Ja echt erg he, dat gewicht en de lengte van Jurre,, Dat kleine is er heel rap af gegaan.. en ik denk dat hij ongeveer 5/6 weken met maat 68 heeft gedaan, kan nu 74 gaan kopen. De schatting van zijn lengte gokken ze op 189,5.. het ligt iniedergeval tussen de 180,5 en 198,5, Zo groot zijn we zelf ook niet echt. ik 172 mn man 185..kind reus hahaha. Als ik wat meer heb gemaakt voor de site kom ik jullie hier de link even geven! er komen voor baby kamers ook stoffen schilderijtjes op, ik heb in mn foto album nog wel wat staan wat ik toen voor jurre zijn kamer heb gemaakt.
@wian: ga gelijk ff kijken in je fotoalbum, ben het alweer vergeten *sorry* is wel gaaf voor op de nieuwe babykamers!
even gekeken en als je een site hebt ga ik zeker even neuzen tenzij de prijzen te hoog zijn hahah maar het ziet er echt super leuk uit!! moet dan eerst nog ff wachten of we een jongen of meisje krijgen.
haha prima naomi... die dingen die ik met decopatch heb gemaakt, ga k niet verkopen hoor... t worden lijstjes met stof.. ben er weer vandoor, ga op kraam visite zo!
@ Naomi, denk dat ik wel die Phil & Teds wil, lijken me juist wel praktisch! Zeker hier in de stad. Maar goed, eerst maar eens even neuzen....
@pinda: sterkte meid, het zit je niet mee... @wian: wat fijn dat je toch zo'n afleiding hebt met het opzetten van je webwinkeltje. Ik heb ook even in je album gesnuffeld: leuk!! @all: fijn weekend!
Hoi meiden, Ik ben terug van een minivakantie, was heerlijk! Eerste wasje hangt alweer aan de lijn. Hebben in de bergen gewandeld en lekker gezwommen. Was de eerste trip van onze kleine naar het buitenland! Ben er morgen weer, nu douchen en slapen!
@Sweet, leuk! Hadden jullie een beetje goed weer? En hoe vondt ze het zwemmen? Hier lekker laatste dagje werken!! Jeeejjj.. alleen het weer is niet best, maar goed. Ryan die rolt alleen maar achter elkaar, nu heeft hij dit ook zwoat heel de nacht gedaan. Hij doet het in zijn slaap ofzo.. heb hem steeds terug gedraaid.. als hij nou omdraait en op zijn buik wil slapen prima, maar hij doet zijn hoofd nog niet opzij, maar naar beneden end at vind ik een beetje eng.. Jullie tips? Gister voor het eerst brood geprobeerd, hij vond het heerlijk, ik doodeng, heb het niet laten blijken. maar hij is zo gretig, eerst sabbelde die wel daarna bijt ie er een stuk af.. kauwt wel, maar met slikken ging het nog niet helemaal goed. Maar we oefenen door.. Hoe is het verder hier?
@ T84, Ryan is dus echt een rolliebollie , wij hebben voor zoonlief een aerosleepmatras, hij sliep eerst ook op zijn neus voordat hij zijn hoofd naar opzij draaide. Maar door dat matras kunnen ze gewoon heen ademen, misschien een tip? O, hij vond brood lekker, wat fijn!!! Hier gaat het er inmiddels ook in als zoete koek, hij kauwt echt grote happen weg nu en eet in de ochtend op een mini stukje na al een hele boterham!! O ja, ik heb in een andere supermarkt trouwens de berenkoekjes gevonden, jeej!! Alleen vond zoonlief ze denk ik (nog?) niet zo heel erg lekker en dat hij er in kon bijten snapte hij ook niet, hihi... Succes met je laatste werkdagje!! Hier nog iemand die baalt van het weer. Had eigenlijk in de planning om een flink stuk te gaan wandelen met de kleine vandaag, maar ik durf het toch niet echt aan met het weer vandaag.....straks dan maar een klein ommetje met de regenhoes naar de super...
@T84: leuk dat hij brood al best goed eet! ja eng vind ik het ook nog steeds.... maar ja moet me erover heen zetten. snap dat het eng is als hij op zn neus blijft liggen! Isabel draaide gelukkig altijd haar hoofdje automatisch! vanavond weer kijken naar een huis ziet er groot uit op fotos, maar ja die vertekenen heel erg.... jippie isabel is eindelijk wakker aan het worden!!! is vanmorgen om half 6 wakker geworden, toen schone broek gehad en fles op. rond 8 uur heeft ze even liggen spelen in bed en is weer in slaap gevallen en ik hoor nu weer wat geluidjes, kleine slaapkop dat het is haha. nou ja klein.... 72 cm is niet echt klein meer.... er zijn best veel kindjes van een jaar hier in de omgeving die net zo groot zijn!!
Ja het is echt een rolliebollie, kan niet stilzitten, haha! Bedankt voor de tip, zal even kijken. heb nu ook een matras waar ze door kunnen ademen, maar vertrouw het toch niet helemaal. Zo wat goed, al bijna een hele boterham! Ja Ryan moest de koekjes eerst ook ontdekken, nu heeft ie ze helemaal door. Hier is het nu droog, hoop dat het zo blijft... dan kun je nog lekker gaan wandelen. Wij zijn gister lekker bij het strand gaan wandelen, was best goed weer. @Naomi, leuk weer een huis kijken! Ben benieuwd, ja soms verkijkt het heel erg op foto's. Ja klein blijven ze niet lang, ben ook benieuwd hoe lang Ryan is en hoeveel hij weegt, denk wel dat ie aan de 9 kilo zit.. hihih..
@ T84, woei, 9 kilo al!!! Dat redt die van mij denk ik de volgende weging nog niet.... Net toch nog lekker even kunnen wandelen, het was droog toen we de supermarkt uitkwamen, dus meteen een rondje stad gemaakt. Helaas wel in een plensbui teruggekomen, maar zoonlief was helemaal droog onder de regenhoes en hij vond het geweldig!!! Hahaha.... O, leuk het strand! @ Naomi, veel succes en plezier bij het huisje!!
@ Naomi, het is al echt zichtbaar he?? Mooi hoor!! Bij mij in normale kleding nog niet....als ik positie-kleding aan heb zie je wel al een beetje een zwangere vorm....Al word ik wel echt massief....
ja het is hier al zeker zichtbaar!!!! mijn buik groeit als kool en lijk wel 16 weken zwanger ipv 7,4 ahaah
@ Naomi, ik merk wel heel goed dat ik nu geen buikspieren meer heb zo vlak na de vorige bevalling en dat mijn buik dus daarom nu wel groter is dan bij de vorige keer (toen zag je op 32 weken amper dat ik zwanger was....). Ik heb wel erg veel last met de kilo's trouwens. Ik had er nog 6 staan van bij mijn zoontje en inmiddels zijn daar er alweer 3 bijgekomen. Hopelijk blijf ik deze keer onder het gewicht wat ik uiteindelijk bij mijn zoon woog....maar ik vrees het ergste.... Ik probeer wel echt op te letten met wat ik nu wel en niet eet. Weet iemand van jullie dat eigenlijk? Hoeveel calorieën je dagelijks binnen moet krijgen als je zwanger bent? En ik geef ook nog een keer per dag borstvoeding..... Ik ben vandaag begonnen met het invullen in zo'n caloriechecker met wat ik nu eigenlijk op een dag binnen krijg, maar ik heb helemaal geen flauw idee hoeveel ik nu mag / moet.
@alice: volgens mij 200 kcal per dag extra maar dan wel gezonde dingen hier zaten er nog bijna 10 aan van isabel en momenteel nog maar 5 ik blijf nog steeds afvallen door ons verandere eetpatroon en daar ben ik wel heel blij mee. ik kom sowieso boven het gewicht van bij isabel uit, dat is nl nog maar 9 kg...... en dat zit er al vrij snel aan he
@ Naomi, oke thanks, dus dan moet ik zo'n 2200kcl binnenkrijgen per dag? Of moet ik ook nog iets extra's voor de bv meerekenen?? Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel ik nu eigenlijk op heb vanavond, want ik heb echt geen flauw idee, hihi... O, wel super dat je zo af blijft vallen nu met je nieuwe patroon!! Heerlijk is dat zeg!!! Dat is voor mij pas weer weggelegd na de bevalling vrees ik zo , hopelijk snoept de borstvoeding er dan weer wat af Ach ja, eigenlijk is het ook niet erg om aan te komen in je zwangerschap natuurlijk, dat hoort er gewoon bij, maar omdat ik zoveel last van mijn bekken, rug en knieeën heb gehad wil ik het nu deze keer gewoon echt minimaal houden....