vind ons meisje de knapste hihi. zo nu ga ik weer verder met ramen zemen, heb achter buiten al gedaan!
hihih is ook altijd zo gebeurd vind ik, heb er alleen een hekel aan! pfffffff zweet me helemaal kapot, het is echt warm zo in de zon....
Ja ik heb er ook een hekel aan. Gelukkig heb ik een hele lieve moeder die dat voor mij doet *schaam schaam* Nee maar heeft bij mij ook te maken ivm een aandoening aan mijn schouder. Daar zit een zenuw klem. Dus krijg daar heel erg last van Best vervelend, maar ja hoort erbij. Verder ben ik oke hoor haha.
fijn dat je moeder dat dan doet voor je!! nog 2 ramen achter binnen en dan alleen voor nog maar daar zit een spin..... achter ook dus dat stukje kozijn heb ik ook niet schoon gemaakt hahahaha
ja hij mag blij zijn dat ik het doe hahahah. maar ik ben toch niet tevreden als hij het doet dus kan het beter zelf doen vanavond gaan we proefrit maken met hopelijk mijn nieuwe auto als hij goed rijd neem ik hem!!
ja maar dat ene raaampje met die spin......daar kijk je dan maar een keer overheen toch ? O leuk! een nieuwe auto wel makkelijk hoor ben je een stuk mobieler. Helemaal met twee kindjes.
ja en heb nu ook een auto maar die is van mn zus, die hebben hem vanaf september weer terug nodig. dus maar zelf een auto gezocht hihi. het is een volkswagen golf station, echt een hele grote!! wel 15 jaar oud maar in nog hele goede staat en maar 140.000 km erop. was moeilijk om een goede goedkope auto te vinden want er moeten wel 2 kinderstoeltjes en een tweelingwagen in kunnen hihih.
golf station, leuke auto's beter te groot, dan dat je zo in dat ding moet proppen. Alle spullen, je kinderen en jezelf haha toch?
o ik ga snel koken. mannetje belde al dat hij richting huis kwam. Gezellig Vind het altijd zo zielig als hij thuis komt helemaal honger en dan nog lang op zijn eten moet wachten. Maar soms is het niet anders. Tot later meiden! eet smakelijk alvast iedereen!