Ja inderdaad haha ik snap het ook neit altijd. Maar ikheb even stiekem naar je temp. kaartje gekeken en ik denk dat je nog een beetje in je eisprong hangt. Je bent net weer pil af he, dus wie weet heeft je lichaam even wat tijd nodig.
Meiden , ik heb even een vraagje toen jullie zeg maar ongi werden hadden jullie dan ook zo'n buikpijn . Ben afgelopen maand en de maand ervoor bijna in elkaar gezakt van de pijn in me onderbuik , en nu heb ik het dus weer . Wat vinden jullie is dit normaal want meestal als ik de buikpijn heb dan komen er ook klonten mee uit (sorry voor de info) en soms ook niet maar het is niet echt fijn.
ik wacht het wel gewoon af en zie mijn mannetje morgenavond nog wel een keertje te verleiden Was vorige keer dat ik gestopt was ook alles behalve regelmatig dus we zien wel. Haha ben benieuwd at ff gaat doen morgen.
mijn ongi wisselde voor Stan gewoon elke maand. Wel altijd een dag of 4 maar varierend van heeeeel licht tot giga erg.
De laatste tijd is het 6 a 7 dagen dan ben ik het wel echt zat Maar die buikpijn dat gun ik echt niemand .
Ja hoor heb ik ook altijd. En hoe groter de klont hoe erger de buikpijn. Heb ik altijd al gehad. Ook als puber. Soms ook ozveel dat ik naar de wc moet rennen omdat ik het eruit voel stromen.
Goede morgen!! 8) Nijn, waarschijnlijk heb je gelijk aangezien mijn temp vandaag gedaald is naar 36,1 Ook de baarmoedermond ligt wat hoger dan gister, dus waarschijnlijk komt ie nog. Vandaag denk toch eens ovu-testen meenemen van mn werk. Fijne dag iedereen!!
Goedemorgen meiden, Moet nog wennen aan de wintertijd.. weer vroeg wakker. Maar heb wel goed geslapen vannacht. Gister heeft mijn vriend een zoutoplossing bij de apotheek gehaald voor mij, heerlijk ademen!! @Kim, vervelend dat ie zn baan kwijt is. Al op zoek naar iets anders? Bij mijn ongi was het soms zo dat de 1dag pijnlijk was en daarna merkte ik amper dat ik ongi was, duurde meestal ook maar een dag of 4 soms 5. @Renmar, ik zou ook ovu-testjes gebruiken, vond ik handiger toen.. Werkse vandaag! Straks moet ik voor controle naar de gyn. Hoop dat ik daarna gewoon naar huis mag.. want de periode dat ik preventief opgenomen zou worden komt dichtbij nu..
@T84: spannend straks bij de gyn dan!! maar zolang het goed gaat wordt je toch niet preventief opgenomen lijkt mij?? @temperaturen: heb ik helemaal geen verstand van, ik vond de ovu-testjes wel erg makkelijk! hier heerlijk geslapen, wat was ik moe hihi. morgen weer vroeg me bed uit bah, moet om 8 uur in het zkh zijn om bloed te laten prikken. morgen rond deze tijd ben ik weer 4 gaatjes rijker hihi.
ooh ik heb zo'n last van mijn keel en ben een beetje koortsig en verkouden. En dat nu mijn ei eraan komt. Niet echt handig he. Dat is vaak niet heel goed. Ziek zijn rond je ei. Maar ja we zien wel.
Hee meiden, Lig al de hele dag op de bank. Ingreep viel weer erg tegen. Doordat het vorige keer in de breedte in plaats van in de lengte is gesneden, is het nu extra breed geworden en wel 20 cm lang. Omdat de wond niet goed dichtging, moest er ook nog een diepe wig gesneden worden om het een beetje bij elkaar te krijgen. Moest steeds bijverdoofd worden omdat het zo'n zeer deed. Was dus erg tegen gevallen!! Had net een paar steken in mn buik, bij mn baarmoeder, en nu maak ik me wel een beetje druk. Hadden jullie dat ook wel eens? Volgende week pas echo, en ben echt een beetje zenuwachtig door die steken. T84, was alles goed? Ga nu de bank weer op meiden. Liefs.
t84 hoe wat het bij de gyn?? hoop dat je weer naar huis mocht en niet in het ziekenhuis moest blijven! Is nog zo lang!!! Nijn balen dat je je ziek voelt! beterschap! naomi... om 8 uur in het ziekenhuis zijn... hoe vroeg moet je er dan uit? succes Steph: Wat een grote plek is dat geworden zeg!! Sterkte! Hoop dat het snel geneesd! Niet druk maken hoor om die steken! had ook regelmatig steekjes! Heb ook wel vaak getwijfeld,... maar alles is nog steeds goed. Vergeet niet dat er een heleboel gebeurt in je lijf he! De steken zijn er soms nog, en flink ook! maar goed het hoort er schijnbaar bij... Probeer je niet te druk maken!
Hoi! We zijn vanavond begonnen met ovu-test en er is wel een streep te zien maar weet nu dus nog niet of mijn ei is geweest. zal zo ff proberen om een foto te maken en hem te plaatsen. Wie o wie wil mij helpen met die ovu-testen want daar ben ik nog helemaal niet in thuis!!
Nijntje , beterschap meis !! Sstephanie, dat is niet niks zeg wat je noemt .....20 cm pfff hopelijk groeit het mooi dicht . T84 , hoe is het gegaan. Naomi , Leuk is dat he vroeg uit je bed moeten . Wian , hoe is het met jou meis . Remmar ,kom maar op met de ovutest hihi
sorry remmar, ik ben wel online... maar kan je helaas niet helpen met ovu testen. Daar ben ik niet in thuis. Succes!!
gaat wel goed met me kim, dankje! moet vrijdag naar de arboarts, omdat ik halve dagen werk... maar de vk heeft vorige week gezegt dat ze mij niet meer hele dagen ziet werken. Tis ook 9 en half uur op een dag in de kinderopvang... kids van 8 maand tot anderhalf jaar.. zit ook nog veel til werk bij, en ik hou de dagen niet vol... Maar donderdag eerst de 20 weken echo! Met jou ook alles oke kim? zag dat je vriend geen werk meer heeft in een reactie van iemand? kon jou bericht er niet van vinden... wat balen!