Ja ik zie wel een streepje en nu die opdroogd zie ik het helemaal..morgen nog maar even herhalen met ochtendurine
ja kun je proberen! als jij een streepje ziet is het al mooi! ik zou die testpoint proberen die is echt heeeeeel gevoelig
@Naomi: wow meis, gefeliciteerd! We lopen echt bijna gelijk @Nijn: dat lijkt me zo bijzonder dat gespartel in je buik, geniet er lekker van! Nog lekker geterrast vanavond? @pinda: ik zie nog niks, maar duim heel hard! @kim: hoe is het met jou? @all: ik heb net even lekker gesport, gaat nog prima! Nu lekker even onderuit op de bank. Wil eigenlijk verder in m'n boek, maar soms is ZP zo verslavend...
Hebben jullie nog een goede smoes trouwens voor m'n werk? Ik heb binnenkort de termijnecho 's ochtends, en ben daardoor wat later op kantoor. Ik wil liever niet zeggen dat ik naar de huisarts moet of zo, want ik heb pas nog lopen vertellen dat ik daar eigenlijk nooit naar toe ga (wat ook zo is), dus dat valt te veel op. Tandarts is ook niet echt een optie, want dan vragen ze vast waarom ik dat niet op m'n vrije dag doe... Lastig! Ik hoor het graag als jullie nog goede ideetjes hebben.
@elja: dank je! ja we schelen 1 weekje!!! gaaf he! sorry kan zo niets verzinnen, voor je werk... ik ben niet meer de enigste januari 2011 mama die zwanger is!!! er is nog iemand per ongeluk zwanger geraakt haha het schiet lekker op zeg zo.
@elja Ja het terrassen was heerlijk. Ik wilde de tandarts smoes al zeggen, maar dat is dus geen optie. Hmmm even denken. Wel moeilijk hoor. De tandarts smoes werkt vaak het beste haha. Kun je niet iets bedenken met dat ze 's morgen naar je waterleiding komen kijken en dat je thuis moet blijven, omdat ie lekt ofzo. Haha ja ik bedenk maar wat
@Pinda, al getest? @Elja, wat nijn zegt is een goede tip! Hier lekker weer een half dagje werken, alleen de regen had ik vanmorgen niet verwacht.. hoop dat het opklaard, want zouden vanaaf bbq'en met de fam. En dan ben ik weer lekker vrij tot maandag, weer lekker knuffelen met mijn kleine man..
Goedemorgen meiden, Hier vandaag lekker vrij. Maar ja woensdag is ook officieel mijn vrije dag haha. Hier nog geen regen gezien, maar het is heel benauwd! Pff dat is niet lekker. Morgen nog een half dagje werken en daarna vakantie!!!
@T84: hopelijk klaart het nog op dan, want zo kun je ook niet echt bbq'en... @nijn: lekker hoor vrij! ik moet vanavond werken en morgen een dagje vrij hihi. ow en daarna vakantie, lekker hoor! ik denk dat ik in oktober een weekje vakantie op ga nemen. @pinda: en en en ????
@Naomi, nee idd met de weer is het niet te doen! Zo jij ook bijna lekker vrij, heerlijk he! Nu hopen dat het iets beter weer blijft, of iig droog! Ik ben ook zo benieuwd naar Pinda met haar test..
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik wordt echt gillend gek van die ***belastingdienst!!!!! heb nu weer een rekening gehad over mn zorgtoeslag uit 2009, ff 700,- betalen.
@Naomi: oh jeetje dat is balen!! @All: Nou heb vannochtend getest met een babi zw.test en het gaf opnieuw een licht roze streepje..zojuist van kv teruggekomen en een kv 2v5 gedaan en daar zie ik dan weer niks op..vaag hoor! Maarja ben nog niet ongesteld dus geen bloed geeft moed
@naomi, ow balen zeg de belastingdienst!! Ik haat dat altijd!! @Pinda, ow meis toch, spannend!! Idd bloed geeft moet. Heb je een foto?
Ben gestopt met foto's plaatsen..had een topic geopend en daar werd echt alleen maar negatief op gereageerd...had echt gisteren zin om ze zo verrot te schelden...had echt veel agressie.. Als ie echt posi is en het is een donker 2e streepje dan plaats ik hem hier. zit nu op CD33...langste cyclus is 36 dagen geweest..dus ben benieuwd..
@pinda: owww spannend! zoals ik zei die testpoint is echt heeeel goed hoor! ik verwacht dat het probleem bij de belastingdienst zo zit: mijn geschatte inkomsten waren niet echt hoger maar mn man en ik hebben toen samen aangifte gedaan en hij staat er natuurlijk ook bij. dat is het 4 dubbele van mij dus ik denk dat ik daarom zoveel terug moet betalen maar ik blijf het klote vinden. mn nekharen gaan elke keer weer omhoog staan als ik een brief van de belastingdienst binnen zie komen. ik was zo blij dat ik eindelijk weer normale inkomsten had en gewoon normaal kon leven krijg ik weer zo een rekening.... hopelijk voorlopig de laatste want wordt hier niet goed van!
@Pinda, ja dat begrijp ik.. vervelend dat er zo wordt gereageerd. Maar blijf hoop houden meis!! haal anders voor morgen ochtend zo'n test waar naomi het over heeft. @Dat heb ik ook, als ik zo'n envelop zie betekent meestal niet veel goeds, hihi
@naomi Aaaargggg praat me niet over de belastingdienst idd, daar kan ik ookk nog heel wat over vertellen. Jij morgen ook een lekker vrij dagje. Hoop dat je wat aan het weer hebt. Tis nu wel heel benauwd. @pinda Niks van aantrekken. Hoop voor je dat het nu raak is en je test echt knallend is binnen een paar dagen
Hey meiden, Ff een kort berichtje Belastingdienst: Heb er vandaag ook 1 gekregen, maar deze mag vaker op de mat vallen Krijgen bijna 900 euro terug van de kinderopvangtoeslag!!! Die zijn leuker dan dat je moet betalen Pinda: Ik dacht ook iets te zien op je foto en mijn duimpjes draaien voor je meisje!! Hier vanmiddag lekker onverwachts vrij. Mocht naar huis omdat ik afgelopen maandag al een hele dag extra had gewerkt en het was vandaag heel rustig. Alleen balen van de regen Verder nog opzoek naar mn stomme ei, wel het gevoel dat ie er aan zit te komen, heb zo'n beklemmend gevoel thv mn lies. Nu ff lekker lui op de bank hangen, mannetjes zijn niet thuis dus even genieten van de rust. Liefs vanaf hier