Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Mooie buik Naomi!

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    O ja, ik 'mag' nog 12kg om tot het gewicht van bij mijn zoontje te komen..... Al kan ik me wel herinneren dat ik vanaf 20 weken ofzo wel een halve kilo of een hele per week aan kwam, dus ik ben benieuwd of ik het red om onder die 12kg te blijven.....

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: ik weet het niet helemaal zeker hoor..... kun je het op internet nergens vinden?? of je ook ngo extra nodig hebt vanwege de bv weet ik niet...

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, heb nog niets kunnen vinden. Ik zal het anders de vk woensdag eens vragen. Maar ze zei de vorige keer ook al dat ik me maar beter bij een diëtiste kon melden, dus ik vrees dat het antwoord nu niet anders zal zijn ;)

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    dan zou ik dat gewoon doen als ik jou was! die kan je prima begeleiden zo tijdens de zw.schap!

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, ja, is ook wel, alleen ze zijn wel prijzig en je moet eerst naar de huisarts om een verwijzing te krijgen.... daarom hebben we het toen maar besloten om niet te doen....

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @T84: dank je :D

@alice: je krijgt toch een deel vergoed van de verzekering??

hier nog een leuke foto van isabel :D

ze zit tegenwoordig te spelen, en vind het geweldig :D
    ze blijft ook mooi rechtop zitten!!

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, klopt, maar je moet wel eerst naar de huisarts dan voor een verwijzing, anders wordt het niet vergoed. En om daar nou voor naar de huisarts te gaan vind ik wel wat ver gaan, want het is niet echt een medische indicatie naar mijn reden ;). Zit gewoon met een paar vraagjes :)
    Ooooo, wat een knappe foto van Isabel! Goed hoor dat ze al zo knap rechtop zit!!! Dat doet die van ons nog niet, hihihi.....maar Isabel is ook een snelle tante :)

9. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @naomi, leuke foto! Ze zit idd al mooi rechtop!! Knap hoor!

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihhi ze oefent ook wel heel hard :p

vooral op bed geoefend, en gewoon laten vallen als ze ging, daardoor heeft ze goede rugspieren gekregen en kan ze zich nu rechtop houden. ze kukelt af en toe nog weleens om hoor maar meestal ligt ze dan gewoon gelijk op der buik/in kruiphouding :p

11. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Naomi: Wat een mooi buikje heb je al en wat zit Isabel al mooi rechtop!! :$
    Die van ons was toen ook niet zo snel hoor!
    Hoe is het met het huisje afgelopen?

Alice: Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar jouw buikje ;)
    Haha en de kilo's vliegen er straks wel af als je er 2 hebt om achteraan te vangen!! :D
    Maar anders zou je inderdaad even gewoon naar een dietiste kunnen bellen en vragen of ze een paar vragen voor je wilt beantwoorden.

Weet niet meer wie het was :): Maar welkom terug van jullie minivakantie :cool:

Hier is mn ei geweest en heb na mn ei op 3 en 4 dpo melkkleurige waterige afscheiding gehad (sorry voor de details :))
    Heb dat nog nooit eerder gehad:(, Verder had ik echt vreselijk ongikrampen maar anders als tijdens mn ei. Heb dan namelijk altijd het gevoel alsof er iets klem zit.
    Alleen is mn temp ook niet zo hoog als normaal na mn ei, maar wel heel constant. Al 5 dagen 36,7.
    Pff.... nog 9 te gaan ;)
    En gelukkig deze ronde nog geen last van mn borsten :D
    Haha.... dus kortom we zitten lekker op het wachtbankje :p

Slaap lekker allemaal!!
    En sorry voor een beetje een ego berichtje :)

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Remmar, het blijft spannend allemaal!!!!! Wel gek dat het nu wel opeens allemaal anders is....hopelijk is het een goed teken!! En je moet deze ronde zwanger raken he? ;) Het is ronde 11 toch? Heel veel succes nog even op het wachtbankje!!!

13. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Renmar, spannend meis! Miss idd een goed teken dat het nu allemaal anders is.. ik duim voor je!
    @Naomi, hoe was het huisje?

Zo lekker vakantie!! :D:D

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    het huisje was wel leuk, in ieder geval ruim genoeg maar er moet heel veel gedaan worden kwa stuc en schilderwerk.... en dan vinden we 219.000 toch wat te hoog! we vinden nog steeds het 1e huis het leukste als we dat uitbouwen.

van de week gaat ons huis de verkoop in dus hopelijk zijn we het snel kwijt!

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, nou voor het eerste huisje gaan dus blijkbaar :D
    Hopelijk wordt jullie huisje snel verkocht!! Willen jullie sowieso eerst jullie huis verkocht hebben? Of kopen jullie toch een 2e huisje?

@ T84, geniet van je vakantie!!!

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    wij willen eerst ons huis verkocht hebben, 2 hypotheken is gewoon niet te betalen dus is geen optie voor ons.

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, dan hoop ik zeker dat jullie huisje snel verkocht wordt!! Dat van ons staat al sinds februari 2010 te koop....(wel even eruit geweest rondom de bevalling / kraamtijd). Maar goed, 1 koper is voldoende he? ;)

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi inderdaad, en nu gaat ons huis de verkoop in voor 165.000 en is helemaal instapklaar dus is een ideale starterswoning!

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, zou mooi zijn!

Hopelijk voor mij en voor Remmar ook een snel verkocht huis :)

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hoop het ook voor jullie!!!

ons huis is echt te klein met 2 kleintjes straks dus we zullen het scherp moeten prijzen om het snel kwijt te raken...

hier kunnen ze elk moment komen om rolluik boven te komen hangen!! was al gepland voordat we besloten te verhuizen, maar ach nu hebben we wel overal dubbel glas en overal rolluiken dus is toch een pluspunt he ;)

Deel Deze Pagina