Ja precies, voor je het weet zie je een mooi kloppend hartje @pinda He je houd ons wel in spanning hoor! Nou kom op met die posi test Klinkt iig heel spannend bij jou. k
Zo, lekker veel gekletst! @ Nijn, fijn dat het goed ging met de beeb , hopelijk heb je geen suiker. En wat bedoelen ze met de baarmoedermond? Of bedoelen ze de lengte van de baarmoederhals? Ze hebben bij mij toen ook zoiets opgemeten in ieder geval de lengte van dat ding en niet de opening, i.v.m vroeggeboortes.
hmmm net isabel weer flesje aan het geven, en het leek weer net een schopje in mn buik!!! dit kunnen mn darmen niet geweest zijn..... zou ik dan zoveel verder zijn dan ik denk? pffff nog maar 2 weken wachten...
@ Nijn, dan zullen ze je wel nog gaan monitoren toch? @ Naomi, wellicht ben je dan toch verder....want het is nu nog zo'n friemel op 6+2 zagen we op de echo alleen een streepje met n kloppend hartje. Deze zwangerschap voelde ik de baby vanaf 10 weken ongeveer....
@ Naomi, anders toch even overleggen met je vk, want ze willen voor de (weet niet precies hoeveel) zoveel weken een echo hebben om nogmaals een termijnecho te kunnen herhalen en vergelijken. Ik moest er ook direct een laten maken toen...
@pinda: en? Heb je nog getest? Wat spannend zeg. De pijn aan je borsten die je omschrijft heb ik ook. Ze zijn nu al n cup groter dan normaal en je ziet overal blauwe aderen. Maar de pijn zit idd aan de zij- en onderkant. Hoopvol hoor, zeker als je dat bij andere ongies niet hebt. Je testfoto's moet je maar gewoon hier neer zitten. Wij leven enorm met je mee. Vandaag wederom erg moe, net na t werk weer even lekker geslapen. Volgende week vrijdag eindelijk echo. Zou t liefst nu al gaan, wachten duurt maar lang.
@happymarie Ja ik vond het echt eeuwen duren tot de echo's toen haha, maar voor je het weet zijn we een week verder en mag je naar je beebje kijken
Hey meiden, Tjonge wat hebben jullie veel gekletst Hoop dat alles is blijven hangen Naomi: Grappig dat Isabel zo begint te "kletsen". Voor je het weet kletst ze de oren van je hoofd, ik had er hier ook 1 die zo vroeg begon en die is niet meer opgehouden met kletsen Ben toch wel heel benieuwd hoe ver je nu bent als je nu al schopjes voelt. Zou inderdaad even naar de vk bellen. Huisjes kijken is altijd leuk, hopelijk wordt het wat. Nijntje: Fijn dat je echo goed was!! En wel fijn dat ze je extra in de gaten houden ivm bmm. En hopelijk heb je geen suiker. Pinda: Je houdt ons wel in spanning Voor mij is dit nu de 11 maand, de maand waarin ik bij Stan zwanger raakte, dus laten we het hopen Alice: *Zwaai* Hoe is het met jullie huisje afgelopen?? Rest: Ben ik vergeten Hier vandaag giga eipijn al de hele dag Wilde gisteravond nog klussen, maar mannetje wilde wachten tot vanavond. Haha... die heeft zijn buik vol van moeten Hebben dinsdag ook geklust en dan vanavond nog, dus je zou zeggen als ik vanacht of morgen mn ei heb dat dat genoeg zou zijn Verder was ik vanmiddag alweer op tijd klaar met werken, is nu echt heel rustig. Liefs vanaf hier
@remmar Spannend. Als je vanavond klust zou ik voor de zekerheid zzaterdag ook klussen. Weet je zeker dat je optimaal gebruik hebt gemaakt van je ei
Hoe lang is de eicel eigenlijk vruchtbaar na de eisprong?? Dat is toch 24 uur of niet?? Weet niet of mannetje zaterdag wel zin heeft
@remmar: volgens mij 12-24 uur. Maar ik heb er zoveel over gelezen, dat ik het niet meer precies weet. Ik vind het maar lastig dat boeken, websites e.d. vaak ook weer net iets anders aangeven... Maar jullie klusschema klinkt in ieder geval veelbelovend, dus ik duim (nog steeds) voor jullie! @naomi: wellicht ben je inderdaad verder dan je denkt... ik ben erg benieuwd! En die ongerustheid van niets voelen, ken ik helemaal. Ik probeer er niet te veel aan te denken, maar ik las inderdaad ook wat verhalen in het maart 2012 topic over al die mk's... vreselijk... Maar ja, keep positive!!!! @pinda: spannend dat afwachten, zenuwslopend weer. @alice: hoe voel jij je? @nijn: fijn dat je echo goed was! En ook goed dat ze je in de gaten houden.
Nog bedankt trouwens voor de tip Nijn, ik denk dat ik er zoiets van ga maken op m'n werk! Als de echo goed is, ga ik het ook niet meteen vertellen op m'n werk denk ik. Als ik het dan nog kan verbergen qua buik tenminste Nu nog niks zichtbaar hoor, maar je weet natuurlijk niet hoe dat zich ontwikkelt.
Nijn: Heb even gegoogeld Eerste 12 uur ben je optimaal vruchtbaar maar blijft tot 24uur. Hadden dus beide gelijk Voel mn ei nog steeds en ben best wel nieuwsgierig naar mn temp morgen aangezien hij al best hoog was. Misschien morgen wel een dip, weet ik in elk geval dat dat mn ei was Zitten nu house te kijken. Blijft een leuke serie vindt ik alleen wat is hij een botte L*l Slaap lekker alvast.
@elja Nee precies. Dan toch even de 12 weken echo afwachten Hoop idd dat je je buikje straks nog kan verbergen. Vaak lukt het wel hoor met een beetje creatiief zijn @remmar Haha grappig. We hadden het dus beide goed. Goed klussen dus
@ Elja, eigenlijk voel ik me wel goed! Eerst echt heel erg misselijk geweest, nog erger dan bij mijn zoon, zelfs door een dubbele dosis medicatie heen nog minstens 5x per dag spugen , maar nu is het over en gaat het gewoon goed! Niet moe of iets