@ Naomi, is nog niet af die bubbiekamer...maar wel bijna!!! , gister nog een lamp opgehangen en de kabels moeten nog mooi weggewerkt worden. Vrijdag worden er weer spullen van babypark geleverd. En we moeten nog kleding en verzorgingsspulletjes en een paar andere kleinigheidjes halen...dus komt goed!! Ow nee, wacht...nog 1 groot project...dat zijn de gordijnen.... @ Pinda, ik heb het 'helaas' al moeten vertellen toen ik het zelf nog geen 2u wist...maar dat heeft met mijn beroep te maken...
@Alice, wat fijn dat het bijna af.. geef weer een beetje rust! @Pinda, ik heb het met 12 wkn verteld om mijn werk..
@ babykamer, ja dat geeft zeker wel een fijn gevoel . Al moet er ook nog een vluchttas gemaakt worden en extra pyama's en dekbedden etc. gekocht worden...dus ik ben nog wel echt even zoet gok ik zo .....maar dat komt mooi uit, want ondertussen kan ik die kleine dingetjes nog regelen en lekker van mijn wolk genieten
@T84 Wat leuk zeg, nu kun je dus echt de kamer gaan inrichten. @AliceBabykamer bijna af. Het komt echt heel dichtbij voor jou. Spannend zeg!! @Naomi In de voegen krassen. o,jee kan me voorstellen dat je daar neit heel bij mee was. @Pinda Vertellen wanneer je het zelf denkt dat het beste is. Maar denk dat het verstandig is om te wachten totdat je je 10/12 weken echo hebt gehad. Dan heb je natuurlijk meer zekerheid. Heb net een uur pauze gehad en ik heb drie paar laarzen gekocht Ja ik schrik er zelf van. Ikv ond dat ik na dit weekend met slecht nieuws wel nieuwe laarzen verdiende, maar wist ik veel dat ik er 3 paar zou tegen komen Mijn man ziet me aankomen. Maar gelukkig vind hij het nooit zo erg, maar ik denk wel dat hij even in de lach zal schieten vanavond als hij mij met drie giga dozen uit de auto ziet komen.
vluchttas moet inderdaad ook hier nog gemaakt worden. kleertjes voor de kleine liggen al wel klaar maar verder ook nog niets... moet hier inderdaad ook nog een pyama kopen voor de 1e dagen na de bevalling. wil er 1 met knoopjes van voren voor de borstvoeding maar geen fleece want dat kan weleens te warm zijn vooral in het ziekenhuis hihi.
hahahaha nijn 3 paar laarzen!!! dat zijn er wel erg veel hoor maar jezelf verwennen mag zeker na dit weekend!
Ja dat klopt. Ik wsit ook neit wat ik ineens had. Normaal moet ik stad en land afzoeken om 1 fatsoelijk paar te vinden, maar nu liep ik 3 winkels in met uit elke winkel een paar laarzen haha.
Ja daarom. Had trouwns net ruimte gemaakt in mijn schoenenkast, maar waarschijnlijk zit ie nu dan weer vol haha
Hey, @Pinda: waarom mijn mannetje van gedachte is veranderd?? Komt meer door mijn lichaam denk ik. Ik heb afgelopen 2 maanden 2x borstontsteking gehad en dat begon elke keer in de stopweek van de pil, dus we hebben besloten om de pil weg te doen. We zien wel wanneer ik zwanger raak, maar toch ben ik er nu al heel erg mee bezig. We hebben allebei de instelling van het duurt een jaar, aangezien we over Stan 11 maanden hebben gedaan en ik een erg onregelmatige cyclus heb. Heb al wel op het werk verteld dat ik gestopt ben met de pil ivm de ontstekingen en die gaven me groot gelijk om eens te kijken of ik ook ontstekingen krijg zonder pilgebruik en ja.... ze weten dat er een zwangerschap uit kan komen. Denk alleen dat onze apotheker niet blij zal zijn als ik direct aantel, aangezien er al 2 met verlof gaan aan het einde van het jaar en ik met mijn eerste zwangerschap na 4 maanden thuis kwam te zitten met mn bekken. Maar we zien wel, het is gelukkig niet zeker dat het bij een volgende zwangerschap weer zou gebeuren. Maar ik zou niet meer terug aan de pil willen, dus na een volgende zwangerschap laat ik, of mijn mannetje zich helpen aangezien de kans op kanker verhoogd kan worden door de pil en het bij ons in de familie voorkomt. @ all ff een hele stomme vraag: Hoeveel dagen na je eisprong kun je de innesteling voelen?? Aangezien ik zaterdag mijn ei heb gevoeld en ik nu weer allemaal krampen heb, maar nu niet bij mn eierstok maar onderin mn buik. Kunnen ook mijn darmen zijn aangezien het hier een ziekenboeg is op het moment. Dus ik maak me maar even geen illusies!!
Hee meiden, Pff, heb net alles gelezen maar weet t niet meer.. Ga mn best doen! T84, leuk dat alle spullen binnen zijn!!! Lijkt me zo gaaf, het is dan inderdaad heel 'echt'. Pinda, spannend allemaal he meissie! Wel heel lekker dat je snel een echo hebt. Ik heb het op mn werk in de kaaswinkel al verteld met 6 weken, maar dat was meer omdat mn baas de vader is van een heel goed vriendinnetje van me. Vorige keer moest ik me 's avonds laat afmelden voor de dag daarop, en toen kwamen ze op zaterdag na het werk even langs om een knuffel te brengen. Echt heel lief. Meteen erbij vermeld dat ik ook stop aan het einde van het jaar, maar dat wist hij al, maar dan nu officieel. Mijn andere (inval)werk ga ik denk ik volgende week na de echo vertellen, maar meer omdat ik na gisteren best wel last in mn rug heb, dus dat ik dan de zwaardere clienten niet meer kan/wil helpen. Anders had ik er nog wel eventjes mee gewacht. Nijn, lekker he, shoppen!! Na al het nieuws mag je ook wel! Alice, jeeeee alles is bijna klaar. Nu alleen nog leuke dingen kopen. Het zit er alweer bijna op voor je!! Remmar, zo leuk dat jullie er weer voor gaan. Jammer voor je werk als je meteen zwanger wordt, heel leuk voor jullie! Naomi, je kan streng zijn, maar volgens mij ben je ook heel lief!!! Ik hou ook meer van een strengere opvoeding hoor, ik vind al die jengelende kinderen die alles maar mogen helemaal niet leuk. Ze moeten gewoon luisteren! Hahah, tot mn eigen popje me straks met die oogjes aankijkt! Volgende week alweer echo meiden! Morgen naar de chirurg, ben er best wel een beetje zenuwachtig voor. Gelukkig al om 9 uur, dus voordat ik het weet lig ik op die tafel. Ga nu ook even op de bank liggen, ben zooooo moe!
@stephanie: ha gelukkig nog iemand die geen softe opvoeding wil hebben/geven! en zeker kan ik heel lief zijn! en dat weten die kids maar al te goed suc6 morgen bij de chirurg!!
@ opvoeding...mijn moeder zegt nu al dat veeeeel te streng ga worden....ach, ik wil ook geen vervelende verwende kinders hoor...
zo te horen krijgen wij allemaal leuke opgevoede kids en niet van die verwende nesten die altijd hun zin krijgen zoals je ze tegenwoordig vaak ziet..
Heb net de eerste kerstspulletjes gekocht! We hebben vorige kerst geen boom gehad omdat we op vakantie waren in Oostenrijk, en dit jaar wil ik een hele mooie haha. Heb ook een nieuw vogelhuisje gekocht en een heleboel vogelvoer in van die netjes, dus mn hele tuin hangt vol. Staat wel weer gezellig. Ben alleen de plantjes waarvoor ik ging, vergeten. Die moet ik dus nog even halen. Nu ga ik echt even liggen, ben nog steeds moe haha. Bedankt voor de succeswensen meiden!
@ Steph, gezellig!!!! Ik wil ook een boom!!! Wij hebben steeds een soort van 'tak met lampjes' op tafel gehad hier....maar eigenlijk wil ik nu toch wel echt eens een keer een boom!!