Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    tante en nicht met kleine van mn man zn kant. wij zijn daar toen met 3 maanden geweest en dat vond ik al laat.....

over het algemeen is kraambezoek wel gezellig, maar hier hebben we ook niet echt een band mee dus weet het nog niet haha.

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Bij ons komt zondag familie, die wilden ook al eerder komen hoor, maar het kwam er gewoon steeds niet van....dus dat is misschien dan toch wat anders ;)

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja dan is het inderdaad anders!

4. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ja dat vind ik ook inderdaad wat anders.

5. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

Hallo dames!

Alweer een tijd geleden..Hoe is het hier..

@pinda... wat balen meis dat het weer mis is deze ronde! *knuffel*

@naomi.. wat lees ik nu?? gefeliciteerd zeg! Spannende tijden weer.. leuk zo dicht op isabel...zou er alleen zelf niet aan moeten denken! Maar daar speelt de situatie ook een rol in natuurlijk
    @allemaal zwaaii! denk wel aan jullie hoor

Hier gaat het allemaal zn gangetje... mn bekken schiet niet op, gaat erg traag..maar moeten positief blijven en vooruitkijken.. ookal is het wel eens moeilijk. Omdat ik veel thuis ben en mn gedachten graag wil verzetten ben ik begonnen met een webwinkeltje... het is nog niet officieel online en ik heb nog geen voorbeelden.. maar alles is in de maak. Heb heel veel stoffen en linten gekocht, in mn winkeltje komen memoborden, babykamer decoraties, naamhangers knipjesborden enz.. ook wil ik graag workshops gaan geven tegen de tijd dat het weer beter met me gaat... voor nu heb ik iniedergeval genoeg afleiding om bezig te zijn en om vooruit te kijken. Dat scheelt al een hoop.
    Met ons mannetje gaat het super. dinsdag bij het cb geweest,.. hij is vier maand, maar doet zich voor als een kind van 6 maand.. 8120 gram en 69 cm lang... wio de hele dag op zn buik rollen en op schoot zit hij enorm stevig, het liefst wil hij staan haha. Volgende week vrijdag moeten we met jurre naar het ziekenhuis om een echo te laten maken van zijn heupjes... er zit een heel klein verschil in, en dat willen ze even na laten kijken... we wachten het af.
    liefs van hier!

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Wian, wat fijn dat je je webwinkeltje hebt om naar uit te kijken!! Pfjoew en Jurre doet het goed zeg!!! Mijn zoontje van 7.5 maand oud is pas 67cm en 7500gram, maar goed, papa en mama en zijn ook niet zo groot ;). Ben benieuwd naar de voorbeelden van je winkeltje straks. Veel beterschap met je bekken!!!

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wian: wauw dan is hij al zwaarder al isabel!!
    bedankt hihi :D ik zit ook niet met mijn bekken dus mijn situatie is inderdaad anders.

je webwinkeltje klinkt super gaaf!!!

aangezien wij toch gaan verhuizen (hopelijk nog voor maart) wil ik wel wat dingetjes zien :D misschien wordt ik dan wel een klant van je ahahahah.

8. nijnonijntje

@wian
    Leuk wat van je te horen.
    Balen dat je nog zo kwakkelt met je bekken.
    Hoop echt dat het allemaal snel weer beter is.
    Leuk je internetwinkel.
    Ben best wel benieuwd! :D

9. nijnonijntje

Nou mijn tweede bloedafnamesessie is ook voorbij, ben behoorlijk leeggehaald vandaag!
    Ik mag diensdag bellen voor de uitslag. Ben benieuwd!

10. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    #4870 kim1990, 5 aug 2011
    Laatst bewerkt: 5 aug 2011
    Dag lieve meiden,

Hoe is het hier!!

Zag dat pindakoek ongi was geworden!:(Meis ik hoop van harte dat jullie eerste IUI raak is!

Wian,leuk hoor een webwinkeltje!!Zoo dat gaat hard zeg met de kleine!

Vind dat het sowieso snel gaat met alle kleintjes:D

Nijntje,nog even in spanning zitten dus!

Remmar,probeer het niet te zien als verplicht klussen,dat liep hier ook niet goed en had vriend er ook geen zin in meer.

*Zwaait naar alice en Naomi en Elja*:D

Happy,wat ga je toch alweer hard zag dat je over de 8 weken was!

Hier niet zoveel aanwezig op de site,laatste tijd weer veel problemen met vriend:( Afgelopen zondag flinke ruzie gehad wat bij mij een pijnlijke harde buik veroorzaakte.Dus proberen het nu allemaal rustig aan op te lossen in hoeverre het gaat.

De ruzie's komen jammer genoeg ook bijna elke keer door zijn werk,hij heeft veel stress en moet lang werken.De dagen zijn nu van 9.45 tot 19.30.Maar hij kropt alles op en gaat zich dan op mij.
    Zijn werkgever die zich niet aan het contract houd......ben het een beetje zat met hun aangezien ik zelf wel weet hoe ze zijn daar!
    Maar hij durft er dus niks tegen te doen:x
    Plus dat ik weet dat hij ontzettend nerveus is voor de intake met de kraamzorg!Hij is ontzettend bang dat ze overal commentaar op gaat geven,en dat ze in de logeerkamer gaat kijken (waar het overigens een hele grote bende is wel al begonnen met opruimen).

Verder ben ik erg moe en waarom weet ik eigenlijk niet,Hb is al gecontroleerd en die was goed.Volgende week maandag ook bloedprikken voor extra en dan woensdag controle bij de gyn en gelijk vragen hoe alles was.

Ik irriteer me echt overal aan en zou het liefst kunnen gillen!!Vriend geloofd ook niet dat het van me hormonen komen:$Mannen!!
    En het liefst zou ik ook elke keer even huilen :(

Nu wachten op de was en dan de volgende was erin gooien pff daar lijkt ook geen eind aan te komen:x

Sorry voor het lange verhaal!!

Liefs van mij!

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, duimen op een goede uitslag dinsdag!!!

@ Kim, mmmm, dat is niet leuk :(. Inderdaad goed opletten met je harde buiken hoor!!! En je vriend zou zich niet zo op je uit mogen kuren, ook al voelt hij zich niet zo fijn. Kraamzorg keek hier nergens naar hoor, die zijn wel wat gewend!!
    Enne, kun je geen floradix nemen? Dat hielp bij mij erg goed :)

12. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Alice,heb het hem wel even verteld naderhand over me harde buik,en daar schrok hij dus van!Ik zal het hem wel even laten lezen wat je hebt gezegd:p:)

Zijn dat ijzertabletten?Dacht dat ik zoiets zag staan op google?

Mijn ijzer is namelijk best nog hoog in het begin van de zwangerschap zat ik tussen 7,8 en 8,1 en ong 3 weken terug was die 7,2 dat was nog hoog vonden ze.Heb het er sowieso even over met me gyn!

13. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
  14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    mooi buikje al kim!!!!!

balen van die harde buik! hopelijk worden de spanningen tussen jullie snel minder.
    enne kraamzorg gaat echt niet heel je huis nalopen hoor ;)
    hier heeft ze alleen op de bank gezeten en hebben we wat gekletst meer niet.

volgende week gaat ons huis de verkoop in!!!!!!!!!!!!

en maandag hebben we nog een bezichtiging bij een ander huis, tot nu toe was het niets, alles is te klein haahah.

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, spannend huisje de verkoop in!! Hopelijk wordt het snel verkocht en kunnen jullie ook snel verhuizen!!

@ Kim, ja dat is 'natuurlijk' ijzer zeg maar van plantenextracten, mijn ijzer is ook hoog, maar ik neem dit wel bijna dagelijks en ik vind het fijn spul :)
    Mooie buik al!!!

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    jippie ik hoef zondagochtend niet te werken :D

stond eigenlijk wel in het rooster, maar niet op de planning die ik net binnen heb gekregen dus hoef niet te werken haha weer eens een meevallertje. hebben manlief en ik weer eens een zondag voor ons eigen gezinnetje!

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, dat is goed nieuws!!!!!

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    haha ja vind het ook wel lekker!

alleen vanavond dus nog een dienstje van 3 uurtjes en dan weekend!!

morgen lekker dogfrisbee demonstratie geven :D:D

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, ook leuk die dogfrisbee :). Ik wil waarschijnlijk nog op cursus met de hond van mijn man. Ze heeft al GGA met hem gedaan, maar het is echt 'zijn' hond zeg maar. Nu lukt het me nog wel om die 2 retrievers uit te laten als ik maar 1 baby bij me heb, maar over een paar maanden moet ik natuurlijk 2 babies mee nemen en wonen mijn man en ik waarschijnlijk uit elkaar, dus ik denk dat een cursusje voor ons nooit weg is....
    Heb jij trouwens al voor een duo-wagen gekeken? Wij gaan over 2 weken naar babypark even oriënteren :)

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ik ga binnenkort met mn schoonzus een keertje naar van asten in tilburg om te gaan kijken :D
    wil het liefste met 2 achter elkaar maar niet die ene waarbij het onderste kind er zomaar bij bungelt dat vind ik echt vreselijke dingen!!

ik ga eten klaar maken moet om 7 uur aan het werk zijn!!

Deel Deze Pagina