@Alice, dank je @Naomi, spannend! Hoop dat het snel verkoopt en dat jullie voor dat andere huis kunnen gaan. Leuk! Brood eten gaat alweer beter,geen gestik/ gekuch gehad vandaag, hihi! Hij heeft het zowat alweer in de smiezen..
zo rolluiken hangen net nog een testje gedaan. ben erg onzeker omdat ik nergens last van heb, is natuurlijk wel lekker maar maakt onzeker. gelukkig was de test super positief, de t streep was vele malen donkerder dan de c streep hihi dus ik ben wat meer gerustgesteld nu.
@Naomi weet je al wanneer je een echi hebt? Grappig dat je een test gedaan hebt. Soms heb ik ook wel eens even dat ik niks voel n denk oh neej t zal toch niet. Maar even later ben ik weer moe of misselijk.
Hier nog een tester Ik had er nog eentje liggen, en omdat ik nog steeds nauwelijks klachten heb, wilde ik gewoon weer even bevestiging... Gelukkig gaf 'ie bijna meteen 'zwanger' aan! Ik was afgelopen weekend wel met vlagen moe, maar dat had ik voordat ik zwanger was ook weleens. Verder geen misselijkheid of iets anders. Wel fijn hoor, maar ik kijk nu toch wel erg uit naar de echo volgende week!
@ Misselijkheid en moe..... Ze zeggen toch wel eens dat moe = jongetje en misselijk is meisje? Bij mijn zoontje was ik echt gigantisch moe, maar ook t/m week 23 misselijk met spugen....maar ik denk dat het moe zijn wel de overhand had. Nu t/m week 14 echt gigantisch misselijk, echt heel erg, zelfs door de medicatie heen!! En eigenlijk niet zo moe als bij mijn zoontje.... Ik ben dus heel benieuwd of het deze keer een meisje is
Goedemorgen dames, Hoe is het hier? Ben pas wakker..had gedroomd dat ik zwanger was en dat ik al eerder als de termijnecho naar het kindje mocht kijken..en het hartje klopte al en ze zag duidelijk dat ik zwanger was...leuke droom..maar dan word je wakker... Hopelijk komt mijn droom snel uit!
Hey meis!! Misschien geld je droom wel voor de eerste IUI behandeling Hoop het echt voor je! *strooit Hcg naar Pindakoek*
@ Kim, heb je misschien een buikfoto? Ik ben heel erg benieuwd @ Pinda, ik hoop dat het zo is wat Kim zegt!!! 1e keer IUI raak
Ah lief van jullie..ja hoop het ook..is zo frustrerend allemaal nou ik ga maar weer aan mn werk, fijne dag iedereen!!
Even een zwaai! Ga zo op kraamvisite bij mijn ode buurmeisje die een maand geleden een par huizen verderop is komen women. Gezellig! Ze is anderhalve week geleden bevallen van hair zoontje, hij woo 2550 gram, echo een ukkie vergeleken bij mijn dame! Pinda, mooie drum, die heeeeeeel snel werkelijkheid gaat worden. Alice, ik was heel moe mn hele zwangerschap zo ongeveer.. Ik Ben wel heel benieuwd of je nu een zoontje of dochtertje krijgt! Willen jullie het nu weten? Zwangere dames, leuk dat jullie al snel een echo hebben! Vind het altojd zo mooi om te zien! Kim, ik wil ook wel een buikfoto zien! Naomi, watt zit Isabel al moo zeg! Lekker wijffie! Net weer schandalig geshopt voor mn meisje.. En ze heeft al zoveel! Ze had vanochtend ook al een winterjas en een jurk van mn moeder gekregen. Zou bijna willen dat het koud wordt, wintercollectie is zo leuk!
@pinda: mooie droom, ik hoop dat hij snel uitkomt. Misschien is de boodschap dat t allemaal snel goed komt. Als je voor iui naar ziekenhuis gaat gaan ze jou ook wel beter in de gaten houden met echo's. Dus dat kan best kloppen. @elja: wij gaan gelijk op, ik ben precies net zo ver. Wat leuk zeg. Ik heb vrijdag de derde echo, als dan alles goed is mag ik t gewone zwangerentrajwct in. Spannend dus. Vrijdag kunnen ze misschien ook wel al n exacte datum geven. @alice: ja zeggen ze dat, dat als je moe bent t n jongen wordt? Nou dan wordt t bij mij zeker een jongen want ik ben kapot moe, niet normaal meer. Voelt als n driedubbele jetlag. Phoeh. Zo nu ga ik even lekker een dutje doen. Ik ben net terug van t werk. Wat is dat zwaar nu zeg. Ik ga snel eens kijken of ik wat kan regelen want dit gaat zo niet. Als ik moe ben wordt ik misselijk n krijg ik last van buikpijn. Hadden/hebben jullie ook wel eens buikpijn?
@happy: ja hier regelmatig buikpijn, als ik ongesteld moet worden of flink ben. doe ook weer aan wc papier kijken hahha elke keer toch even spieken of er echt niets op zit! wauw je 3e echo al! hopelijk is het goed en mag je het gewone traject in over 6 dagen krijgen wij onze 1e echo vind het zoooo spannend. @pinda: wat een fijne droom meid! ik duim heeeeeel hard voor je dat hij heeeel snel uit komt! straks met de IUI krijg je natuurlijk al veel eerder een echo dan de termijnecho dus hopelijk is het gelijk raak en mag ook jij eindelijk gaan genieten
Ik had hem hier al is geplaatst heb hem weer gevonden dus bij deze een buikfoto Moet morgen nog even een nieuwe maken ondertussen alweer bijna een week verder
Naomi,ik hoop het hihih Zie het bij mezelf nog niet echt. Vanmiddag was ik opgemeten door me zus doe ik eens in de maand was 4 cm buik bijgekomen en 6 cm bij me heupen!!Schrok me eigen rot Vandaag ook controle gehad bij de gyn,alles was gelukkig goed en me ijzer is weer flink gestegen die is nu weer 7,8En gewicht ben ik gelijk gebleven 114 was ik 4 weken terug ookOver 3 weken weer controle en dan moet ik ook bloedprikken om te zien of de kleine dezelfde bloedgroep heeft als mij.Ben zelf B-negatief en vanaf juni is het nieuw om het na te laten kijken. De kleine meid lag leuk met haar beentjes over elkaar en haar handjes lagen ook bij de beentjesEn het hoofdje lag in een kuiltje,lekker eigenwijsje dus. Wat kan Isabel trouwens goed recht zitten!En bij jou ook al een buikje Ga zo even eten maken. Vriend is aan het werk tot 19.30 en is pas om 20.10 thuis.Dus word alleen eten.
Meiden, Even snel een berichtje van mij. Ik ben op vakantie. Heerlijk in luxemburg. Maar nu maak ik me even zorgen. Heb vanavond als 3 keer schoon ondergoed aan moeten doen omdat mijn ondergoed nat was. Het dubbele kruis gedeelte zeg maar was best kletsnat. Eerst dacht ik dat het door sex kkwam ofzo, maar het ruikt niet naar urine, afscheiding of sperma. Het ruikt nergens naar maar soms denk ik vaag een niet te plaatsen geurtje te ruiken. Maak me nu wel zorgen dat het vruchtwater is. Wie herkent dit en kan me geruststellen? Of moet ik toch hier in een ziekenhuis aan de bel trekken Sorry voor dit ego bericht en dat ik niet reageer op iedereen of teruglees. Pfff wat een onrustig gevoel dit.