Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Remmar, welcome back!!!!!!!!!
    Hopelijk is het snel raak!!!

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    jeej alice je bent alweer bijna 34 weken!! wat gaat de tijd toch snel he...

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Welkom back remmar. Leuk dat jullie ook weer voor een tweede gaan :D
    Ja de test was neit echt zols we gehoopt hadden.
    Ze hebben we gezegd dat het goed genoeg is voor IUI en IVF.
    Hoop dus dat ze echt wat gaan doen.
    heb a.s donderdag een afspraak. Zal dan wel horen wat ze van plan zijn.

@naomi
    Succes meid.
    Tis niet heel lekker weer vandaag, dus denk dat ze de hele dag bij je binnen zitten.

@Steph
    Succes vandaag op de TU

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @nijn: gelukkig zitten er 2 op school nu dus heb er maar 1 in huis hihi.

5. nijnonijntje

O gelukkig
    Je bent trouwens wel mooi aan het oefenen voor veel kinderen in huis? ;)

6. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Bleeh heb zo'n zure smaak in mijn mond :( heb al 3 keer mijn tanden gepoetst net maar gaat niet weg!! sorry hoor even ego bericht :)

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hahaha ja ik ben wel wat gewend nu:p
    maar ze brengen me ook weleens aan het twijfelen hoor of ik wel zoveel kinderen zou willen ;)
    ik weet nu in ieder geval zeker hoe ik ons kind wel en niet op wil voeden dat is wel fijn om te weten.
    ik ben erg consequent in de opvoeding, dat kan ik bij deze 3 al merken.

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    he bah vervelend pinda!! helaas kun je er niets aan doen denk ik...

hier trouwens het idee dat de kleine aan het indalen is maar weet het niet zeker. regelmatig lichte ongi krampjes en soms felle steken in mn zij....

9. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Spannend Naomi :D

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi ja inderdaad spannend!! maar het betekend niets hoor, ze kan nog wel tot 42 weken blijven zitten dan..

11. nijnonijntje

@Naomi
    Dat is altijd fijn om te weten dat je nu al weet hoe je je dochter gaat opvoeden.
    Ik heb dat ook hoor. Ik pas 1 keer in de week soms twee eer in de week op mijn nichtje en af en toe haar broer erbij.
    Ik weet ook precies hoe ik het wel en niet zou doen. En ik ben ook best wel streng en consequent. En dat merk ik ook haha.
    Maar moet wel zeggen dat mijnn ichtje heel makkelijk is en ontzettend lief. Heb er eigenlijk nooit wat mee.
    Maar ja ze is 1,5. DUs er wordt behoorlijk wat uitgeprobeert :D

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    wat fijn nijn dat jij dat ook al weet!

zaterdag toen wij uit eten waren hadden mensen een kindje van een jaar ong. meegenomen. geen slab om en mocht gewoon mee eten (chinees). hij kreeg frietjes, frikandelletjes en kroepoek!!
    meneertje vroeg erg veel aandacht en was echt een spelletjes met zn ouders aan het spelen, hij had een flesje fristi en moeders moest die constant vast houden en bij hem houden, als hij niet dronk en zij het flesje weg haalde begon hij te huilen en kreeg dus het flesje weer terug. wat was dat kind verwend zeg hahaah.

gelukkig is je nichtje makkelijk! hier 3 niet opgevoede kinderen...
    toen net de chocopasta weer van de stoelen kunnen halen, en expres dinge vies of kapot maken. ben vorige week zo boos geworden hihi dat vandaag 1 blik voldoende was:p

13. nijnonijntje

O ja dat soort situaties kom ik ook vaak tegen. Daar erger ik me ook altijd aan.
    Gelukkig zitten mijn man en ik ook op een lijn wat betreft opvoeding. Dat scheelt weer haha.
    Balen dat jou drie oppaskids onopgevoed zijn. Dan zit jij daarmee.
    Maar gelukkig kan je ze aan he :D

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja ze zochten niet voor niets iemand die consequent was:p
    nou consequenter als mij kan haast niet, mn ma zei dat ze me vast gingen missen straks als ik met verlof ga. maar dat weet ik nog niet want als de tijdelijke gastouder makkelijk is en alles toe laat zullen hun daar misschien meer plezier uit halen.
    maar volgens mn ma hebben ze het fijner wanneer ze duidelijk leiding krijgen. ik ben in ieder geval erg benieuwd hoe ik ze terug krijg hihi.

wij zitten gelukkig ook op 1 lijn met de opvoeding. ik heb mn man eigenlijk van alles bijgeleerd over honden trainen en gedragstherapie bij honden en dat kun je prima gebruiken bij kinderen!

15. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeej, het is allemaal geleverd!! Ze waren hier om 10.30.. dus helaas voor niks vroeg me bed uit.. dus vanmiddag hopelijk even een tukkie doen.
    Maar ben helemaal blij met de spulletjes.. wordt helemaal echt zo, haha!!

Vraagje, doen jullie de maxi-cosi gewoon met de riem vast in de auto of op zo'n speciaal onderstel?

@opvoeding, hier zitten we ook op 1 lijn gelukkig. Dat maakt het wel makkelijker denk ik.

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @T84: super dat het geleverd is!! dan kun je strakjes gaan inrichten :)
    jammer dat je zo vroeg uit bed moest ervoor... ik bel meestal even zodat ik weet hoe laat ze ongeveer komen hahaa.

wij zetten de maxi cosi gewoon vast met de gordel.

hier zo een kind op bed gooien pfffff hoef der ff niet te zien.
    ze is met insteekmozaiek bezig, en dat is prima maar ze zat net met 1 van die pinnetjes in de voegen te krassen van de tegels op de vloer, oei wat schrok ze van mijn hele kwade reactie, ze begon gelijk te janken. jammer dan maar dat doe je thuis maar, hier wil ik dat niet zien.

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, wij doen het met de riem, geloof dat dat onderstel niet echt rendabel is om te kopen, tenzij je het dagelijks gebruikt (zei een collega van manlief). En wij hebben sowieso een oud-model maxi cosi die enkel met de riem kan...
    En het schijnt niet echt handig te zijn als je ook vaker andere mensen vervoerd, dan moet je dat ding er steeds weer uit halen.

@ Naomi, ja, het gaat hard...al is de bevalling in mijn hoofd nog mijlenver weg!!!
    En klinkt wel als indalen. Ik had er vorige week erg veel last van...maar naar mijn idee zit de beeb nog steeds erg hoog in mijn buik...

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: hihi het lijkt ver weg maar het is sneller zo ver als dat je denkt denk ik.
    is het kamertje bij jullie al klaar??

ja ik vind het ook op indalen lijken maar ja weet het dus niet zeker. ik kan wel naar de wc blijven lopen hihi.
    het kan natuurlijk ook blaastontsteking zijn dus dat laat ik woensdag even controleren voor de zekerheid.

19. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @T84: leuk dat de meubels binnen zijn! Krijgen we nog een foto te zien :p
    @Naomi: heb nog nooit blaasontsteking gehad dus weet het niet! is idd goed om het wel te laten controleren

@all: nog niet echt over de opvoeding met vriend gepraat eigenlijk. Weet wel dat ik mijn kind met manieren zal opvoeden. Kind van de buren is nu 2 en slaat soms gewoon zijn ouders en maakt dingen kapot in huis..hun pikken dat. Nou ik zeker niet hoor!
    Zal straks ff rennies in huis halen en hoop dat het zuur dan weggaat. Heb ook hele vermoeide benen. Vanaf wanneer hebben jullie op je werk gezegd dat je zwanger bent eigenlijk?

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @pinda: nou dan weet je in ieder geval hoe je het niet wilt doen dat is ook al een goed begin ;)

ik heb het op mn werk met 9 weken verteld want toen mocht iedereen het weten van ons.

Deel Deze Pagina