Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Naomi, wat verschrikkelijk! Ik weet helaas hoe je je voelt, maar je weet nog niets zeker he! Ik heb deze zwangerschap ook een beetje bloedverlies gehad, en er ligt nu een gezonde baby op mn schoot! Heel veel sterkte!!!

Alice, het viel mij 1000% mee! Was er ook bang voor, maar het deed echt geen zeer. Pil kan ik niet tegen, heb steeds doorbraakbloedingen, en de nuvaring was wel oke, maar jeukte soms een beetje. Dus daarom hier maar voor gekozen. En daarnaast kan ik Dan, ALS het goed is, echt niet zwanger worden. Weet zeker dat ik mn opleiding dan wel kan vergeten!

Ik ga mn meisje verschonen en naar de vk.

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hoi meiden de echo was goed :D

het was 6 mm groot en ze schatte het op 6.3 weken, dus bijna 2 weken minder ver!
    het hartje klopte maar het was lastig te zien omdat het nog zo klein was.

alles zag er in ieder geval goed en normaal uit, dinsdag heb ik weer een echo :D

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sweet, succes bij de vk!!
    Zelf vind ik de pil ook niet zo fijn :(....maar goed, we hoeven pas in januari weer na gaan denken over wat we gaan doen!
    Ik snap wel heel goed dat jij echt even niet wil i.v.m je opleiding...

@ Naomi, pfjoew, fijn dat alles goed was!!! Bijna 2 weken minder ver dus... 8weken is ook al 2cm of zoiets toch? Dinsdag weer :D

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja 8 weken is 2 cm en 7 weken 1 cm en 6 weken 5 mm dus kom daar het meeste bij in de buurt....

dan wordt mn bevaldatum 3 april ipv 22maart!

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    de echofoto

6. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Gelukkig was alles goed!!

Wat een verschil is dat 2 weken!Dat is het belangrijkste dat het hartje klopt:D

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ooh Naomi, wat een opluchting! Gelukkig maar! Ben blij voor je, fijn dat alles goed is!

Alice, ik viand het wel jammer hoor, dat ik sowieso 2 jaar moet wachten, maar goed.. Opleiding is ook belangrijk!

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    aaaah mn zus belde me net op, was bij mn tante.

ze heeft het toen straks verteld aan haar omdat ze op moest passen op mn nichtje om met mij mee te kunnen naar de vk...

nou was mn tante met mn nichtje naar het winkelcentrumpje gegaan daar en werd daar aangesproken door een vrouw die wist dat ik zwanger was van de 2e.....
    had ze van haar dochter en die van hyves ofzo, maar het staat helemaal niet op hyves en heb werkelijk waar geen flauw idee wie het geweest kan zijn!!!!
    gelukkig wist mn tante het toen net, anders was het nogal lullig geweest.
    vind het echt niet leuk dat er iets uitgelekt is want dit gaat zo natuurlijk gelijk de wijde wereld in.....
    mn tante heeft gelukkig gezegd dat ze der mond nog moest houden!

pfffff dinsdag na de echo dan toch maar mn werk inlichten voordat iemand anders dat doet!!!!!

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    weer wat bloedverlies nu..... dit kan nog van de echo zijn dus laten we dat maar hopen!!

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sweet, snap dat het jammer is :(, maar bekijk het van de positieve kant, je hebt nu een gigantische stok achter de deur met een hele grote beloning om heel snel je studie af te ronden ;)

@ Naomi, dat is shit zeg :(....wel fijn dat je tante even haar mond wil houden.
    Een april-baby dus :D
    En ow, weer bloedverlies :(, hopelijk gewoon een haarvaatje :(

@ Remmar, ik ben zooooo nieuwsgierig!!!!!!!!!!!

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja verwacht het wel want het is alleen met afvegen een rode streep en er zat wat op mn inlegkruisje maar was nog gemengd met het glijmiddel van de echo :p dus leek veel maar zal wel weer meevallen.

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Gelukkig maar Naomi!

Alice, je hebt helemaal gelijk!

Vind het echt heerlijk, baby heeft nu echt een ritme. Beef bv op verzoek, maar ze heeft er zelf regelmaat in gebracht. Het zijn nog wel 7 voedingen per 24 uur, had den jullie ook zoveel voedingen?

13. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Hoi meiden,
    Ik lees nog wel mee af en toe, maar reageer nu ook even kort.

@naomi
    Meeting, leuk!! Ik ben van de partij
    Hoe iis het nu met je bloedverlies? Hoop dat het gestopt is :(

@remmar
    O wat spannend zeg! Ik hoop het zo voor je.

@sweet
    De mirena. Heb ik ook overnagedachtan maar ik ben heel erg verknocht aan de pil.
    Al wil ik daar nu nooit meer aan aangezien dat naar mijn mening veel ontregelt heeft in mijn cyclus.
    December moet ik er weer over nadenken hihi.

@naomi
    Minder ver?, jij dacht juist verder toch? Haha
    Ben benieuwd naar je echo dinsdag!

Nou hier is het vochtverlies geelukkig afgelopeen.
    Vandaag nog genieten van onze vakantie en dan morgeen weer terug naar huis!

14. nijnonijntje

Meiden,
    even een andere vraag.
    Kunnen ze op een 20-weken echo aan bepaalde symptomen zien of een kindje eventueel down heeft?
    Weet dat ze dit nooit helemaal uit kunnen sluiten.
    En dan bedoel ik wat anders dan eventueel neusbeentje en vingerkootje.
    En als ze wat zien, zullen ze dat dan zeggen? Of niet?
    Omdat wij geen combinatietest hebben laten doen.

Wie weet dit?

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    als ze iets afwijkends zien zullen ze dit altijd kenbaar maken hoor! maar of ze op de echo kunnen zien of je kindje down heeft weet ik niet.....

het bloedverlies is hier gestopt! gelukkig.

ik begin er weer wat in te geloven ;) probeer het wel zoveel mogelijk rustig aan te doen, dus ik til niet zwaar en moet op tijd even rust nemen van mn man.
    wilde net nog stofzuigen maar ik moest eerst even gaan zitten omdat ik al genoeg gedaan heb volgens hem hihi, wel lief!

hier hebben we isabel haar tutje aan zo een kettinkje gedaan die vast klipt op de kleding want we zijn toen straks in de stad haar tutje verloren. mw gooit het gewoon uit haar wagen en tja wij zien het niet altijd!

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hebben jullie leuke ideeën voor de meeting??

17. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    He meiden,

Ow naomi, dat was schrikken zeg, goed dat alles goed is.. En minder ver, dat had ik niet verwacht, nu heb je wel al een eerste echo te pakken. En fijn dat het bloeden gestopt is..
    Ja handig zo'n ketting, die heeft Ryan ook, voor je het weet is tie weer weg
    Nijn, als ze wat verdachts zien laten ze dat weten. Heb je ineens twijfels of alles goed is? Bij twijfel nl altijd bellen!!
    Meeting, lijkt me leuk!!
    Renmar, hoe is het bij jou meis?
    Hier verder alles goed, Ryan heeft vanacht voor het eerst echt op zijn buik geslapen met zijn hoofd opzij, geeft veel rust en hoef ik er ook steeds niet uit, nu hopen dat ie de link heeft gelegd.. hihi..
    Zo straks lekker spare-ribs eten, en ik ga vanaaf lekker op stap naar de tent- feest, 1 van de eerste keren weer sinds Ryan en ook mijn zwangerschap natuurlijk..;)

Fijne avond meiden!

18. nijnonijntje

@t84
    Ja ik denk dat als ik hierom zou bellen, ze zouden zeggen als er wat gezien is op de echo zouden ze het wel zeggeen.
    Dus weet niet of ik daar wat mee kan :(

@naomi
    O gelukkig dat het bloeden gestopt is. Altijd weer een geruststelling.

@tips meeting
    Goeie, geen flau idee.
    Ik zal eens nadenken.

19. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Eindelijk tijd om hier iets te krabbelen. Gisteren echo gehad en alles was goed. Je kon ook al echt armpjes en beentjes zien n de vingertjes. Het hartje zagen we ook mooi kloppen. Ik was al waanzinnig blij maar nu ben ik echt compleet in de wolken. Zo bijzonder :)
    Ik hoef nu ook niet meer terug in het ziekenhuis te komen.

@t84 fijn dat ryan nu goed ligt te slapen.
    @naomi: dus toch iets minder ver. Zorg maar goed dat je rust krijgt en dan groeit de kleine ook mooi. Wanneer heb je weer een echo?
    @renmar: hoe voel je je?

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @happy: super dat je echo zo leuk was :D
    wij hebben dinsdag weer een echo :D

hier gaat het nog steeds erg goed gelukkig!!

wat vinden jullie van een high tea??

Deel Deze Pagina